Kirjoittaja Aihe: Kuinkas korona kohdallanne?  (Luettu 4968 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Kuinkas korona kohdallanne?
« : 11.04.22 - klo:16:51 »
   Kuinkas korona kohdallanne? Oletteko sairastaneet sen? Minuun tuo piikkipeikko ei ainakaan toistaiseksi ole tarttunut. Muutaman kerran kurkkuni on ollut karhea. Gabriel-yrttilikööri ( virolainen valmiste ) on poistanut kurkun karheuden ja flunssaisuuden muutamassa tunnissa. Siis ainakin toistaiseksi olen ollut koronaton, vaikka käytännöllisesti katsoen päivittäin olen liikehtynyt erilaisissa kulttuuri- ja urheilutapahtumissa, kirjastoissa, kahviloissa ja toisinaan myös ystävien ja tuttujen luona. :kahvi:

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #1 : 11.04.22 - klo:16:53 »
   Kuinkas korona kohdallanne? Oletteko sairastaneet sen? Minuun tuo piikkipeikko ei ainakaan toistaiseksi ole tarttunut. Muutaman kerran kurkkuni on ollut karhea. Gabriel-yrttilikööri ( virolainen valmiste ) on poistanut kurkun karheuden ja flunssaisuuden muutamassa tunnissa. Siis ainakin toistaiseksi olen ollut koronaton, vaikka käytännöllisesti katsoen päivittäin olen liikehtynyt erilaisissa kulttuuri- ja urheilutapahtumissa, kirjastoissa, kahviloissa ja toisinaan myös ystävien ja tuttujen luona. :kahvi:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #2 : 11.04.22 - klo:18:24 »
Sisarella, Lapsi num. neljällä, arvatenkin siskon miehellä  on parhaillaan sikäli kuin suostuu edes kotitestiin.  Sisko soittelee ja siinä oli raju alku jota sitten päivitteli kun meni niin äkkiä ohi.  Jankutin että pitäis nyt varansa, se tulee tietoni mukaan kohta pahana takasin ja tulihan se.  Tekstaillaan voinneista, en soita jos vaikka nukkuu.  Menisin sinne muttei ne mielellään huoli.

Tarttui työstä ja kolme rokotusta oli annettu.

Onneks Lapsi 1 asuu varsin lähellä.  Ei senkään sopis sitä hommata ittelleen tosin.

Ittelläni oli koronantapanen, mutta päättelin influenssaks.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #3 : 11.04.22 - klo:19:34 »
Tässä meidän kolmen perijän kuopus on sairastanut.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33645
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #4 : 11.04.22 - klo:19:46 »
Tyttärenpoika sairasti sen ja meni hyvä työkeikka ohi sen takia.
Toinen tyttärenpoika kotiutettiin Santahaminasta kun siellä oli koronaa. Silloin hän oli vielä terve, mutta sitten kotona sairastui.

Toinen tyttärentyttärentyttäristä sairasti myös koronan, kotitestin mukaan. Pääsi silloin v'hällä, mutta nyt on yskinyt viikon.

Me olemme selvinneet ilman . Kolme rokotusta, Matilla maski minulla ei. Nyt Matti on ollut kuukauden vain kotona, enkä minäkään käy muualla kuin kaupassa ja apteekissa.


Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #5 : 11.04.22 - klo:19:57 »
Tyttären tytär toi sen päiväkodista ja niin tytärkin sai sen. Mekin altistuimme, mutta kolmepiikkiä per nenä suojeli meidät.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #6 : 11.04.22 - klo:20:06 »

