Kirjoittaja Aihe: testaus  (Luettu 61234 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
testaus
« Vastaus #15 : 17.01.06 - klo:12:54 »
Lainaus
Nyt siitä pitäisi olla poistettu osa lainatusta tekstistä. Jos tämä onnistuu, niin sitten vielä semmonen tapau, että saisi nuo nimet lainaukseen, kun on viestiä kirjoittamassa, vaikka kun eri ihmisiä lainaa..


Ei taida tulla nimi suoraan näkyviin...pitää kai kirjoitella itse, kun en tähän hätään sitä keksi, miten nimen saa, jos on viestiä jo kirjoittamassa ja sitten lainaa. Sillä tavalla siitä tulisi tällainen:

Johannes kirjoitti
Lainaus
Nyt siitä pitäisi olla poistettu osa lainatusta tekstistä. Jos tämä onnistuu, niin sitten vielä semmonen tapau, että saisi nuo nimet lainaukseen, kun on viestiä kirjoittamassa, vaikka kun eri ihmisiä lainaa...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
testaus
« Vastaus #16 : 17.01.06 - klo:14:11 »
Lainaus käyttäjältä: "tähänsennimiketälainaat"
plaaplaa


Eli kun kirjoitta itse tuota quotea niin [quote ="tähänsennimiketälainaat"], tosin ilman tuota välilyöntiä :)
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
testaus
« Vastaus #17 : 17.01.06 - klo:16:56 »
Katsotaanpas uudelleen...

Lainaus käyttäjältä: mannaryyni
Eli kun kirjoitta itse tuota quotea niin [quote ="tähänsennimiketälainaat"], tosin ilman tuota välilyöntiä Smile
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
testaus
« Vastaus #18 : 17.01.06 - klo:16:58 »
Höh...huiskut taisi unohtua, kokeillaas uusiksi...

Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Eli kun kirjoitta itse tuota quotea niin [quote ="tähänsennimiketälainaat"], tosin ilman tuota välilyöntiä
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
testaus
« Vastaus #19 : 17.01.06 - klo:17:00 »
Vau, nyt näyttää paremmalta...KIITOKSIA avusta! Näkyy sitä joka päivä jotakin uutta oppivan... :wink:
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
testaus
« Vastaus #20 : 23.02.06 - klo:21:31 »
Lainaus
Vau, nyt näyttää paremmalta
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
testaus
« Vastaus #21 : 23.02.06 - klo:21:34 »
Lainaus käyttäjältä: mannaryyni
Lainaus käyttäjältä: tähänsennimiketälainaat
plaaplaa


Eli kun kirjoitta itse tuota quotea niin [quote ="tähänsennimiketälainaat"], tosin ilman tuota välilyöntiä :)


Lainaus käyttäjältä: mannaryyni
plplplplp
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Etsijä

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
testaus
« Vastaus #22 : 17.09.06 - klo:21:18 »
testailua

Poissa Etsijä

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
testaus
« Vastaus #23 : 17.09.06 - klo:21:19 »
vieläkii

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
testaus
« Vastaus #24 : 22.11.06 - klo:18:34 »
Näköjään on herättäjäyhdistyksen sivut uusittu. Piristi kummasti, kun tulin taas käymään, nyt vain innolla tutkimaan lisää!

Pääpiirteissään oli äkkiseltään ok, mutta tuo körttifoorumin linkki voisi olla vähän toisella tavalla, kun en meinannut itse ensin löytää sitä. Johtuu varmaan tottumuksesta, mutta kuitenkin piti etsiä sitä vähän aikaa ennen kuin tajusin. Tiesinhän sen jossain olevan. Mietin vain, että semmoinen joka tulee sivuille vierailemaan ekaa kertaa, niin ei äkkiseltään välttämättä löydä linkkiä, sillä ainakin itse katsoisin ensin linkit vasemmalla ja en kiinnittäisi paljoa huomiota tuohon "mainokseen" eli foorumi linkkiin. Se on niin erinäköinen ja eri paikassa kuin kaikki muu. Muuta en osaakaan näin äkkiä sanoa, mutta kiva selata täysin "uusia" sivuja.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
testaus
« Vastaus #25 : 22.11.06 - klo:18:44 »
Unohtui, mutta onko nuo sivut uusittu kauankin sitten? Mulla on suosikeissa linkki suoraan tänne foorumille, niin vasta nyt tajusin tuon homman. Pitää kysyä, etten nolaa itseäni tyyliin "ne on uusittu jo kesällä...".  :wink:

Mutta hirmu fiksut sivut kuitenkin. Oli hienoa tehdä uusi tutkimusretki ja huomata, mitä kaikkea sivuilla on.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
testaus
« Vastaus #26 : 22.11.06 - klo:20:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Johannes"
Näköjään on herättäjäyhdistyksen sivut uusittu.

Niinpä näkyy! Viime viikolla ainakin olivat wanhanmalliset, mutta mukavalta näyttää :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
testaus
« Vastaus #27 : 23.11.06 - klo:00:24 »
Kiitos uusista sivuista. Näytti todella hyvältä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
testaus
« Vastaus #28 : 23.11.06 - klo:10:00 »
Musta jotenkin toi Herättäjän logo pienenä sivun yläkulmassa (ainakin mun Operassa) vaikuttaa tosi hyökkäävältä, mustalta ja ryppyotsaiselta, kun se on niin tiivistetty. Muuten ovat sivut mainion oloiset!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
testaus
« Vastaus #29 : 23.11.06 - klo:13:00 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Musta jotenkin toi Herättäjän logo pienenä sivun yläkulmassa (ainakin mun Operassa) vaikuttaa tosi hyökkäävältä, mustalta ja ryppyotsaiselta, kun se on niin tiivistetty. Muuten ovat sivut mainion oloiset!


Moi

Ei minun Operassa ole pientä logoa kuin URL:n edessä eikä se haittaa. Expolerer 6 ei näytä sitä merkkiä, jos et halua sitä katsella. Netscape 8 ja Firefox näyttävät sen näin omalla koneella tehdyllä pikavertailulla. Siis ymmärsit, minulla on neljä selainta samalla koneella.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi