Kirjoittaja Aihe: Viestin poisto  (Luettu 252 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Koirannahkalakki

  • Rykäisee alkaakseen seurapuheen
  • Viestejä: 81
Viestin poisto
« : 12.07.24 - klo:09:26 »
Kuka poisti kirjoittamani viestin, Laki ja Evankeliumi otsikon alta ?

Täällä hyväksytään Pyhän Raamatun pilkkaaminen silmiä räpäyttämättä, mutta ei siihen puuttuminen ja sellainen toiminta on antikristuksen toimintaa.

Ihminen, joka sanoo olevansa Pyhän Hengen ohjauksessa ja pilkkaa törkeästi Pyhää Raamattua, on isästä perkeleestä, eikä suinkaan Jumalasta.

Viestin poistaja siis hyväksyy Pyhän Raamatun pilkkaamisen ja hän vastaa siitä viimeisenä päivänä Jumalalle, niin totta kuin Jumala elää.

” Raamattu on osin vanhaa itämaista moralismia sisältävä nais-vastainen kirja”
« Viimeksi muokattu: 12.07.24 - klo:09:32 kirjoittanut Koirannahkalakki »
Matteuksen 24
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22227
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #1 : 12.07.24 - klo:09:40 »
Henkilöön käyviä solvauksia ei näillä sivuilla suvaita. Ne poistetaan heti, kun ne huomataan. Jos jatkat samaan tapaan saat porttikiellon. Mitä Raamatun pilkkaamiseen tulee, tapasi valikoida siitä jakeita mielesi mukaisiksi lyömäaseiksesi on myös hyvin lähellä pilkkaa.

Poissa Koirannahkalakki

  • Rykäisee alkaakseen seurapuheen
  • Viestejä: 81
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #2 : 12.07.24 - klo:09:42 »
Henkilöön käyviä solvauksia ei näillä sivuilla suvaita. Ne poistetaan heti, kun ne huomataan. Jos jatkat samaan tapaan saat porttikiellon. Mitä Raamatun pilkkaamiseen tulee, tapasi valikoida siitä jakeita mielesi mukaisiksi lyömäaseiksesi on myös hyvin lähellä pilkkaa.

Kuka poisti ?

Jumalan Sana on lyömäase syntiä vastaan, kaksiteräinen miekka, eikä se satu Jumalaa pelkäävään ihmiseen vaan ainoastaan lihan mukaan elävään. Sinuun se sattuu poikkeuksellisen paljon ja sen voi päätellä helposti kun lukee kirjoituksiasi.

Tarkoitus ei ole satuttaa vaan saada ihminen heräämään synnin unesta.
« Viimeksi muokattu: 12.07.24 - klo:09:51 kirjoittanut Koirannahkalakki »
Matteuksen 24
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33999
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #3 : 12.07.24 - klo:10:01 »
Minä pyysin ettei poistettaisi. Sehän kuvasi sinua erinomaisesti. Moderaattori toimii foorumin sääntöjen puitteissa.

Muuten heittäisin mustepullolla, mutta niitä ei enää ole käytössä. :003:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22227
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #4 : 12.07.24 - klo:10:54 »
Tarkoitus ei ole satuttaa vaan saada ihminen heräämään synnin unesta.

Herännäisyys on liike, jonka keskeinen olemus on juuri tuo. Körttiläisyydessä tiedetään vanhastaan, ettei ketään herätetä hyökkäämällä ja pelottelemalla. Jumalan armo särkee ihmissydämen kovuuden, viha saa sen ennestäänkin paatumaan.

Poissa Koirannahkalakki

  • Rykäisee alkaakseen seurapuheen
  • Viestejä: 81
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #5 : 12.07.24 - klo:11:17 »
Herännäisyys on liike, jonka keskeinen olemus on juuri tuo. Körttiläisyydessä tiedetään vanhastaan, ettei ketään herätetä hyökkäämällä ja pelottelemalla. Jumalan armo särkee ihmissydämen kovuuden, viha saa sen ennestäänkin paatumaan.

Tästä olen kanssasi samaa mieltä täysin.

Näin tulee toimia jumalattomien kanssa sillä laki toimii heihin juuri niin kuten kirjoitit.

Mutta

Ihmiset jotka ovat heränneet, mutta nukahtaneet ja eksyneet tieltä, vaeltaen suomut silmillä pimeydessä, he tarvitsevat lakia eli niitä aitoja tai kehää, osoittamaan heidän olevan muualla kuin Jumalan heille osoittamalla alueella ? Herramme Jeesus, puhuu paljon valvomisesta, miksi ?

Matteuksen 24
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33999
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #6 : 12.07.24 - klo:11:53 »
Et ilmeisesti tunne käsitettä kristillinen mystiikka. Lue tämä nyt aluksi, ja tuomitse sitten Helvettiin tässä mainitut ynnä monet muut kirkon arvostamat nimet:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristillinen_mystiikka
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22227
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #7 : 12.07.24 - klo:16:42 »
Ihmiset jotka ovat heränneet, mutta nukahtaneet ja eksyneet tieltä, vaeltaen suomut silmillä pimeydessä, he tarvitsevat lakia eli niitä aitoja tai kehää, osoittamaan heidän olevan muualla kuin Jumalan heille osoittamalla alueella ? Herramme Jeesus, puhuu paljon valvomisesta, miksi ?

Arvelet siis tällaisten onnettomien löytyvän täältä Körttifoorumilta. Onko sinulla jotain perusteita olettamuksillesi?

Poissa Koirannahkalakki

  • Rykäisee alkaakseen seurapuheen
  • Viestejä: 81
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #8 : 12.07.24 - klo:16:55 »
Arvelet siis tällaisten onnettomien löytyvän täältä Körttifoorumilta. Onko sinulla jotain perusteita olettamuksillesi?

En arvele onnettomia olevan täällä sen enempää tai vähempää kuin muuallakaan. Täällä minä nyt vain Herran tahdosta olen kunnes en ole.

Kirje Galatalaisille 1
10. Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
11. Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12. enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
Matteuksen 24
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22227
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #9 : 12.07.24 - klo:18:16 »
Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.

Tämä ei tarkoita sitä, että olisit sitä parempi Kristuksen palvelija, mitä enemmän saat ihmiset närkästymään. Paavalikin osasi ottaa huomioon kuulijansa muuttamalla käyttäytymistään tilanteen mukaan: ”Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia. Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen. Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki. Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia. Kaiken tämän teen evankeliumin vuoksi, jotta olisin itsekin siitä osallinen.”

Poissa Koirannahkalakki

  • Rykäisee alkaakseen seurapuheen
  • Viestejä: 81
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #10 : 12.07.24 - klo:19:32 »
Tämä ei tarkoita sitä, että olisit sitä parempi Kristuksen palvelija, mitä enemmän saat ihmiset närkästymään. Paavalikin osasi ottaa huomioon kuulijansa muuttamalla käyttäytymistään tilanteen mukaan: ”Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia. Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen. Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki. Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia. Kaiken tämän teen evankeliumin vuoksi, jotta olisin itsekin siitä osallinen.”

Kysymys onkin, että miksi sinä närkästyt ?

Miksi sinä vastustat sitä, mitä on kirjoitettu Pyhään Raamattuun ?

Ei kukaan Jumalasta syntynyt niin tee, ainoastaan antikristus toimii niin.
Matteuksen 24
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22227
Vs: Viestin poisto
« Vastaus #11 : 12.07.24 - klo:20:25 »
En närkästy Raamattuun vaan sinun tapaasi poimia siitä äkäiseen mieleesi sopivat jakeet. Ei Jumalan sanoja ole tarkoitettu sinun kivinä viskottaviksesi.