Kirjoittaja Aihe: Foorumin tila 2.  (Luettu 20465 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #105 : 30.11.20 - klo:18:38 »
Nyt kun on foorumilla ollut tämän vuoden marraskuun aikana erittäin voimakas vastakkain asettelu ja erittäin suuria näkemys eroja niin hengellisestä kuin kulttuuria koskevissa keskusteluissa.
Keskustelu on myös mennyt henkilökohtaisuuksiin molemmin osapuolilla, netti etiketti on siis rikottu.

Minusta Körttifoorumin ylläpito /  nettitoimikunta olisi pitänyt puuttua jo 12.11.2020 keskusteluihin voimakkaammin, poistamalla viestejä sekä antamalla huomautuksia nimimerkeille ja miksi ei myös nimimerkin sulkemista körttifoorumilla.



Nyt itse koen että Körttifoorumilla on vertauskuvallisesti ”helluntaiseurakunnan vanhimmistoon”, joka ojentaa seurakunnan mustia lampaita.

Tämän lisäksi koen että Körttifoorumin ylläpito /  nettitoimikunta ei ole tasapuolinen eikä kohtele  kaikkia nimimerkkiä tasavertaisesti.

Itse olen tehnyt tästä johtopäätöksen että ylläpito /  nettitoimikunta on asettunut näkemys eroissa vastakkainasettelussa eräiden nimimerkkien taakse. Vaikka ylläpito /  nettitoimikunnan pitäisi olla minusta hyvin tarkkana miten toimii Körttifoorumilla.

Tämä ei tarkoita sitä etteikö ylläpito / nettitoimikunta ei saisi tuoda omia mielipiteitään ja näkemyksiään, helppoa se ei ole kumminkaan olla tasapuolinen foorumilla.

Tästä on hyvä esimerkki kuinka esimerkiksi nettitoimikunta toimii ja kohtelee omilla sivalluksillaan nimimerkkiä luterilaista,  minusta tämän tapainen sivaltaminen ei kuulu  ylläpito / nettitoimikunnalle.

Toivon että Körttifoorumille tulisi uutta verta, mutta pahoin pelkään.

Rehellisyyden nimissä ollen viime aikaisilla viesteilläni pyrkinyt saamaan  aikaiseksi itselleni bannit, koska näyttää siltä että en pääse eroon omin voimin Körttifoorumista.


Bengt Sandberg   :icon_cool:

Olet meidän vanha tuttavamme emmekä halua ajaa sinua tiehesi. Oletko ajatellut sitä mahdollisuutta, että sinusta pidetään täällä - kaikista metkuistasi huolimatta?

Pidetään tai ei, me molemmat olemme muuttuneet näiden kymmenien vuosien aikana, ikää on tullut.

Körttifoorumin alkuvuosina keskustelu oli rauhallisempaan keskenämme, mistä on hyvinkin positiivisia muistoja jäänyt.

Tällä hetkellä meillä on aivan suunnattomat näkemys erot asiasta kuin asiasta.

Toivon todellakin että suljette minut Körttifoorumilta, ei kai se voi olla niin vaikeata.

Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 30.11.20 - klo:18:52 kirjoittanut Bengt Sandberg »

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #106 : 30.11.20 - klo:18:42 »
Olisit voinut sen tehdä sekoittamatta minua siihen, mutta tietysti on aina helpointa ulkomaalaista kiusata, erityisesti jos ajattelee, ettei se reagoi ja saa sitä parjata vapaasti. Hyvä että nyt myönnät pahat aikeet.

Jos et ymmärrä vielä, Bengt Sandberg (toivottavasti sain sen nyt oikein), ettei sinua poisteta foorumilta vain siksi, että olet syyttä ottanut minut hampaisiisi, niin olet hidas oppilas. En tiedä, mitä sinun pitäisi tehdä, että panisivat sinut pois niin kuin haluat. Voit vastuullisilta kysyä, mutta se ei liity minuun. Minua saat parjata vapaasti. Kukaan ei sitä noteeraakaan paitsi minä, ja nykyään puolustaudun.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22034
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #107 : 30.11.20 - klo:19:03 »
Tällä hetkellä meillä on aivan suunnattomat näkemys erot asiasta kuin asiasta.

Sinä et kuitenkaan ole sama asia kuin näkemyksesi. Minä en kuitenkaan ole sama asia kuin näkemykseni. Näkemyserot ovat aihe keskustella, ei syy lopettaa keskustelu.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #108 : 30.11.20 - klo:19:15 »
Sinä et kuitenkaan ole sama asia kuin näkemyksesi. Minä en kuitenkaan ole sama asia kuin näkemykseni. Näkemyserot ovat aihe keskustella, ei syy lopettaa keskustelu.

Bengt Sandbergin kanssa ei voi keskustella. Hänen aivonsa ovat palaneet metallin kuuntelussa. Sitä paitsi, hän on itse myöntänyt, että hän yrittää olla niin inhottava, että hänet poistetaan foorumista.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #109 : 30.11.20 - klo:19:23 »
Nyt kun on foorumilla ollut tämän vuoden marraskuun aikana erittäin voimakas vastakkain asettelu ja erittäin suuria näkemys eroja niin hengellisestä kuin kulttuuria koskevissa keskusteluissa.
Keskustelu on myös mennyt henkilökohtaisuuksiin molemmin osapuolilla, netti etiketti on siis rikottu.

Minusta Körttifoorumin ylläpito /  nettitoimikunta olisi pitänyt puuttua jo 12.11.2020 keskusteluihin voimakkaammin, poistamalla viestejä sekä antamalla huomautuksia nimimerkeille ja miksi ei myös nimimerkin sulkemista körttifoorumilla.



