Äänestys

Kummasta päästä banaani avataan?

Siitä oikeasta päästä
12 (30%)
Siitä jossa on kahva
28 (70%)

Äänestäjiä yhteensä: 40

Äänestys päättynyt: 09.09.05 - klo:19:08

Kirjoittaja Aihe: Kummasta päästä banaani kuuluu avata?  (Luettu 39145 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #60 : 11.01.06 - klo:15:17 »
Näin on.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #61 : 11.01.06 - klo:20:15 »
Kuulinpas radiosta äärimmäisen hyvän syyn siihen, miksi banaani olisi avattava sieltä oikeasta päästä, eli ei-kahvapäästä.
Olette varmaan kaikki nähneet banaanimainoksia, joissa on kaunis banaani avattuna, kuori neljänä kappaleena. Kaunista, ah. Kerrassaan täydellistä.
Mutta miettikääs nyt, miten kuvan pilaa se, jos yhdestä säikeestä roikkuu joku ****** kahva??? Rumaa, sanon minä. Siis. Avatkaamme ei-kahvapäästä.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #62 : 11.01.06 - klo:20:54 »
Nyt rakkaat kristityt mediain sorron yöstä nouskaa!

Amerikkalainen humpuuki ja teille kenties jo lapsena syötetyt arvot syövyttävät mielennä puhtaan kirkkaan moraalin! Katsokaa ympärillenne! Mitä näette, ellette kaaosta! Kaaosta ja prototypiaa!

Mikkihiiret ja sellaiset ovat sekoittaneet päänne!
Banaaninkin avaamisessa on se oikea tie, ja se "länsimainen" tie.

Tutkikaa sisimpäänne. Löytäkää sisäinen  esi-isä apinanne (Tosin se Darwinkin oli aivan potaskaa!)  ja nähkää sielunne silmin totuus banaanista, alkumuonastamme: SE AVATAAN KAHVASTA.

Sitä paitsi se ei ole kahva, vaan Kanta!
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #63 : 11.01.06 - klo:22:49 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
Kuulinpas radiosta äärimmäisen hyvän syyn siihen, miksi banaani olisi avattava sieltä oikeasta päästä, eli ei-kahvapäästä.
Olette varmaan kaikki nähneet banaanimainoksia, joissa on kaunis banaani avattuna, kuori neljänä kappaleena. Kaunista, ah. Kerrassaan täydellistä.
Mutta miettikääs nyt, miten kuvan pilaa se, jos yhdestä säikeestä roikkuu joku ****** kahva??? Rumaa, sanon minä. Siis. Avatkaamme ei-kahvapäästä.


Kyse on siis estetiikasta? Itse taas pidän nyansseja estetiikan edellytyksenä -> avaan edelleen kannasta käsin. Case closed.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #64 : 12.01.06 - klo:08:05 »
conan jyrää

en mä millään lailla hypi aiheesta toiseen.....mutta mä TIIÄN että se avataan siitä OIKEASTA päästä, sillä kyselin sitä pienenä äitiltä oikein huolissani. tuona aikana jolloin äidit vielä tiesivät kaiken, osasivat kaiken, tajusivat kaiken ja olivat aina oikeassa. kylläpä ajat ovat muuttuneet mutta banaanit on ja pysyy.
-tottelematon ja paha-

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #65 : 13.01.06 - klo:18:24 »
Mun piti eilen todistaa meiän perheen miesväelle kynsin hampain ja googlen kanssa että banaanit kasvaa pystyssä eikä roiku. Ja että banaani ei kasva puussa.

Mainoksista: Ne nyt antaa ihan väärän kuvan, kolmeen osaan se kuori menee kuitenki ko sen aukasee eikä neljään.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #66 : 22.01.06 - klo:10:03 »
se taas riippuu banaanista. älä kyseenalaista heidän yksilöllisyyttään! ^^^^
-tottelematon ja paha-

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10398
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #67 : 12.01.09 - klo:13:03 »
Siitä päästä, joka puussa roikkuu alempana, koska se avautuu helpommin.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

jUHOMA4

  • Vieras
Re: Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #68 : 12.01.09 - klo:13:12 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Siitä päästä, joka puussa roikkuu alempana, koska se avautuu helpommin.


Banaanit ovat kuonaa   :D

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #69 : 12.01.09 - klo:15:24 »
Banaani vai näkkileipä ?
Nato vai Suomen armeija ?
Jääkiekko vai Yleisurheilu ?

Hyviä keskusteluaiheita (kevyempiä näin Joulun jäleen ) ovat uudelleenviritelleet juhani ja satman oikeen urakalla viimeyönä ja tänä
aamuna.Oikeen kiva,sillä tuleepa lueskellessa katsottua aiemmatkin
vastaukset ja siellähän on paljonkin mielenkiintoista.On ollut elämää
ennen Lahden ja Espoon juhlia.Onko jälkeen ?Tule Lahteen 25.1.09
Katso Maunon ilmoitukset Tapahtuma-osiosta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #70 : 17.11.09 - klo:23:18 »
 :repee2: Tämä on ylivoimaisesti mielenkiintoisin ketju tähän mennessä lukemistani!

Aijuu, meinas unohtua vastaamatta, taidan aukoa molemmista päistä, milloin mitenkin.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10398
Vs: Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #71 : 18.11.09 - klo:06:23 »


Kukas ihme on keksinyt että sitä avaamispäätä sanotaan kahvaksi :P

Täälläpäs onkin yksi joka pienempänä avas banaanin "kahvapuolesta", mutta vaihtoi "leiriä" kun huomasi toisesta päästä avaamisen olevan helpompaa

niin sitä pitää. enkä mäkää koskaa syö banaania mutta se ei estä mua vääntämästä kättä tästä koska väittely on hauskaa jos on kyse mielipiteistä.

voivoiiiiii.... miksi ihmiset on niiiiiin ***********!!! hihiii.. minä EN syö ollenkaan banaania.. avattiin mistä päästä tahansa tai miten vaan..  häköääs on ihmisiä jotka ovat Allergisia tuolle keltaiselle kaareutuvalle pötkölle...

niin, jotkut ihmiset on allergisia kaikelle mikä pysyy tarpeeks kauan paikallaan x)

Mun mielestä tuollaiset liberaalit ja yltiöutopistiuset ajatukset, kuten banaanin avaaminen KAHVATTOMASTA PÄÄSTÄ, ovat suorastaan vahingollisia ja saastuttavat herkät mielemme.  Voisivat kirjoittajat vähän ottaa vastuuta mielipiteidensä ilmaisusta, ja miettiä, mitä kauheaa yhteiskunnallista paatumusta ja kuohuntaa saattavat saada aikaan tällaisilla vihjailuilla!

Pitääkö sitä ylipäänsä kyseenalaistaa tällainen päivänselvä asia! Minusta on jumalanpilkkaa ja luonnotonta, suorastaan sairasta harrastaa tuollaista kuvottavaa toimintaa, kuin banaanin aukaiseminen kahvattomasta päästä. Banaani on kautta aikain aukaistu kahvapäästä, ja niin tullaan tekemään myös jatkossa! Näin on säädetty ja sen uhmaaminen ei tiedä hyvää.

Nimimerkki: Aura Raulo

Avaan edelleenkin oikeasta päästä - veitsellä leikkaan palan pois, veitsellä, koska syön banaania nykyään vain töissä ja niin paljon, että kotona ei enää maistu. Saan samalla poistettua syötävän osan päästä mustan kärjen.

Kuten aiempana todettiin, väärä pää ei ole "kahva", vaan "kanta". Edellisillä sivuilla on todettu paljon muutakin. Lukekaapa ihmeessä, kuitenkin aamulla, jos olet aamuvirkku, illalla, jos ilta-.

Kyllä herännäisyyden jatkuvuuden suhteen voi olla turvallisella mielellä, kun vaan edelleenkin huolehditaan Aholansaaren ripareista. Nuorissa ON tulevaisuus. :eusa_clap:
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22061
Vs: Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #72 : 18.11.09 - klo:14:32 »
Sellainenkin koulukunta on, joka leikkaa banaanin poikki ja avaa leikkauspinnasta, siis keskeltä.

myyrä

  • Vieras
Vs: Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #73 : 19.11.09 - klo:13:36 »
Toisesta.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Kummasta päästä banaani kuuluu avata?
« Vastaus #74 : 19.11.09 - klo:14:21 »
Jospa kypsyttäisi banaania niin pitkään, että sisällön voisi puristaa ulos pienestä banaanin kylkeen tehdystä reiästä. Ei tarvitsisi avata sitä kummastakaan päästä.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.