   Tuotiin Italiasta se aito ja alkuperäinen. Pari vuorokautta paha kurkkukipu.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #7 : 11.04.22 - klo:23:58 »
En tietääkseni ole sairastanut. En ole kyllä missään testeissä käynyt, mutta ei ole ollut oikein sopivia oireita. Piikit olen ottanut kaikki mitä olen saanut ja edelleen käytän yhteissisätiloissa maskia ja käsidesiä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #8 : 12.04.22 - klo:08:11 »
Meidän perheessämme lyhyen ajan sisällä kaikki ovat sairastaneet.
Sellaiset oireet, että oli syytä vahvasti epäillä koronaa alkoivat viime perjantai-iltana, lauantaina jonkinlainen positiivinen kotitesti, tällä erää näyttää siltä, että minun kohdallani tuo tauti jäikin lyhytaikaiseksi.
Muutama panadoli-tabletti silloin tällöin vielä helpotti tilannetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #9 : 12.04.22 - klo:14:30 »
   Kuinkas korona kohdallanne? Oletteko sairastaneet sen? Minuun tuo piikkipeikko ei ainakaan toistaiseksi ole tarttunut. Muutaman kerran kurkkuni on ollut karhea. Gabriel-yrttilikööri ( virolainen valmiste ) on poistanut kurkun karheuden ja flunssaisuuden muutamassa tunnissa. Siis ainakin toistaiseksi olen ollut koronaton, vaikka käytännöllisesti katsoen päivittäin olen liikehtynyt erilaisissa kulttuuri- ja urheilutapahtumissa, kirjastoissa, kahviloissa ja toisinaan myös ystävien ja tuttujen luona. :kahvi:

 Tyttäreni sai alkukeväästä koronan Islannin Reykjavikista, tai matkalla sinne. Yksi veljistäni sairasti alkutalvesta koronan, samoin hänen vaimonsa. Sisarien lapsista on tainnut kaksi olla koronassa. :kahvi:

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #10 : 10.05.22 - klo:23:59 »
Tuli tuo tauti koettua, liekö ollut alfaa vai beetaa vuonna 2020. Tuleekohan noita versioita vielä omegaan asti. Bill Gates on kertonut, että tämä korona ei ole mitään verrattuna seuraavaan tulossa olevaan pandemiaan. Jaa.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #11 : 11.05.22 - klo:10:30 »
Tuli tuo tauti koettua, liekö ollut alfaa vai beetaa vuonna 2020. Tuleekohan noita versioita vielä omegaan asti. Bill Gates on kertonut, että tämä korona ei ole mitään verrattuna seuraavaan tulossa olevaan pandemiaan. Jaa.

Sadetta! Menikö sinulta koronakeississäsi haju- ja makuaisti? Väsyttikö? Oliko pääkipua? Kävikö korona keuhkoissa? Eli mitä kaikkea korona sinulle aiheutti? :kahvi:

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #12 : 13.05.22 - klo:17:11 »
Sadetta! Menikö sinulta koronakeississäsi haju- ja makuaisti? Väsyttikö? Oliko pääkipua? Kävikö korona keuhkoissa? Eli mitä kaikkea korona sinulle aiheutti? :kahvi:

Nuo 2 aistia meni pois päältä 2 viikoksi. Jonkinmoista väsymystä taudissa toki oli. Kuumepääkipua varmaankin sinä päivänä, kun kuume oli yli 38. Muuten pientä vaihtelevaa lämpöä. Kaipa tauti keuhkoihinkin pyrki, kun piti hassusti yskähdellä, kun jotain fyysistä teki. Fyysinen oli pitkälleen asettumista tai esim. sohvalta ylös nousemista. Kahtena yönä selkäsärkyä. Yskä oli se, joka jatkui pisimpään. Hassu yskä. Siinä oireet.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #13 : 22.08.23 - klo:08:14 »
Tutkijoita huolestuttaa uusi BA.2.86 koronavirusmuunnos.  :eusa_pray:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33645
Vs: Kuinkas korona kohdallanne?
« Vastaus #14 : 22.08.23 - klo:09:25 »
Marraskuussa annetaan yli 65-vuotiaille tehosterokote samalla kuin influenssapiikki.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)