Nyt itse koen että Körttifoorumilla on vertauskuvallisesti ”helluntaiseurakunnan vanhimmistoon”, joka ojentaa seurakunnan mustia lampaita.

Tämän lisäksi koen että Körttifoorumin ylläpito /  nettitoimikunta ei ole tasapuolinen eikä kohtele  kaikkia nimimerkkiä tasavertaisesti.

Itse olen tehnyt tästä johtopäätöksen että ylläpito /  nettitoimikunta on asettunut näkemys eroissa vastakkainasettelussa eräiden nimimerkkien taakse. Vaikka ylläpito /  nettitoimikunnan pitäisi olla minusta hyvin tarkkana miten toimii Körttifoorumilla.

Tämä ei tarkoita sitä etteikö ylläpito / nettitoimikunta ei saisi tuoda omia mielipiteitään ja näkemyksiään, helppoa se ei ole kumminkaan olla tasapuolinen foorumilla.

Tästä on hyvä esimerkki kuinka esimerkiksi nettitoimikunta toimii ja kohtelee omilla sivalluksillaan nimimerkkiä luterilaista,  minusta tämän tapainen sivaltaminen ei kuulu  ylläpito / nettitoimikunnalle.

Toivon että Körttifoorumille tulisi uutta verta, mutta pahoin pelkään.

Bengt Sandberg   

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16860
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #110 : 30.11.20 - klo:21:12 »
Toivon että Körttifoorumille tulisi uutta verta, mutta pahoin pelkään.

Rehellisyyden nimissä ollen viime aikaisilla viesteilläni pyrkinyt saamaan  aikaiseksi itselleni bannit, koska näyttää siltä että en pääse eroon omin voimin Körttifoorumista.


Bengt Sandberg   :icon_cool:

Bengt se on mm sinusta kiinni. Lopeta pelottelu ja häiriköinti.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4809
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #111 : 09.01.21 - klo:12:30 »
Rukoillaan körttifoorumille Pyhän Hengen voitelemaa körttihenkeä.  :eusa_pray:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22034
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #112 : 09.01.21 - klo:12:33 »
Rukoillaan körttifoorumille Pyhän Hengen voitelemaa körttihenkeä.

Rukoilkaamme Pyhää Henkeä itseään.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #113 : 10.01.21 - klo:12:16 »
Rukoilkaamme Pyhää Henkeä itseään.

Körttifoorumissa ei ole mitään vikaa. Tätä ketjua ei olisi tarvittu. Pyhää Henkeä tarvitaan aina.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #114 : 10.01.21 - klo:21:10 »
Foorumi lienee sellainen kuin kirjoittajat...itselläni peiliin katsomisen ja parannuksen
teon paikka.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #115 : 11.01.21 - klo:01:48 »
Foorumi lienee sellainen kuin kirjoittajat...itselläni peiliin katsomisen ja parannuksen
teon paikka.
Ken tarvitsee parannusta, ken ei.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #116 : 14.01.21 - klo:17:02 »
Keskeisimpiä sanomia tällä ketjulla oli miten Seppos ja Pena myrkyttävät foorumia sillä, että Malmivaaran Siionin virret ovat näkyvissä. Seurasin hiljaa kauan ja ihmettelin. Kun Foorumin tila 1. Bengt Sandberg lopulta uskalsin käydä suoraan kumpussani, vastasin asiallisesti ja kohteliasti. Hän ei voinut toimia samalla tavalla. Sitten sain seurata kun häntä kiitettiin kohteliaisuudesta, koska hän teititteli, ja toiset kiittelivät toisiaan. Oikein paneutuivat siihen, ettei kukaan jäisi kiittämättä. En ole typerä. Suomalaisten suurin synti on maltillisuus.
Siihen asti olin kohtelias, ystävällinen, ja asiallinen jokaiselle. Jumala todistakoon. Mutta kun huomasin tätä ilkeyttä minua kohtaan ainoastaan siksi, että olin kääntänyt Siionin virsiä, mikä synti, sävyni muuttui katkeraksi eikä syyttä. Tietysti minulla oli toinenkin synti, kun tuomitsin julkisesti USAta intiaanien kohtelusta. Huomautettiin, että foorumi olisi parempi ilman minua. En halua, että käännökseni on täällä lukematta paitsi joka toinen kuussa jonkun irvailun kohteena. Heti kun se on poistettu tästä, poistan sen lulustakin, ettei se ole enää saattavissa. Sitten foorunin tila on sitä mitä ihmiset haluavat.
 
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16860
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #117 : 14.01.21 - klo:19:51 »
Hei

Ystävällisesti lähestyn sinua koska monta on pyytänyt, ettei niitä poistettaisi ja vain kaksi on niistä kiukutellut, kun ilmeisesti kielitaidossa  on puutteita. Toinen heistä on poistunut foorumilta.  Foorumin ylläpito on neuvotellut ja päättänyt ehdottaa sinulle, että saisivat olla käyttäjien enemmistön pyynnöstä edelleen paikallaan. Ne ovat laatua foorumin muuten kirjavassa olemuksessa.

Kiittäen Seppos
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #118 : 14.01.21 - klo:20:54 »
Oikea ratkaisu.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #119 : 15.01.21 - klo:03:30 »
Hei

Ystävällisesti lähestyn sinua koska monta on pyytänyt, ettei niitä poistettaisi ja vain kaksi on niistä kiukutellut, kun ilmeisesti kielitaidossa  on puutteita. Toinen heistä on poistunut foorumilta.  Foorumin ylläpito on neuvotellut ja päättänyt ehdottaa sinulle, että saisivat olla käyttäjien enemmistön pyynnöstä edelleen paikallaan. Ne ovat laatua foorumin muuten kirjavassa olemuksessa.

Kiittäen Seppos

Olkoon niin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.