Keskustelu > Yleinen keskustelu

Palaako?

(1/30) > >>

m.k:
Eli palaako tupakki, jos niin mitä merkkiä? Kääritkö itse vai onko askitupakkaa? Minun opiskelijabudjetillani palaa vihreä Smart sätkänä, semmonen 15-20 tulee päivittäin pyöräytettyä. Jos on askitupakkaa, niin palaa oikeastaan lakkaamatta, helposti 1½ askia päivässä... No, yleensä ei ole askitupakkaa.

Tuntuu jotenkin siltä että vuosien saatossa körttinuorison, ja muutenkin nuorison parissa, tupakointi on vähentynyt aika radikaalisti. Hieno homma, ehkäpä valistus on tepsinyt? Vielä pari vuotta sitten esim. nuorisokokouksessa oli aivan järjetön määrä tupakoitsijoita, kuten myös rippileireillä. Tänä kesänä kun olin isona, niin luvan kanssa tupakoi ainoastaan yksi leiriläinen, ja muutamat sitten ilman lupaa... Hieno homma kaikenkaikkiaan että on vähentynyt, ei voi muuta sanoa! Ja pysykääkin erossa jotka ette polta...

m.k:
V*ttu, jäi tohon äänestykseen vielä tuo kuinka paljon... Mikäs tossa oikeen mättää kun ei saa laittaa kovin montaa äänestysvaihtoehtoa? Paljonko raja sitten on?

Sanneli:
Kaksinkertanen smoke free class -kisan voittaja. Kasilla tosin epärehellisesti mutta ei nyt yhtä polttajaa lasketa ko se ei oo ikinä koulussa muutenkaan  :twisted:

mannaryyni:
Ikänä en oo polttanu :) Ja smoke free class-skabasta pudottiin kahden viikon kohdalla ;)

Cecil:
Ikinä en ole koettanutkaan, sen verran hyvin on uponnut äidin viisivuotiaasta asti tolkuttama puhe siitä ettei siitä pääse juuri millään eroon äläkä kokeilekaan jne.

Ja on muuten inhoa, kun poikaystävä polttaa, joskin tosi harvoin ja tosi satunnaisesti lähinnä joskus harvoin jotain kavereiden jämiä, mutta ei se silti yhtään auta kun yrittää söpöillä ja suukotella ja toinen maistuu savulta yrittäessään samalla selittää, miten "tää on sentään sitä lightia joka maistuu kurkkupastillilta" .__. Növt. Onneksi sillä on koko ajan jotain buddhalaisuusjuttuja joiden vuoksi se pitää ihan huvin vuoksi paastoja ja tupakka kuuluu kiellettyjen listalle :p Tai sitten pitää vain mulkaista sitä tarpeeksi pahasti että se huomaa, ettei lady domina ole tyytyväinen x)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta