Kirjoittaja Aihe: Foorumin tila 2.  (Luettu 21142 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #120 : 15.01.21 - klo:08:33 »
Oho turha viesti. (Kysyin asiaa, johon olin unohtanut saaneeni vastauksen.)

Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #121 : 15.01.21 - klo:08:45 »
Jos ei tykkää harpun soitosta eikä tietyistä tyypeistä, jotka siis ovat siellä kultasaleissa (niistäkään en paljon perusta), niin helvetti saattaisi olla kiinnostavampi paikka  :eusa_think:

Harpunsoittoa:

Dorothy Ashby: Hip Harp:   https://www.youtube.com/watch?v=H8zPorum2p0

70s Jazz Harp Mix: https://www.youtube.com/watch?v=HXatGlVkKxE

Alice Coltrane: Atomic Peace: https://www.youtube.com/watch?v=bYLpz2HPk0U

Ja sitten vielä Alice Coltranen biisi Rama Rama, esittää Brandee Younger: https://www.youtube.com/watch?v=pHE1kZTQIwo

Tuon viimeisen videon kommentissa väitetään, että "Alice Coltrane and Dorothy Ashby are in heaven", eli heitä pääsisi treffailemaan sitten.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #122 : 16.01.21 - klo:08:29 »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #123 : 17.01.21 - klo:00:58 »
Kiitos

Luterilainen on sitä mieltä, että Malmivaaran Siionin virret ovat roskaa eikä niitä sovi kunnioittaa tällä foorumilla. Vaikka sanavapaus on tärkeä periaate, museoissa suojellaan vähempiarvoisiakin esineitä, niin jos ei samaa periaatetta voi täällä seurata, niin ilmeisesti täytyy suojelemisen nimissä poistaa ketju. PIdän Malmivaaran Siionin virret kansallisaarteena. Jos suomalaiset ovat eri mieltä, ja moni näyttää oleva, niin pitää kai etsiä Suomen ulkopuolelta paikan, missä ne voi olla esille.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #124 : 17.01.21 - klo:01:09 »
Luterilainen on sitä mieltä, että Malmivaaran Siionin virret ovat roskaa eikä niitä sovi kunnioittaa tällä foorumilla. Vaikka sanavapaus on tärkeä periaate, museoissa suojellaan vähempiarvoisiakin esineitä, niin jos ei samaa periaatetta voi täällä seurata, niin ilmeisesti täytyy suojelemisen nimissä poistaa ketju. PIdän Malmivaaran Siionin virret kansallisaarteena. Jos suomalaiset ovat eri mieltä, ja moni näyttää oleva, niin pitää kai etsiä Suomen ulkopuolelta paikan, missä ne voi olla esille.
Lopeta tuo valehteleminen, sillä en ole sanonut Malmivaaran Siionin virsiä roskaksi enkä halua käännöksiäsi poistettavaksi. Minusta Malmivaaran Siionin virret eivät ole kansallisaarteita vaan säilyttämisen arvoista kulttuuriperintöä.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #125 : 17.01.21 - klo:01:15 »
Lopeta tuo valehteleminen, sillä en ole sanonut Malmivaaran Siionin virsiä roskaksi enkä halua käännöksiäsi poistettavaksi. Minusta Malmivaaran Siionin virret eivät ole kansallisaarteita vaan säilyttämisen arvoista kulttuuriperintöä.

Kansallisaarteita tai säilyttämisen arvoista kuttuuriperintöä, sinun trollauksesi kohta johtaa siihen, etteivät säily tällä foorumilla muodossa, jolla suurempi yleisö, joka ei osaa suomea, voi niitä katsella. Teot ovat tärkeämmät kuin sanat, ja tekosi osoittavat, ettet halua muiden nähdä ne. Tämä foorum on ainoa paikka maailmassa, missä amerikkalainen tai australialainen voi katsoa niitä, ja sinä yksin olet tuhoamassa sen mahdollisuuden.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #126 : 17.01.21 - klo:01:20 »
Kun niin paljon rakastat trollausta, niin selitä minulle mikä on se olennainen ero kansallisaarteen ja säilyttämisen arvoisen kulttuuriperinteen välissä, ja miksi tämä ero oikeuttaa sinun yrityksesi saada englanninkieliset Malmivaaran Siionin virret pois tästä foorumista. Sillä ne poistetaan tänä päivänä, jos ei tule ratkaisua nimenomaan sinun toiminnastasi. Muut ovat jo luopuneet.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #127 : 17.01.21 - klo:01:26 »
Voin olla väärässä. Voi olla, ettet haluakaan niitä pois. Haluat, että ne säilyy täällä, että sinulla on mahdollisuus trollata sitä, joka on ne kääntänyt, osoittaaksesi, etteivät ole kansallisarteita vaan säilyttämisenarvoista kulttuuriperinettä, joka siten oikeuttaa niitten kääntäjan trollausta.
Älä vaan sano, että syy on minun. Laitoin ne tänne kuusi vuotta sitten enkä sanonut mitään trollauksesta kun vasta nyt syksyllä ensimmäisen kerran. Olen pikemmin ollut ylikärsivällinen. Olette saaneet rehennellä vapaasti vuosikausia.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #128 : 17.01.21 - klo:01:52 »
Viisi ja puoli vuotta täällä on saatu repostella tätä asiaa vapaasti, ilman minun puuttumistani.
On väitetty, että olen kääntänyt Siionin virret siksi, että olen ylpeä egoisti, joka tavoittelee kunniaa ja asemaa ja haluan olla kultajalusteella. Jos niin on, mitä se kenelle kuuluu? Senkö takia on sopiva aiheuttaa sen, että ne poistetaan täältä, ettei vaan kukaan englanninkielinen saa tutustua Siionin virsiin?
Onko tosiaan niin, että juuri tämä historiallinen dokumentti on tuhottavaa, että hevimetalli pääsee herännäisyydessä oikeaan asemaansa?
Onko tosiaan niin, että täytyy tukea vastustusta siksi ettet itse osaa englantia? Luulen, että jokainen täällä ymmärtäisi hyvin, että minä olisin aivan väärässä, jos joku kääntäisi ne kiinaksi ja minä rupeasin valittamaan, että kun en osaa kiinaa, niin on yhden tekevä minulle onko ne käännetty. Olisin ilkeä ja typerä jos en iloitsisi siitä. Mutta moni teistä on tukenut hyökkäystä sillä tekosyyllä, ettette osaa englantia. Jos osaisitte englantia niin hyvin, en olisi kääntänyt, vaan olisin jättänyt tehtävän teille.
Eräs saksalainen työkollega sanoi minulle vuosia sitten, että minä olen sellainen lammas joka herättää sutta toisissa, jotka eivät edes tajuaa, että heissä asuu susi. Tämä voi olla syy. On vaikea ymmärtää muuten toimintaa täällä. Yleensä kulttuuritekoja saavat sitä kiitosta, joka tulee, ja sitten saavat olla rauhassa. On vaikea uskoa, että olette täällä niin typeriä, ilkeitä, ja sivistömättömiä kuin tämä ottelu edellyttää. Se täytyy olla henkilökohtaista antipatiaa minua vastaan. Annoin sen jatkua liian monta vuotta sanomatta mitään, niin se on tullut tavaksi, jota te ette edes ajattele enää. Se tulee niin luonnollisesti kuin aamen rukouksen lopussa.

Mahdollisesti Malmivaaran Siionin virret poistetaan tästä foorumista tänä päivänä. Jos ei tulee suuri muutos heti, niin vaadin sitä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #129 : 17.01.21 - klo:02:38 »
Olen asunut kuudessa maassa ja kokenut paljon. Olen nähnyt ilkeitä internet riitoja. Nuorten riidoissa on joskus vaikea huomata mikä on motiivi, mutta yleensä ihmisillä on jostakin näkökulmasta joku syy. Bengt ajoi omaa asiaa, kun hän toivoi muutosta herännäisyydessä ja kaikkien mukaan hevimusiikin puolesta. Mutten ymmärrä mikä motivoi "luterilaista." Tietysti, jos hän on piilo-adventisti, ehkä hän sen takia haluaa sekoittaa körttifoorumia ja saada englanninkielliset käännökset pois täältä. En keksi muuta syytä. Hänellä ei ole syytä olla epäystävällinen minulle. Kun huomasin hänet täällä, olin hänelle ystävällinen sekä julkisesti ja parissa ystävällisessä yksityispostissa. Olipa motiivi mikä tahansa, en aio tyytyä tilanteeseen. Joko käännökseni jätetään rauhaan tai ne poistetaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #130 : 17.01.21 - klo:11:13 »
Teen täällä uudelleen yöllä tekemäni ehdotuksen että ylläpito poistaa kaikki
ilkeät höpö höpö viestit Malmivaaran virsiketjuista.
Riittää että ilkeät toisia härnäävät viestit on täällä "tavallisissa" ketjuissa, eikä niitä
näissäkään kaivattaisi...sellainen foorumi kuin kirjoittajat...valitettavasti.

Olen pahoillani että itse olen huonontanut ilmapiiriä, pyrkimys on ollut toinen...
ehkä olen kyllästynyt, ihmeissäni, provosoitunut....inspis kadonnut, ilmapiiri ei tue
rakentavaa ja rinnallakulkevaa ymmärtävää kirjoittamista.

Todella ikävä asia että Riitta-mummi joutunut jäämään tauolle.

Muistelen takavuosilta Mallaa, Pirskaa ym, ym,...on ikävä heitä...
Ilmapiiri oli silloin toinen...
Ja missä olet Viisveisaaja....nyt on kyllä ikävä sinua...olet hyväntahtoinen nykytilaan
verrattuna...
Ja missä olette te kaikki muut ymmärtävät kirjoittajat joita en nyt maininnut.

Ja meillä ilmapiirin pilanneilla on mahdollisuus tehdä parannusta ja kasvaa, oppia.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #131 : 17.01.21 - klo:11:28 »
Itse asiassa en edes ymmärrä, mistä "Siionin virsien englanninkieliset käännökset-gatesta" on kyse, eikä varsinaista syyllistä siihen voida nimetä tilanteen kärjistyessä väärinymmärrysten ketjureaktioon, joiden taustatekijät ja syyt ovat monimutkaiset sekä epäselvät. Toisen ihmisen on helpompi vastaanottaa se, mitä toinen sanoo, jos hän kokee, että häntä ei syyllistetä.   :eusa_pray:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22053
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #132 : 17.01.21 - klo:11:37 »
Itse asiassa en edes ymmärrä, mistä "Siionin virsien englanninkieliset käännökset-gatesta" on kyse.

Älä viitsi kierrellä! Olet piikitellyt virsien kääntäjää hänen kansallisuutensa vuoksi. Minäkin olen saanut osani 'savimajoista' vain synnyinpaikkani ja lapsuuteni kotiseudun takia. Et ole lainkaan niin ymmärtämätön kuin annat ymmärtää.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #133 : 17.01.21 - klo:11:53 »
Älä viitsi kierrellä! Olet piikitellyt virsien kääntäjää hänen kansallisuutensa vuoksi. Minäkin olen saanut osani 'savimajoista' vain synnyinpaikkani ja lapsuuteni kotiseudun takia. Et ole lainkaan niin ymmärtämätön kuin annat ymmärtää.
Syytteen vastaan veljeä nostit, siinä on vikapää, hirteen se vetäkää.  :eusa_pray:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22053
Vs: Foorumin tila 2.
« Vastaus #134 : 17.01.21 - klo:13:17 »
Syytteen vastaan veljeä nostit, siinä on vikapää, hirteen se vetäkää.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. En tiedä juuri mitään 'saatanallisempaa' kuin toisen houkutteleminen ja ärsyttäminen pahantekoon tai sopimattomaan käytökseen ja kanteleminen siitä saman tien.