Keskustelu > Yleinen keskustelu

Unet

(1/38) > >>

mannaryyni:
Eli mistäs olette nähneet unta?
Viime yönä tai joskus? Mikä on jäänyt mieleen?

Itse näin viime yönä unta Janne Ahosesta.. Oltiin vähintäänkin tosi hyviä ystäviä ja hengailtiin jossain... :D

m.k:
Et kai vaan oo ihastunu Janneen :wink:

Itse näin viime yönä aika hämärää unta, ja se kesti ennenkaikkea pitkään... Eli yli 12 tuntia :D . Yleensäkin muistan mitä unia olen nähnyt, pitää vain heti herättyään painaa mieleen pieniä asioita (henkilöt yms...).

Itse en osaa nähdä unta julkisuuden henkilöistä, tai en ainakaan muista koskaan nähneeni... Enemmänkin unissa esiintyy minulle jossain määrin tuttuja henkilöitä.

Viimeöinen uni tosin on sellainen että en viitsi julkisesti siitä enempää puhua... Mutta hyvä uni kuitenkin :D

Kristian:
Minä en juuri koskaan muista jälkikäteen, että mistä olen nähnyt unta.

Soopeli:
Mannaryyni, mielenkiintoinen aihe! Itse olen nähnyt joitakin todella erikoisia unia. Viimeisin mieleen jäänyt oli aika hauska; olin saanut tehtäväkseni ulkoiluttaa kahta gerbiiliä, jotka olivat todella pieniä, suunnilleen sentin pituisia. Lisäksi ne hyppivät paikasta toiseen kuin kirput, ja valitettavasti hukkasin toisen. Toisen laitoin takaisin häkkiin, joka oli suurinpiirtein nyrkin kokoinen.  :)

PP:
mä toisinaan muistan mistä oon nähny unta, mutta nyt ei oo vähään aikaan näkyny mitään mikä ois jääny mieleen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta