Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?  (Luettu 29652 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #15 : 09.06.12 - klo:19:04 »
Pikkutyttöni naurunräklätys, kun koira rapsutti itseään korvan takaa. :-D <3

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #16 : 09.06.12 - klo:20:00 »
Tieto siitä että Sarai toipuu lopultakin   :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #17 : 09.06.12 - klo:20:05 »
Tieto siitä että Sarai toipuu lopultakin   :109:

Amen
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33780
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #18 : 09.06.12 - klo:21:06 »
Lapsukaisen nauru koiralle. Sama koettiin meillä toissapäivänä kun Themis löytyikin mummilasta. Lotta oli kovasti kaivannut.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #19 : 09.06.12 - klo:21:14 »
On aika väsynyt, raukea ja lösähtänyt olo...mutta ei se mitään, eipä ole mitään kiirettä.
Kiva kun on jalkapallon katsomista taas vähäksi aikaa.
Tänään selvisin läpi isännöintitutkintoon liittyvistä tenteistä.
Hyvässä muistissa vielä eilisiltainen blues-risteily, herrat Ahlqvist, Lindholm ja Silvennoinen pistivät
parastaan Mikko Löytyn bassolla täydennettynä, kyllä bluesdikkareiden kelpasi kuunnella.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #20 : 09.06.12 - klo:21:43 »
On aika väsynyt, raukea ja lösähtänyt olo...mutta ei se mitään, eipä ole mitään kiirettä.
Kiva kun on jalkapallon katsomista taas vähäksi aikaa.
Tänään selvisin läpi isännöintitutkintoon liittyvistä tenteistä.
Hyvässä muistissa vielä eilisiltainen blues-risteily, herrat Ahlqvist, Lindholm ja Silvennoinen pistivät
parastaan Mikko Löytyn bassolla täydennettynä, kyllä bluesdikkareiden kelpasi kuunnella.


Onneksi olkoon vn :)
Itellä on menossa Tekniikan erikoistutkinto / kiinteistöpäällikkö, varmaankin aika paljon samaa kun sinun koulussasi.
Haksahdin tolle kurssille vanhoilla päivilläni, kun teki mieli kokeilla olenko yhtään parempi oppilas, kun olin kakarana.

Tänään kävin kalassa ja grillasin paketillisin makkaraa ja söin 3,5 makkaraa. Huh huh.,.
Mut ihan onnellinen retkestä..
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #21 : 09.06.12 - klo:22:51 »
Se että tänään oli töissä tämmöinen hetki:  :052: asukas tuli naama niin sädehtivän leveässä hymyssä luokseni, etten ollut häntä vielä koskaan niin onnellisen oloisena tavannut (tokikin olen ollut hommissakin vasta kesäkuun ekasta päivästä lähiten) ja ensin tarttui käsiini, katsoi syvälle silmiini ja hymyili niin valloittavan ihanasti...ja tämän jälkeen hän halaa miuta pitkään ja lämpimästi...  :054: Olin niin otettu ja liikuttunut...ihana pappa! 

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #22 : 10.06.12 - klo:00:12 »
Kiitos viisveisaajalle!
Joo, vähän sama tilanne.
Olen ollut vuosikymmeniä sivutoimininen isännöitsijä pienissä taloyhtiöissä.
Pari vuotta sitten jäin päätyöstäni työttömäksi. Sivutoimiset hommani muuttui "melkein päätyöksi".
Osui sopiva työttömille lähes ilmainen isännöinnin ammattitutkintoon tähtäävä koulutus silmiin,
eikun sinne vaan. Olihan se aika tiivis syksyn ja kevään kurssi, sain lisää varmuutta itselleni,
yhteyksiä muihin alan ihmisiin. Onneksi havaitsin olleeni oikeilla jäljillä aikaisemminkin, mutta koin silti
kurssin tärkeäksi. Itselläni hallinto, talous ja kirjanpito vahvempi, teknisestä puolesta sain lisää tietoa.
Tänään tosiaan tutkintoon vaadittuja tenttejä läpi, osa jo aikaisemmin, vielä huoltokirja viimeisteltävä.
Sitten vaan odotellaan tutkintolautakunnalta todistusta.
Voin sanoa olevani "oikeasti" isännöitsijä enkä "vain harrastelija", tälläkin alalla vaatimustaso vaan nousee.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #23 : 10.06.12 - klo:11:20 »
Heräsin terveempänä ja virkeämpänä kuin erinäisiin päiviin.  :109:

 Paitsi terassia on nyt olkkarin ikkunalla runsas kukkamäärä. Kaksi verenpisaraa, sitten sain hyvännäköisen kiinanruusun alun, ja on tuo sinivioletti erityisyys jota en ollenkaan tunne. Aika innoissaan ne kukkivat.

Keksin pitkästä aikaa jutun joka minun tekee mieleni kirjoittaa.  Mietin ensin jonkin järisyttävyyden.  En ole koskaan koettanut dekkaria. Täytyy vain ensin miettiä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #24 : 10.06.12 - klo:22:41 »
Tänään tosiaan tutkintoon vaadittuja tenttejä läpi, osa jo aikaisemmin, vielä huoltokirja viimeisteltävä.
Sitten vaan odotellaan tutkintolautakunnalta todistusta.
Voin sanoa olevani "oikeasti" isännöitsijä enkä "vain harrastelija", tälläkin alalla vaatimustaso vaan nousee.
Onneksi olkoon!!  :eusa_clap:

itseni teki tänään onnelliseksi tai muuten hyvälle mielelle mm hyvät puheet, hyvä kahvi ja lenkki sateen jälkeen raikkaassa metsässä. ja ei ollut liiemmin hyttysiäkään.


Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #25 : 10.06.12 - klo:23:51 »
Espressopannuni, joka keittää juuri yhden doppion eli 2 annosta ilahduttaa minua aina. Tahtoisin kahvista tujumpaa, missähän myytäisiin jauhatusmasiinoja?  Paitsi kokkipuodissa?  Olisi siistiä saada vastajauhetuista papusista kahvi.  :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi:

Villapaidan selkämys on kohta valmis, ja jee, kuinka siitä tuli hauska.

Tautivuoteeltani noustessani sain yhden tärkeän kirjeen kirjoitettua, nyt vielä Rosan myöhästynyt kevätkirje. Ei tänään. Nukuttaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #26 : 11.06.12 - klo:19:03 »
Ihan tämä arkinen aherrus ja oleminen teki tänään suht onnelliseksi.  :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #27 : 12.06.12 - klo:17:43 »
Aurinkoinen päivä, kotimökillä sain ruohon leikattua, musiikin kuuntelu, jouten olo...

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #28 : 12.06.12 - klo:19:37 »
Kaunis päivä, terassilla puuhaaminen, toteamus, ettei minun tarvitsekaan saada viimeistä sanaa,  :109:  riittää että tiedän minkä tiedän, hyvältä ystävältä meili,  pääsee poikkeamaan täälläpäin parin viikon kuluttua, ja voi jäädä yöksi maailmaa parantamaan   :109: :109:.

Espresso, jota omalla pikkupannulla tulee juuri hyvä annos.'

Äitini silmät paranevat hyvää vauhtia, ja kiitollisuus näköaistista. Täällä on kaikkialla niin niin kaunista, terassilla, pouronotkossa vakilenkkipaikassa, pihaslla(kin) vaikka tahtoisin tietää kuka nuo pensasaidat on leikannut.  Operaation jälki järkyttää vähän...   luvan perästä viime kesänä istuttamani perennat saavat toisin nyt valoa ja vallan riehaantuivat kukkimaan, pionitkin lykkäävät vartta. Luulin että ne kuolivat, vaan ei.  Samoin on sinne tänne levinnyt orvokkeja.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22069
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #29 : 12.06.12 - klo:21:13 »
Pyöräily Karhulasta Pyhtään kirkolle ja takaisin.