Keskustelu > Testialue

Körttibaari, osa 10

(1/32) > >>

öppiäinen:
sepposin ohjeistusta noudattaen avaan täten osan kymmenen. Minun käsittääkseni seiskaa pitäisi seurata kahdeksikko eikä kymppi, mutta olen tänään taas saanut huomata, etten teknisistä asioista mitään ymmärrä, joten uskon viisaampiani.

Joo eli kävin tentissä, opettaja oli luvannut että jos on tehnyt harjoitustehtävät ja harjoitustyöt oikeasti itse, niin tentistä pääsee läpi. Liikaa lupasi. Vähän kuin ns. piruuttani menin kokeilemaan mitään lukematta, siellä sai luntatakin vapaasti, mutta enhän minä mitään enää muistanut vaikka korkeimman omakätisesti olen kaiken itse tehnyt (ja saanen siitä harkkaduunistakin hyvän arvosanan). Mulla vain on laho pää. Logiikka pelaa, muisti ei.

Harmittaa vain että nytkö luulee minua vilpistelijäksi, mutta kun tosiaan mulla vain ei tartu mitään päähän jollen oikein varta vasten mieleeni paina. Että semmoinen teflonkupoli.

Eli mulla lienee 150 opiskelijan joukosta korkeimmat harjoitustehtäväpisteet hylätyllä tenttisuorituksella. Saavutus sekin.

vn:
Jep...mielenkiintoista!

Hieno homma öppis että avasit uuden suomenkielisenkin baariketjun,
kördescupen lisäksi...tuntuu kotoisammalta ainakin meikämannesta.
Vaikka eipä silti, mukava sitä toistakin lukea, suomeksi sielläkin kirjoitetaan.

En ole oikein osannut enkä kerennyt ajatella mitä tänne ylipäätään kirjoittelen.
Tähän aikaan vuorokaudesta voi kirjoittaa ilman ajattelua...tai jos heräisin ajattelemaan
mitä tuli kirjoitettua.

Viime päivät, oikeastaan viikotkin, on olleet aika haasteellisia...mutta hyvin olen
selvinnyt.
Pari tilinpäätöstä vielä liitteitä vailla, raamit kunnossa...yksi veroilmoitus tekemättä...
ja jokunen kokous.
Juhannukseen mennessä pitäisi olla ohi taas tämä kierros...mukavaa ajankulua...
en muutakaan osaa...

Liikunta onneksi jatkunut...uimahalleilu, pyöräily, ja viime päivinä ruohonleikkuuta
omassa talossa ja kotimökillä.
Ja sudokuja olen täytellyt...melkeinpä yksi per päivä...jokohan se on riippuvuutta???
Jääkiekkouutisiin olen kyllästynyt jo...

.....juu....jäin miettimään...

Teflonkupoli....tarkoittaakohan se samaa kuin: menee kuin vesi hanhen selässä...?

Ja myös tuo "logiikka pelaa, muisti ei"....kuulostaa tutulta...laittamattomasti sanottu...

Tänään oli piiiitkästä aikaa taas iso ilo:   laulukeikka hoitolaitokseen pienellä porukallamme.

Hyvää yötä!    :109: :eusa_angel: :039:

öppiäinen:
pannaas musaa, kun sattui kohdalle:

https://www.youtube.com/watch?v=LEdjYYQX4d8

(Ja samalla ylistys Youtubelle, josta löytyy jos jotakin.)

Viisveisaaja:

Eikö tän olisi pitänyt olla osa 9. ?

Ehkä joku osio on mennyt baarihumussa ohi, etten huomannutkaan.

Öppiäiselle se kiinalainen sananlasku voinee olla hyväksi. Ohuinkin kynänjälki voittaa parhaimmankin muistin.

Pooh, kun töitä vaan on tullut puskettua.
EIlen myöhään ja parintunnin päästä taas pakertaan ja viikonloppu ja helatorstai ja illat ja kaikki.
Olin jo varautunut, et nyt lepään ja avaan körttibaarin, niin muistuikin että onhan mulla Katajanokalla Laivastokadulla työmaa jonne mennä illalla.

Saas näkee, josko illemmalla saisi baarin oven avattua uusiksi.

Pena:
Yhdeksäs Körttibaari toimi väliaikaisesesti Kööpenhaminan Nyhavnissa nimellä Kördisbub oode.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta