Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet 10  (Luettu 7550 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #60 : 26.01.24 - klo:17:59 »
Tietääkö kukaan mistä saisi ostaa käytettyä läppäriä siedettävän luotettava,  muistia sen vrttsn että voi katsella telkkaria, se on hyvä nyrkkisääntö katsoo tai ei. Tuttuja malleja  hp ja Lenovo mutta joks ne on samantapaisia,  kunhaan Windows kun tartten varakoneen ja vanha Lenovo  simahti.  En usko että sille voi mitään enää,  kyl  se on vainaa. Kaupassa maksavat siinä  400-500  euroa eli käytetyn saa usein halvemmalla. 

Joku firma jo lupasi myydä mutta katosi kuin ankka usvaan, tai sitten se kone. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6329
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #61 : 26.01.24 - klo:19:50 »
^ Tuollaisia myyviä firmoja on paljon, mutta en minä osaa sanoa, mikä niistä olisi luotettava. Siinä Malmillakin on näköjään tuommoinen kuin Uskonnen Oy (taikka ATK-Malmi).

Miten sinulla on nettiyhteys järjestetty? Onko tietokoneen lisäksi erikseen joku laite? Kun seuraavaa ostaa, olisi tietysti kätevää hommata samalla systeemillä toimiva. Ja sanoo myyjälle että mm. telkkariksi tulisi.

Mullakin on tässä näppäiltävänä käytetty yritys-Lenovo. Näissä on vähän tyyppivikana ylikuumeneminen, mutta itse sain sitä hillittyä rukkaamalla prosessorin maksimitehon asetusta pienemmäksi. Ei tule enää palovammoja reisiin.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #62 : 27.01.24 - klo:21:39 »
Vastauksestani ei ole hyötyä, mutta kerron kuitenkin. Minulla on tässä telkkarin edessä 190€ maksanut asus, jossa akku on rikki,  mutta verkkovirralla pelittää. Ikää laitteella on parivuotta, mutta takuu ei ole voimassa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #63 : 01.02.24 - klo:13:02 »
Minulla on modeemi mutta langattomasti pelittää.  Mökillä voi kuulemma jakaa puhelimesta,  pitänee muuttaa sinne ensi vuodeksi kun tähän tulee putkiremppa.  Sen jälkeen kämppä käynee kaupaksi ja voinen muuttaa,  mutta tuskin sinne Lappiin,  mihin mielisin. 

Noh,  siellä ehkä tarkenee,  kunhas  sisko ajoissda käy laittamassa lämmöt päälle ja nuohooja on käynyt joka tapauksessa.  Minua riivaa enää kaasu-siinä en osaa leipoa mitään.  Hellaa osaan käyttää. 

Saa nähdä mistä löydän itseni kohtapikaa.  Siellä voi kyllä pitää seurat jos kuka sinne viitsii matkustaa.  Neuvon sitten.  Ei ole muuta mihin pääni kallistaa, se kelpaa kyl. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #64 : 01.02.24 - klo:13:08 »
Ai niin,m  olen kovasti yrittänyt löytää myyvää firmaa ehkä löytyi.  Windowsin tarvin jotta voin käyttää molempia. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #65 : 01.02.24 - klo:16:48 »
Mulla ainainen ongelma nää näppikset.
Hermo menee näiden kaa.
Nyt on tällänen langaton jossa aina kun otan esiin, niin patteri loppu ja etin sit uutta ja silti tökkii.

Kaveri ehdotti sellaista jossa on hiiri integroituna, mutta ei ollut lähikaupassa, et kattoo nyt.
Mutta on siinä se hyvä puoli, niin ei ole tullut tänne kirjoiteltua ja teitä rasitettua.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6329
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #66 : 01.02.24 - klo:17:43 »
Ai niin,m  olen kovasti yrittänyt löytää myyvää firmaa ehkä löytyi.  Windowsin tarvin jotta voin käyttää molempia.

Ala-Malmi, Hietakummuntie 16 liiketila 1. Tarjolla 78 erihintaista Lenovo-kannettavaa, varmaan useimmat jollei kaikki on käytettyjä yrityskoneita. Yhden tsekkasin ja siinä on Windows, uskoisin että on muissakin ja jos ei ole niin asennetaan.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #67 : 01.02.24 - klo:18:11 »
Rikunvalinta, viissormea ja vilaus, joskus myös varttitunnin juoksu.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Riivatun rakkineet 10
« Vastaus #68 : 18.02.24 - klo:21:26 »
Monet vanhat, yli 50-vuotiaat kodinkoneet toimivat yhä. Entinen kokoomusministeri esitteli yli 60-vuotiaan astianpesukoneensa. Minulla oli käytössä yli 45 vuotta Philips-sähkövatkain ja UPO-mankelini toimii yhä.

Nykyisistä ei voi sanoa samaa. Korjattavia vikoja ei kannata korjata kun uuden saa halvemmalla.

Sitten näihin rakkineisiin mielestäni kuuluva tekoäly ! Juuri kuulin YLEn uutisita että kun asiaa Yhdysvalloissa tutkittiin, niin kyseisen tekoalyfirman, LUKAn toiminta johti Venäjälle !

Sitä riesaa minun ei tarvitse pelätä, sillä olen vannoutunut tekoälyn vastustaja.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)