Keskustelu > Yleinen keskustelu

Politiikka 22.osa

<< < (2/32) > >>

Viisveisaaja:
Pitäisiköhän kirjoittaa kirja mitä kaikkea vialla vihreässä liikkeessä / puolueessa.

No nyt on RKP pääsemässä toiseksi inhokkipuolueekseni.

No jos joku aiheesta kirjoittaa niin olisi hyvä, kun ei kai mielipiteet muutu kuin keskustelemalla ja sitten kun saa ahaa oivalluksen, niin mietteet muuttuu.

Kuitenkin toi raja juttu ja mamujen maahantunkeutuminen oli aihe joka mietitytti ja siihen olisi myös kiva saada muutakin näkökulmaa kuin tää oma.

- Mitä me tehdään, jos Venäjältä alkaa tulemaan tuhansia ja satojatuhansia Suomeen, kuten niitä nyt tulee Espanjaan ja tonne etelä eurooppaan.
Rajat on kiinni, mutta populaa tulee pitkin maita ja mantuja, siis metsien kautta.

Ampumisen aloitus olisi yksi vaihtoehto, mutta se ei kai tule sivistyneessä valtiossa kuuloon.
Jotain kuitenkin tulisi tehdä ja minusta, kuten Tanskassa ja muualla oliko Englannissa, niin turvapaikanhakijat otetaan maahan ja lähetetään sitten Ruandaan pakolaisleirille ja siellä käsitellään heidän todellinen tarve, eli onko kysymys turvapaikka surffailusta vai mistä?

En ymmärrä miten Suomessa on niin paljon liberaaleja, lue punavihreitä, kun torppaa kaikki rakentavat ehdotukset, oli ne maahantunkeutumista vastaan tai jenginuorten kurittamisiin tai mihin vaan pikkaisen kovempaan suhtautumiseen.
Ei Tanska niin kovin erilainen maa ole taloudelta, rakenteelta, politiikalta ihmisiltään, mutta heillä on ollut mamuja kauemman aikaa ja kovasti ovat aivan erilaista politiikkaa ajamassa kuin me.

Itse kyllä todella apua tarvitsevaa mielelläni autan ja toivotan tervetulleeksi Suomeen.
Niitä kuitenkin on vain pieni osa.

Kuinkahan kaukana olen tyynyliinan vetämisestä päähäni ja liittymisestä KKK hon?

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 04.02.24 - klo:11:37 ---Suomi kuntoon meinaa vain rikkaiden aseman parantamista, ovat väitäneet vastuuta asioiden todellisista kuntoon saattamisesta.

--- Lainaus päättyy ---

Maksan kaiketikin vetoja vähän enemmän, kuin suomalaiset keskimäärin.
Kenelle olen vielä velkaa?
Onko minulla omaisuutta, joka ei kuulu minulle?
Jos ei minulle, niin kenelle?
Toki minä ja kaikki muutkin emme ole mitään ansainneet, lahjaa tänä kaikki,
mutta vastaile Riitta noihin kysymyksiini.



--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 04.02.24 - klo:11:37 ---Kun raha edustaa hyvinvoinnin huippua orpo-purralaisista, säälin heitä. Edestään löytävät paljon pahoinvointia.

--- Lainaus päättyy ---

Suurimman vastuun yhteiskunnan taloudesta kantavat ovat roistoja, koska raha on heille tärkeää. Pienituloisille raha taasen ei ole tärkeää? Vai onko se heille tärkeämpää, kuin niille, jotka viulut pääosin maksavat?

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: karjalaisenkyösti - 09.02.24 - klo:00:05 ---Suurimman vastuun yhteiskunnan taloudesta kantavat ovat roistoja, koska raha on heille tärkeää. Pienituloisille raha taasen ei ole tärkeää? Vai onko se heille tärkeämpää, kuin niille, jotka viulut pääosin maksavat?

--- Lainaus päättyy ---

Pienituloiselle raha on väline hankkia päivittäinen elanto. Varakkaalle sijoittajalle raha on omaisuuden arvon mittayksikkö.

Viulut maksetaan varoilla, jotka on tienattu työtä tekevien ahkeruudella. Vastuullisilta todella edellytetään vastuuntuntoa.

luterilainen:
Perussuomalaisten kannatus on ottanut ison loikan ylöspäin Ylen kannatus­mittauksessa. Puolueen kannatus on nyt 20 prosenttia eli 2,4 prosenttiyksikköä enemmän kuin kuukautta aiemmin.  :eusa_clap:

Sdp:n kannatus laski kolmatta kuukautta peräkkäin.  :eusa_clap:

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 11.02.24 - klo:22:46 ---Perussuomalaisten kannatus on ottanut ison loikan ylöspäin Ylen kannatus­mittauksessa.

--- Lainaus päättyy ---

Kannatusmittausten ja vaalitulosten ero näkyi taas. Monet 'loikat' mahtuvat virhemarginaaliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta