Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?  (Luettu 29653 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22069
Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« : 30.05.12 - klo:20:01 »
Sain valvontaluokaltani 'kortin', jossa oli tämän kaltaisia viestejä: "Kiitos kolmest vuodest tääl ja hyvää kesää!", "Kiitos kun kestit minua kolme vuotta" ja "Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä uusien oppilaiden kanssa :D!!!"

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #1 : 30.05.12 - klo:20:52 »
Sain valvontaluokaltani 'kortin', jossa oli tämän kaltaisia viestejä: "Kiitos kolmest vuodest tääl ja hyvää kesää!", "Kiitos kun kestit minua kolme vuotta" ja "Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä uusien oppilaiden kanssa :D!!!"

 :023:

Siinä muuan joka jätti muistijäljen monen mieleen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #2 : 31.05.12 - klo:23:49 »
Sain todistuksen osallistumisestani isännöitsijän ammattitutkinto-kurssille, näyttötyöt vielä edessä.
Kesä jälleen alkamassa. Selailin kotiseurakunnan kesäohjelmaa, paljon olisi tarjontaa ja tilanteita mihin mennä, aikalailla laulupainotteista.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #3 : 01.06.12 - klo:11:45 »
Lapsi numero kaksi ilmoitti naamakirjassa valmistuneensa, vaikka vielä maanantaina selitti mummolassa ettei tule kyseeséen tänä vuonna koska joitakin teoria-aineita puuttuu. Kyseessä on kaksoislukio, jossa siis käydään lukiota ja ammattitutkintolinjaa yhtä aikaa. Nyt olen ymmällä:  Onkohan niin että jos on rinnalla lukio-opinnot, taidealan tutkinnon papereihin ei tarvittaisikaan ns yleissivistäviä aineita kuten kemiaa ja liikuntaa?   ???

Täti parka joutuu valmistautumattomana realiteetin eteen...   Jälleen olen laiminlyönyt yhtä....   Viimeksi tähän syntiin syyllistyin kun lapsi numero yksi soitti tutkinnon, mielestäni olin antanut soittajaissuklaan mutta hän oli yön yli itkeskellyt vaillejäämistään...   Ei saanut soittajaissuklaata, 16v.  Samoin kuulin määriä vertaillun, lapsi numeri kaksi oli todennut nuoremmille että jos hän olisi saanut yhtä paljon soittajaissuklaata hän olisi oikea läskipossu.  

Eli en tässä tiedä vielä onko juuri minulla syytä onneen vai syvään syyllisyyteen hänen edessään....    :voiei:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #4 : 03.06.12 - klo:19:18 »
Ystävä, kirkossa käynti, hyvä ruoka ja raparperipiirakka, ainakin nämä. :eusa_angel:

Poissa maisakai

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 760
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #5 : 03.06.12 - klo:21:29 »
Samoja aineksia kuin mallalla: kirkossa käynti entisessä kotisrk:ssa, vihkipappimme tapaaminen vuosien jälkeen, sukulaisten yllättävä tapaaminen maalla + hyvä ruoka + raparperipiirakka, kuivien oksien karsimista pensaista (lempihommaani), sään kirkastuminen sateen jälkeen... Kiva päivä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #6 : 04.06.12 - klo:23:10 »
Kirkas, heleä päivänpaiste, pitkä lärpätys naapurin kanssa, kakkosjakso "Tanssiakatemiaan", kaunis kotimaa, Umbriasta hyviä uutisia. 
On rakkaampaa kuin isänmaakin, vaikka en nyt tätä oikein ymmärrä.   Jos tie vie, pyydän että se on Jumalan tie, sitten rohkeutta sitä kulkea. On  tässä outoja mutkia tehty ennenkin.

 :026:   Leena!  Jumala antoi järjen  käytettäväksi!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6339
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #7 : 05.06.12 - klo:23:01 »
Juuri kun oli olo kurjimmillaan, sainkin yhdeltä puolitutulta viestin, haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta  :icon_biggrin: Mitään syvempää odota, mutta ehkä saisin seuraa teatteriin, lähiluontoretkille tai vaikka sulkiskentälle. Kyläilläkin joskus voisi, osoittautui että asutaan kävelymatkan päässä toisistamme. 
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #8 : 05.06.12 - klo:23:37 »
Ystävän käynti luonani ja yhdessä popsitut mansikat ja kahvihetki jäätelön kera. :eusa_angel:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33785
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #9 : 08.06.12 - klo:09:02 »
Tuoreet syreenikimput maljakoissa.

Kirjosiepon poikaset ovat jo lähteneet pesästä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #10 : 08.06.12 - klo:09:12 »
Tuoreet syreenikimput maljakoissa.

Kirjosiepon poikaset ovat jo lähteneet pesästä.

Olipa varhaiset, mutta tulivat aikaisin tänä vuonna. Meillä on totuttu siihen että juhannuksena lähtevät eikä niitä sen jälkeen näy.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #11 : 08.06.12 - klo:10:19 »
Olen saanut kotimökin ruohonleikkurin takaisin huollosta...ja homma jatkuu...

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #12 : 08.06.12 - klo:21:31 »
No työ ja tämä kaikki :) Ja pienet hassut sattumukset siinä seassa.

Ja kuumailmapalloja kulkee taivaalla, se on kesän merkki :)

Pilvetön taivas, huomennako muka sataa..
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #13 : 09.06.12 - klo:00:14 »
Äitee kertoi, oli leikattu kaihi eilen molemmista silmistä ja nyt hän näkee!  Telkkarin tekstit, lasten kuvat joilla huone on vuorattu, leikkasivat molemmat yhtä aikaa, eilen oli maailma kuin savuinen ja täytyyhän ne ulos mennessä vielä peittää, mutta  kaikki meni tosi hyvin, ja sumuisuus ja savuisuusvaikutelma katoaa.

Aloitin joululahjat.   :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään taas onnelliseksi?
« Vastaus #14 : 09.06.12 - klo:17:28 »
No työ ja tämä kaikki :) Ja pienet hassut sattumukset siinä seassa.

Ja kuumailmapalloja kulkee taivaalla, se on kesän merkki :)

Pilvetön taivas, huomennako muka sataa..

Kyllä se vaan satoi. Pohjoisessa oli täysin pilvetön ja sininen taivas, mutta Jyväskylän halmeilla se pimeni ja Vaajakoskelta Toivakkaan satoi ihan normaalia sadetta kotipihaan ajaessa taas tihutti.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi