Joskus näkee tapauksia, joissa hankitaan lapsi tai häät, jotta saataisiin parisuhde kuntoon. Minusta ne on aika lailla tuhoon tuomittuja juttuja. Jos pari ei osaa ratkoa ongelmiaan, ei lapsi tai häät ole mikään ihmeitä tekevä temppu. Päin vastoin lapsi tarvitsee vanhemmiltaan niin paljon, että parisuhteen soisi olevan vakaalla pohjalla siinä vaiheessa, kun lapsi syntyy.
Olipas viisaasti kirjuteltu taas.
Pitää aina varata varapäre, kun tulee körttifoorumille, ku tälläsille tavalliselle tallustelijoille ei hetkessä syvät ajatelmat avaudu. Onkohan körttifoorumille kokoontunut joku yliäly joukko joiden kanssa mä ainakaan pärjää, mut meen omia latujen vierusteluja.
Siis Pyry, vihreine hiuksineen kirjoitteli, et jotkut vaan hankkii perheen tai avoin ilman sen syvempää tai vakituisempaa suhdetta ajatteltuakaan?
Juuh Pyrynen ihan samaan oon huomannut. Mulla on tuttuja kun sanoo..Nyt siis anteeksi, jos ette tajuu mun kirjoituksistani, kun en soomee ihan hyvin osaa kirjoittaa siirtolaisuus taustastani. Siis on kavereita kun sanoo, et tein lapsen, kun halusin lapsen, mut en ukkoo ja se ukko ei ees kiinnostanut ja sit, et saisin sossusta asunnon, ni tein lapsen ja ties, mitä niinku et menin avioon ku sitä vaan pitää silleen, se nyt on sellane tapa tai jotain.
Oonkohan ihan tosi tiukkapiponen ku en hyväksy noita syitä ja en muutenkkan syrjä ja muita hyppyjä?
Kivoja aiheita täällä foorumissa. Pahus kun salis heitti mut ulos täältä ja en jaksanut olla tiukasti eri mielipuolta hänen kanssaan..