Keskustelu > Yleinen keskustelu

Juhannus

(1/2) > >>

Johannes:
Hauskaa juhannusta kaikille!

Mitä meinaatte tehdä? Itse ihan vain rantamökillä lököttelen ja nautin kesästä. Muistakaahan kaikki pelastusliivit yms ja älkää saunojanne polttako...

Mörtti-57:
Hyvää Mittumaaria ja tulevaa Johannes Kastajan synttäripäivää!
T: Martti Johannes

   :smt015  8-[      [-o<  :shock: :roll:   :lol:  :lol:  O:)  O:)      :smt045  x 5 armonwuatta maanantaina.

laamanni:
Hyvää jussia minultakin..eepä ole mökkiä joten tässä vaan kotona nettailen ja kaffittelen. :lol:

Tina Yvonne:
Iltapäivällä olin perheeni kanssa kylän juhannussalon kukittamisessa ja nostossa. Jokavuotinen tapahtuma johon koko kylä ja kesäasukkaat osallistuvat. Hanurimusiikkia ja eväitä nurmella.

   Illalla grillausta rannalla ja sauna, johon en itse jaksa mennä sen jälkeen kun kaikki vieraamme ovat käyneet.

Juhannuksen ohjelma toistuu melko samanlaisena vuodesta toiseen. Viime vuonna oli enemmän vieraita, juhannuspäivänä oli ruokapöydässä 21 henkilöä, tänä vuonna  todennäköisesti vain kymmenkunta.  Onneksi meillä on iso pöytä ja tämä on vieraanvarainen talo.

 Saariston kesä on niin lyhyt ja talvi niin kovin pitkä ja pimeä. Juhannusaika on vuoden parasta aikaa.

Nimpparionnittelut Jusseille (Johanneksille myös) !

seppos:
Hyvää jussia kaikille täältä mökiltä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta