Keskustelu > Seuratupa

(Tehkää elinluovutustestamentti!)Kuolemanjälkeinen konkretia

<< < (2/3) > >>

juhani:
Minä annan ruumiini lääketieteellistä käyttöä varten ja/tai poltetaan sepposin tavalla.

llwyd:
Siirtotestamentti on lompakossa, mutta jäin enemmän miettimään noita hautajaisvirsiä, kun olisi niin monta vaihtoehtoa... Körttihautajaiset tietysti, paljon virsiä ja seurat siunauksen jälkeen.

Hanna:
Ihan Johannekselle tiedoksi, ettei aivan vanha täti ole ketjun aloittajakaan (23v) ja mun mielestä on hienoa saada eri-ikäisten mielipiteitä (koska kuolema voi koskettaa ketä vaan, koska vaan). Hyvin olen kyllä samoilla linjoilla kun Johanneskin, vaikka virsiä en kyllä ole tuuminut, kun en oikein tiedä, onko se enemmänkin omaisten kun vainajan asia.

Mä olen muuten ehdottomasti sitä mieltä, että on hyvä nähdä vainaja ennen arkun sulkemista. Mä sain surutyön konkreettisesti alkuun kun näin  minulle läheisen isotädin (mummon) arkussa, kun hän kuoli ollessani matkoilla.

Johannes:

--- Lainaus käyttäjältä: "Hanna" ---Ihan Johannekselle tiedoksi, ettei aivan vanha täti ole ketjun aloittajakaan (23v)
--- Lainaus päättyy ---


Kyllä minä sen jostakin toisesta ketjusta jo olen tiennyt, että et sinä kovin vanha ole. En niin ajatellut ketjun aloittajaa sitä kirjoittaessani, joten pahoittelen, jos tuli vähän outo kirjoitussävy.

Johannes:

--- Lainaus käyttäjältä: "Johannes" ---viekööt ruumiin niin pohjoiseen, että on tilaa, kunhan vain ei polteta. En tiedä mikä, mutta ajatuskin kylmää.
--- Lainaus päättyy ---


Nyt vasta huomasin, miten koominen lause! Polttohautausajatus kylmää...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta