Kirjoittaja Aihe: Ei meillä mitään hätää...  (Luettu 1722 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Ei meillä mitään hätää...
« : 15.11.15 - klo:13:06 »


   Ei meillä mitään hätää.., meillähän on kapteeni laivassa ja Herra peräsimessä!

Vai kuinka?

 :kahvi:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Ei meillä mitään hätää...
« Vastaus #1 : 16.11.15 - klo:21:18 »
Ei minulla ainakaan ole mitään hätää.
Olen jo kauan pyrkinyt ajattelemaan, etten voi koskaan tietää elänkö vielä huomenna tai ylihuomenna. Olen terve ja suht hyvässä kunnossa, mutta se ei takaa pitkää ikää.
Ehkä se on tuo minun työni, sopia hautajaisia. Siinä näkee paikkakunnan kaikki kuolemat läheltä. Ihan sieltä nuoremmasta aina sinne yli sata vuotiaisiin. Vaikkei kaikkia paikkakuntalaisiamme tänne haudata, joudun kuitenkin omaisten kassa juttusille tavalla tai toisella.
Siis eletään tässä ja nyt, sillä huomisesta emme tiedä.  :039:
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Ei meillä mitään hätää...
« Vastaus #2 : 24.11.15 - klo:12:38 »
Ei minulla ainakaan ole mitään hätää.
Olen jo kauan pyrkinyt ajattelemaan, etten voi koskaan tietää elänkö vielä huomenna tai ylihuomenna. Olen terve ja suht hyvässä kunnossa, mutta se ei takaa pitkää ikää.
Ehkä se on tuo minun työni, sopia hautajaisia. Siinä näkee paikkakunnan kaikki kuolemat läheltä. Ihan sieltä nuoremmasta aina sinne yli sata vuotiaisiin. Vaikkei kaikkia paikkakuntalaisiamme tänne haudata, joudun kuitenkin omaisten kassa juttusille tavalla tai toisella.
Siis eletään tässä ja nyt, sillä huomisesta emme tiedä.  :039:


Iloitsen siitä että ennätit taas kirjoitella tänne, Pyryharakka!  Tuo elämänasenne pitää terveenä eikä meillä pitäisi hätää ollakaan. Mitä lopulta murehtiminen auttaa? Vie voimat ja siinä kaikki. Juuri tuohon yritän ponnistella huolista ja harmeista huolimatta ja todella koettaen katsoa olisiko lasi puolityhjä vai sittenkin puolitäysi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.