Keskustelu > Testialue

Yritän tutustua foorumiin

<< < (2/5) > >>

Pena:
Riman korkeudesta tuli mieleeni Groucho Marxin tokaisu, jossa pähkähulluudestaan huolimatta on minusta paljon järkeäkin: ”En halua liittyä sellaiseen kerhoon, joka hyväksyy kaltaisiani jäsenikseen.” Lienee inhimillistä, että haluaisimme olla itseämme parempien hyväksymiä.

Niinkin voisi ajatella, että rima on oikeastaan tavoittamattoman korkealla. Herramme on ainoana sen ylittänyt. Sen vuoksi saamme astua kaikessa rauhassa riman alitse sisälle.

öppiäinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Pirska - 27.06.11 - klo:21:02 ---En onnistunut tekemään tähän kunnon lainausmerkintöjä, mutta mikä näissä nyt ei pidä paikkaansa.

--- Lainaus päättyy ---

Veikkaan, että ainakaan teoreettinen fysiikka. Ihan fysiikka ilman teoreettinen-etuliitettä lienee ollut kysymyksessä aina.

Viisveisaaja:

Minäkin olen yrittänyt tutstua foorumiin jo useamman vuoden, mutta tuntuu yhtä sokkeloiselta kuin nykyinen työpaikkani kauppakeskus Redi.

Ei enste osaa sisään ja sitten ei osaa ulos.
Toinen toistaan kummallisempia ihmisiä tulee vastaan, toinen toistaan oudompine asioineen.

Oonkohan ainot selkee jäkinen täällä?
Joskus tuntuu siltä.

1944:
Minä olen yksinkertaisesti addiktoitunut olemaan forumilla. Syvälliseksi ajattelijaksi en itseäni lue.

Riitta-mummi:
Olen toistakymmentä vuotta ollut foorumilainen. Matka on muuttanut meitä molempia, kuten aika tapaa tehdä yhteiskuntaa ja maailmaakin.

Foorumin nuoruudenajat ovat jo takana. Nyt meitä on enää muutamia vanhuksia vähine ajatuksinemme ja vähenevin kuulumisin remmissä mukana.

Lukijoiden kannalta ei näissä uudemmissa ole enää keskusteluun mukaan tempaavia aiheita. Toisin oli silloin kun minä tempauduin 'täysillä' ja riemuiten areenalle.

Kirjoittamisen ilokaan ei enää tunnu samanlaiselta, nyt tämä on elämässä kiinni pitämistä edes jollakin alueella. Elämä ympärillä, paitsi perhettä, on käynyt olemattomaksi.

Onneksi olemme omanlaisiamme kaikki jäljellejääneet. Se luo värikkyyttä postauksiin.

Kun uskossa asioinnit ovat vähenneet, on körttiläisyys enentynyt. :icon_wink:

Rauhaa !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta