Kirjoittaja Aihe: Suvaitsevainen vihapuhe  (Luettu 19994 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #135 : 31.03.21 - klo:17:56 »
Menestystä ja kaikkea hyvää myös sinulle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #136 : 31.03.21 - klo:18:04 »
Näyttää siltä, että täytyy pyytää poliisiapua tähän. Saavat selvittää asian, ja katsotaan kuka on syyllinen, Bengt, luterilainen, sivullinen, tai minä. Ei ole muuta apua. Suurin piirtein kaikki miehet täällä ovat sitä mieltä, että minä olen ongelman aiheuttaja. Mutta melkein kaikki ovat heti valmiita nostamaan meteliä, jos on pienikin väärinymmärrys, kuten silloin kun vahingossa laitoin hyymiön jonkun tekstiin ja pyysin nöyrimmästi anteeksi, muttei mikään auttanut, mies ravosi ja pyysi että häntä poistettaisiin foorumista. Mutta jos minä annan asian kehittyä vaikka kuinka kauan, ennen kuin reagoin siihen, että minua haukutaan siitä, että ystävällisesti käänsin 10.000 riimitettyä riviä historiallisesta dokumentista, joka on tämän foorumin aihepiiristä, niin se on teille äärettömän ärsyttävää. Olisi parempi, jos en olisi ikinä opetellut mitään suomenkieltä, koska emme pysty kommunikoimaan alkuunkaan. On niin kuin kirjoittaisi heinäsirkoille. No oikeastaan, saisin varmaan paremmin sanoman perille heinäsirkoille. Täällä kun ei ymmärretä yhtään mitään, ei millään, ei millään kielellä. Ymmärretään vain letkauksia. Teidän moraalinne on olematon. Ajattelen erikoisesti luterilaista ja sivullista.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #137 : 31.03.21 - klo:18:18 »
Onkohan itsemurhan suositteleminen hengellistä väkivaltaa tarkoituksena nujertaa toisen ihmisen elämänkatsomus, elämäntapa tai mielipide!! :107:

Pyydän, että ilmoitat poliisille, että kehoitan ihmisiä tekemään itsemurhan ja harrastan hengellistä väkvaltaa täällä. On helppo, sillä minä olen ainoa täällä, joka pystyy esiintymään nimellä. Toisilla on hävettävää ja piilottavaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #138 : 31.03.21 - klo:19:10 »
Oli miten oli, te jotka hyökkäsitte, te jotka ette vastustaneet sitä hyökkäystä, ja te jotka olette ärsyyntyneet siitä, että olen valittanut käsittämättömästä käytöksestä, olette pilanneet jotakin, jonka piti olla hauskaa kaikille kiinnostuneille. Kysyn vain, oliko vaivan arvoista?
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #139 : 31.03.21 - klo:19:16 »
Oliko vaivan arvoista tehdä minusta vihollisenne? En minä ainakaan tarvitse vihollisia. Jos olisin tiennyt minkälainen väki on, en olisi teitä alkuunkaan häirinnyt.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4814
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #140 : 31.03.21 - klo:19:28 »
Miten kovasti sinulle pitää sanoa, että älyäisit lopettaa tuon pottuilusi? Kysymys ei ole mistään 'hengellisestä' vaan ihan hyvistä vanhanaikaisista käytöstavoista.
Asioista voi olla erimieltä, mutta itsemurhaa ei saa suositella kenellekään.  :eusa_pray:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #141 : 31.03.21 - klo:20:18 »
Asioista voi olla erimieltä, mutta itsemurhaa ei saa suositella kenellekään.

Myönnän, että tuollainen on kirjaimellisesti ymmärrettynä ehdottoman väärin. Pidän sitä kuitenkin kiukkuisen miehen tunteiden purkauksena, jota ei ole tarkoitettu sanasta sanaan käsitettäväksi. En vetäisi vastuuseen sitä, joka suutuspäissään näin tuli sanoneeksi vaan ne, jotka ovat tahallaan hänet ajaneet näin kiivastumaan.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #142 : 31.03.21 - klo:20:57 »
Asioista voi olla erimieltä, mutta itsemurhaa ei saa suositella kenellekään.  :eusa_pray:

Miten voi olla eri mieltä, kun sinulta puuttuu aivot? En ole suositellut itsemurhaa kenellekään. Se oli vain vaihtoehtona, sellaiselle, joka ei suostu olemaan ihmiseksi. Oli selvä, minkä vaihtoehto olen koko ajan suositellut: että ihminen ei käyttäytyisi niin kuin sinä, Bengt ja sivullinen olette käyttäytynyt. Kysymys ei ole itsemurhan suosittelemisestä, niin kuin hyvin tiedät. KYSYMYS ON SIITÄ, ETTÄ MINUA VAINOTAAN TÄÄLLÄ JATKUVASTI SIIONIN VIRSIEN KÄÄNTÄMISESTÄ. Ja viimeksi syytit minua "hengellisestä väkivallasta" viitaten vanhojen Siionin virsien sanoihin. Ilmoita minua poliisille. Mielelläni menen haastatteluun ja kerron mitä täällä tapahtuu. Saa nähdä mitä siitä tulee. Bengt, sinä, ja sivullinen harrastatte "hengellistä väkivaltaa" itse.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #143 : 31.03.21 - klo:21:08 »
ON TOSI IHMEELLISTÄ, ETTÄ IHMINEN VAIVAUTUU KÄÄNTÄMÄÄN SIIONIN VIRRET JA LAITTAA NE KÖRTTIFOORUMIN, JA SIITÄ SYNTYY VUOSIEN MITTAINEN SOTA JA SOLVAAMINEN. ON TOSI IHMEELLISTÄ.
ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ. ON TOSI IHMEELLISTÄ.
JA VIELÄ YRITETÄÄN SANOA, ETTÄ TÄÄLLÄ KEHOITAN IHMISIÄ TEKEMÄÄN ITSEMURHAN. SANOIN, ETTÄ JOS IHMINEN EI YMMÄRRÄ, ETTÄ ON SOPIMATONTA KÖRTTIFOORUMILLA SOLVATA SIIONIN VIRSIEN KÄÄNTÄJÄÄ KÄÄNTÄMISESTÄÄN, NIIN SILLOIN SELLAINEN IHMINEN EI SAISI OLLA OLEMASSA JA SIETÄISI TEHDÄ ITSEMURHAN. ONKO PAKKO OLLA SELLAINEN IHMINEN? EIKÖ OLE SE VAIHTOEHTO, ETTEI SOLVATA SIIONIN VIRSIEN KÄÄNTÄJÄÄ KÄÄNTÄMISESTÄÄN? ILMEISESTI EI. ILMEISESTI SINUSTA ON JÄRKEVÄMPI VAIHTOEHTO TEHDÄ ITSEMURHA KUIN KÄYTTÄYTYÄ NIIN KUIN JOKA JÄRKEVÄ IHMINEN.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #144 : 31.03.21 - klo:21:24 »
Ehdotan, että tämä asia hoitetaan näin:

1 Pyydän kirjallista anteeksipyyntöä Bengtilta, luterilaiselta (omalla nimellä), ja sivulliselta (omalla nimellä ja kopio veljelleen), jossa pahoitellaan tätä vainoa tavalla, joka ei jätä tilaa ivalliseen tulkintaan.

2 Pyytäisin Heräjättäjä Yhdistykseltä kirjallista kiitosta käännöstyöstäni, sillä havaitsen, että yhdistyksen välinpitämättömyys on ruokinut alusta asti näitten häirikköitten silmissä ajatuksen, että käänöstyöni on aliarvoinen tai ei hyväksytty ja siten oiva maali heidän solvaamisen. Jos tulevaisuudessa nousee tarvetta, niin voin näyttää sen.

3 Siinä tapauksessa, sitoudun pysymään täysin erilläni kaikesta, joka liittyy Herättäjä Yhdistykseen. Kuitenkin, kun olen nähnyt vaivan kääntämään Malmivaaran Siionin virret, pidän ne Lulussa vielä esillä mahdolliselle ostajalle, kuitenkin ilman mitään voittoja minulle. Ovat olleet muutenkin siellä vuodesta 2014 samoilla ehdoilla ja kukaan muu kuin Seppos ei ole ostanut sitä.

Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Suvaitsevainen vihapuhe
« Vastaus #145 : 31.03.21 - klo:21:56 »
jatkuu osassa 2
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi