Kirjoittaja Aihe: Katso TV.stä  (Luettu 29891 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #135 : 10.04.11 - klo:17:59 »

Katsoisin hyvin mielelläni - nyt kattelen lakeuksia ja latoja pendon ikkunasta ja mussutan sämpylää ja hörpin teetä  :kahvi:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #136 : 10.04.11 - klo:18:02 »
Ai hippis lähti Alabamaan

http://www.youtube.com/watch?v=PR14-GYrLM4

vai oletko sittenkin menossa Pallivahaan?

http://www.youtube.com/watch?v=ITFBjTlCG_0&feature=related

 :icon_rolleyes:
Herra armahda.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #137 : 10.04.11 - klo:18:15 »

hippis on ihan vaan kotimatkalla, kylläkin pienenpienen  :003: mutkan kautta.

Perjantaina pikkusta vailla Oulussa, nyt menossa Treelle...

Kävin minä äsken ranchillä, jonka nimi oli 'Tallas'. Takki tuoksuu kivasti hepoille kun ne nuttuutti hihaa  :060:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #138 : 10.04.11 - klo:19:36 »
Katsoisin hyvin mielelläni - nyt kattelen lakeuksia ja latoja pendon ikkunasta ja mussutan sämpylää ja hörpin teetä  :kahvi:



Joko lienee pendo aikataulussa? Muutama viikko sitten menin Vaasaan, myöhästyi lähes kaksi tuntia.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #139 : 10.04.11 - klo:21:29 »
Joko lienee pendo aikataulussa? Muutama viikko sitten menin Vaasaan, myöhästyi lähes kaksi tuntia.

Pendo matkasi lähes minuutilleen aikataulussa, tämä IC puksuttaa noin 10 min. myöhässä.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #140 : 10.04.11 - klo:22:28 »
Yritin pinnistellä, mutta en saanut katottua elokuvaa loppuun asti -  :icon_sad:
Herra armahda.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33778
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #141 : 11.04.11 - klo:08:00 »
En minäkään pitänyt elokuvaa viiden tähden arvoisena. Minulta vain kolme tähteä. 
Kovin oli kliseinen, eikä ollut inkkareita. Studiossa kuvattuna äänityksessä kuuluivat kaiut ulkokohtauksissa ja kolinat sisällä.

Lee Marvin oli vedetty ääri-farssityyliin. Muistutti Vesa-Matti Loiria samantyyppisessä roolissa. Vai kumi muistutti kumpaa?
Sankarit olivat pökkelöitä, Rancekin vastavalmistunut juristi näytti yli 55-vuotiaalta.
Ehkä tämä olikin Kaurismäkiversio länkkäristä.

Lopun puoli tuntia surffailin Idolsia välillä kurkaten.  Siinä pudotuksessa olin kansan kanssa samaa mieltä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #142 : 11.04.11 - klo:08:10 »
En minäkään pitänyt elokuvaa viiden tähden arvoisena. Minulta vain kolme tähteä. 
Kovin oli kliseinen, eikä ollut inkkareita. Studiossa kuvattuna äänityksessä kuuluivat kaiut ulkokohtauksissa ja kolinat sisällä.Lee Marvin oli vedetty ääri-farssityyliin. Muistutti Vesa-Matti Loiria samantyyppisessä roolissa. Vai kumi muistutti kumpaa? Sankarit olivat pökkelöitä, Rancekin vastavalmistunut juristi näytti yli 55-vuotiaalta.
Ehkä tämä olikin Kaurismäkiversio länkkäristä.Lopun puoli tuntia surffailin Idolsia välillä kurkaten.  Siinä pudotuksessa olin kansan kanssa samaa mieltä.

Minä oun eri mieltä. Nyt putosi ainoa bluesartisti pois porukasta, jolla on paljon enemmän äänivaroja kuin jäljelle jääneellä. Ymmärrän, miksi naiset eivät pidä Stina Girsistä. :003:
Acta, non verba.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33778
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #143 : 11.04.11 - klo:08:13 »
Ymmärrän että ymmärrät. Jos Jone pitää ulkomuodosta, minä en. Siitähän tässä on kysymys.
Alilla on paras ääni. Vielä suht kokematon, mutta hyvä tulee kun kokemus lisääntyy.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22068
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #144 : 11.04.11 - klo:08:18 »
Martilla on taas kaunein nimi.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #145 : 11.04.11 - klo:08:20 »
Ymmärrän että ymmärrät. Jos Jone pitää ulkomuodosta, minä en. Siitähän tässä on kysymys.
Alilla on paras ääni. Vielä suht kokematon, mutta hyvä tulee kun kokemus lisääntyy.

Tässä on kysymys samasta asiasta kuin aikoinaan toimin konsulttina ja vedin 5 päivän johtamiskoulutusta, niin nuoret miehet pitivät minua ikäänkuin kilpailijoinaan ja antoivat koulutuksesta huonompia arvioita kuin vanhemmat miehet ja naiset. Kysymys oli siis kilpailusta vaikkei sitä oikeasti ollutkaan. Monet naiset näkevät ao. floristissa itselleen kilpailijan, koska kiinnittävät enemmän ulkonäköön kuin lauluun. Tämä on psykologiaa. Stina Girs ei hävinnyt laulun vaan ulkonäön takia.
Acta, non verba.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33778
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #146 : 11.04.11 - klo:08:30 »
Toki, toki salis.

Vielä toisesta elokuvasta eilen. Katsoin iltapäivällä Lorezon öly nimisen tositapahtumiin perustuvan sairaskertomus-leffan. Se oli aika rankka
ja uskomatonkin kertomus vanhempien taistelusta tiedettä ja vanhempainyhdistystä vastaan. Sairaus on pojille äidiltä perityvä X-ADL, myeliinitupen rappeutuminen mikä vaikuttaa aivojen valkeaan osaan.
Sairaudesta enempää en osaa asiallisesti sanoa. Näyttelijöistä Susan Saradon oli hyvä, mutta ei saanut Oscaria. Nick Noltesta en pitänyt. Väjätty italialaiseksi, engelskaa murtavaksi isäksi. Oli aivan väärä valinta.
Pikkurooleissa oli kelpo suorituksia.

Tämäkin kai teki sen etten jaksanutkaan paneutua John Fordin länkkäriin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Katso TV.stä
« Vastaus #147 : 11.04.11 - klo:09:30 »
Jatkuu osassa 2
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi