Keskustelu > Testialue

Yritän tutustua foorumiin

<< < (3/5) > >>

seppos:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 06.10.18 - klo:12:26 ---Olen toistakymmentä vuotta ollut foorumilainen. Matka on muuttanut meitä molempia, kuten aika tapaa tehdä yhteiskuntaa ja maailmaakin.

Foorumin nuoruudenajat ovat jo takana. Nyt meitä on enää muutamia vanhuksia vähine ajatuksinemme ja vähenevin kuulumisin remmissä mukana.

Lukijoiden kannalta ei näissä uudemmissa ole enää keskusteluun mukaan tempaavia aiheita. Toisin oli silloin kun minä tempauduin 'täysillä' ja riemuiten areenalle.

Kirjoittamisen ilokaan ei enää tunnu samanlaiselta, nyt tämä on elämässä kiinni pitämistä edes jollakin alueella. Elämä ympärillä, paitsi perhettä, on käynyt olemattomaksi.

Onneksi olemme omanlaisiamme kaikki jäljellejääneet. Se luo värikkyyttä postauksiin.

Kun uskossa asioinnit ovat vähenneet, on körttiläisyys enentynyt. :icon_wink:

Rauhaa !

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos! Rauhaa itse kullekin

Riitta-mummi:
Kiitos taas.  Olet hoitanut hyvin foorumia ja ollut myös ystävä. On ajoissa sanottava se mikä  o n   s a n o t t a v a, sillä tulevasta emme tiedä.

Sen tiedän että foorumilta olen eläkevuosiin saanut uutta virikettä ajatuksiin, sanoihin ja, tekoihinkin ehkä.



1944:
Minä selvisin traagisesta elämäntilanteestani paljolti viihtymällä näissä maisemissa.

vn:
Paljon ymmärrystä täällä löytyy, kaikenlaisia tien kulkijoita kohtaan,
vaikka välillä taukoa ja hiljaisuuttakin.

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: seppos - 07.10.18 - klo:17:40 ---Kiitos! Rauhaa itse kullekin

--- Lainaus päättyy ---
Husy

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta