Keskustelu > Seuratupa

Älköön kukaan parkuko synnintekojansa...

<< < (2/2)

Riitta-mummi:
Sepä se. Jos ei ole luontaista, yrittely on turhaa. Kyllä sydänten tuntija tietää.

Ei kai kukaan muu muin Kristus ole puhdas.

Pitkään kuvittelin että olet hurskaista hurskain kun olet helluntailainen ja Raamattuikkunakin sinulla on ( oli ).

Minä oli 40 vuotta julkisyntinen ja nyt olen ollut 40 vuotta armahdettu syntinen.
Tämä on oma arvioni, perhe voi olla toista mieltä.  :003:

Paavalikaan ei tenyt sitä hyvää mitä opetti vaan pahaa, mitä se sitten olikaan.

Tuo Luukkaan teksti oli kuin koko uskon-oppi, minulle. Kaikkea ei tarvitsekaan tietää. Se panee pottuhalmeen sekaisin, sanoi Paavo R.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 08.08.23 - klo:15:38 ---
Pitkään kuvittelin että olet hurskaista hurskain kun olet helluntailainen ja Raamattuikkunakin sinulla on ( oli ).


--- Lainaus päättyy ---

No, hyvä, että tuli luulo oikaistua.

Raamattuikkuna tai oikeastaan pari niitä on edelleenkin olemassa.
Radio Novasta tulee iltaisin ennen klo 21 uutisia myös teksti Raamatusta.

Raamatun tekstien tuominen julkisille paikoille on hyvä asia. Olen välillä sanonut ihmisille jotain sellaista, että parhaiten siinä pärjää, jos on vähintään yksi väärä motiivi siihen liittyen.
Täysin puhtain motiivein liikkeellä oleva ei ehkä ole paras tilanne näissä hommissa. Kyllä vähintään yksi ketunhäntä pitää löytyä. Ja minullahan niitä onkin.
Tämä on tietynlaista evankeliointia, jossa ihanne on, että ensisijaisesti olisi hyvä evankelioida itseään ja välittömästi toissijaisesti kaikkia muitakin tekstiä lukevia.
Jos teksti koskettaa minua, se todennäköisesti tekee sitä samaa monelle muullekin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta