Kirjoittaja Aihe: Führer (Nokia Missio)  (Luettu 43173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pekko

  • Vieras
... nuoruus ...
« Vastaus #120 : 15.07.08 - klo:14:43 »
Jees, nuoruus, ja psyykkaus. Ja se hiukan pelottaa että psyykkaajat ovat useimmiten jo ihka aikuisia ...

Omaa mennyttä nuoruuttani ainakin inhoan, aika paljolti juuri näiden uskonnollisten hapuilujen vuoksi. Emootiot jylläävät, joskus ihan vereslihalle. Tässä yhteydessä tulee mieleen tilaisuus jossa olin - kääk! - en edes enää kovin nuorena, vaan about 30v. Tulin siellä jollain tavalla liikutetuksi ja menin eteenkin juttelemaan sielunhoitajien kanssa (olin jo muutenkin ns. aktiivinen ev.lut.).

Tilaisuuden loputtua vielä tunnevyöryssäni ostin kirjapöydältä luettavaa. En nyt sitten uskalla julkisesti kertoa, kenen kirjoittama (ei suomalainen) kirja, mutta vapisevin käsin sitä myöhemmissä vaiheissa välillä tavailin. Tapauksesta on yli 20v, ja kuinka ollakaan, eilen tuo pikkupokkari sattui taas käsiini. Tämän voisi varmaan liittää "positiivisten asioiden ketjuun": selailin opusta, ja olen justiin tällä hetkellä onnellinen että saatoin ihan tasapainoisesti, pelkäämättä ja hyvällä omallatunnolla, kiitollisena!! todeta itselleni nyt että voi h.... mitä mahtipontista soopaa! Tuli muualta ilmi että juuri tämän lähteen vaikuttimet ovatkin olleet hivenen arveluttavia.

Että on hyvä olla, kun uskalsin kyseenalaistaa!!

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Führer (Nokia Missio)
« Vastaus #121 : 15.07.08 - klo:16:16 »
Minulla oli körttisriparin jälkeen outo ja avoin olo. Riparinvetäjät sanoivat, että olet outo hemmo ja käy katsomassa useanlaisia uskontoja ja he nauroivat räkäisesti, että kyllä ajaa routa porsaan kotiin. Minä katselin uskontoja (hindulaisuus, buddhalaisuus, muslimiuskoiset, ortodoksit, nk. vapaita suuntia ja herätysliikkeitäkin maailmalla). Kyllä on routa ajanut porsaan kotiin. :D Körttiläisyys on kyseenalaistamista.
wilhelmi niskasen jäljillä

Benkku

  • Vieras
Führer (Nokia Missio)
« Vastaus #122 : 15.07.08 - klo:20:27 »
juhani kirjoitti: 15.07.2008 16:16  
Kyllä on routa ajanut porsaan kotiin.  Körttiläisyys on kyseenalaistamista.  :smt023
 :-'

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Führer (Nokia Missio)
« Vastaus #123 : 15.07.08 - klo:21:59 »
kyllä se on :oops:
wilhelmi niskasen jäljillä