Täällä on saatu haukkua käännöksiäni vapaasti kovin sanoin. Mitään muuta musiikkia ei ole täällä paheksuttu kovin sanoin ja jokainen pieni vihje sellaiseen on saanut huomautuksen. Olen antanut anteeksi. Samalla olen oppinut itse vihaamaan virsiä ja takertumaan katekismukseen ja Raamattuun. Jos kehun niitä, ei liene kenellekään ongelma. Mutta jos voi joitakin virsia tuomita kovin sanoin täällä, niin pitää antaa kaikkien kukkien kukkia eikä ruveta vihjailemaan. Vihaan virsilaulua SIKSI, että virret ovat saaneet ihmisiä minua inhoamaan ja haukkumaan minua. Luovun virsistä. Seuraan katekistusta ja käytän sitä yhtä aamuvirttä, jota siinä suositellaan. Luen Raamattua. Mutta sanon, että minusta kaikki virret ovat kamalia ja kuvottavia, koska virsi on saanut ihmisiä haukkumaan minua.
Jos on pakko haukkua minua siksi, että tyydyn pelkästään katekismukseen ja Raamattuun, niin en tiedä mitä siitä sanoa. Tietysti voin taas kirota sellaisia ihmisiä, niin kuin kirosin niitä, jota pitivät minua hihhulimaisena siksi, että sattumalta eivät tykänneet kääntämistä virsistä. Mielelläni siunaisin sen sijaan.
Minulle selitettiin, että täällä annetaan kaikkien kukkien kukkia, kun valitin siitä, ettei kukaan puolustanut virsikäännöksiäni. Annetaan nyt kaikkien kuukien kukkia, myös niitä, jotka vihaavat virsiä.
Luen kateskismia ja suosittelen sitä. Jokainen saa minun puolestani laulaa mitä virsiä tai Stingiä tai AC/DC kuin haluaa. Itse laulan hepreankielisiä ja ranskankielisiä psalmeja Raamatusta ja jätän virret riidanhaastaajille.
Mutta kai saan täällä mainita, että virsi on pahasta, kun kerran täällä kaikki kukat saavat kukkia. Virsi paha. Katekismus ja Raamattu hyvä. Saa olla eri mieltä. En minä ohjaile.