Kirjoittaja Aihe: Mobiiliversio  (Luettu 4412 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Mobiiliversio
« : 31.07.09 - klo:00:05 »
...vaan ei automobiili. Osaako joku kertoa, miksi viestini yläreunaan ei tule kännykkäikonia, vaikka tämänkin viestin kännykän kautta kirjoitan? Mamin viesteissä kännykän kuva joskus on (ja ilmeisesti ne on kännykällä kirjoitettuja viestejä?) Onko foorumista olemassa joku kevyempi mobiiliversio, joka näyttää käyttäjän käyttäneen sitä samalla tavalla kuin esim. Facebookissa? Itse en sellaista ole ainakaan havainnut. Kertokaa te jotka tiedätte!

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Vs: Mobiiliversio
« Vastaus #1 : 02.08.09 - klo:00:11 »
Eikö kukaan tosiaan osaa vastata kysymykseeni? Mites Seppos tai Liisa, jotka tunnette tämän foorumialustan kait parhaiten?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16860
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mobiiliversio
« Vastaus #2 : 02.08.09 - klo:08:49 »
Eikö kukaan tosiaan osaa vastata kysymykseeni? Mites Seppos tai Liisa, jotka tunnette tämän foorumialustan kait parhaiten?

Täytyy tunnustaa, etten ole tytystunut aiheeseen,mutta voisin kysyä Mamllta, joka on onnistunut siinä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
Vs: Mobiiliversio
« Vastaus #3 : 03.08.09 - klo:23:33 »
Heips,

en ole mikään tekniikan ihmelapsi, mutta puhelimeni (Nokia N70) päättää itse puolestani. Se vie minut körttifoorumille Sonera WAPin kautta, ja siinä käyttöliittymä on kevyempi kuin varsinaisella nettisivulla. Minun ei ole missään vaiheessa tarvinnut (tai en ole saanut) valita, millä yhteydellä kirjaudun, mutta mieheni uudessa ja kehittyneemmässä puhelimessa kysytään, haluaako mennä WAPilla vai internetillä vai GPRS:llä vai millä.

Nyt kirjoitan tätä ihan rehellisellä tietokoneella, joten puhelimen kuvaa ei pidäkään ilmaantua tekstin yhteyteen.
Lyö särö väärään varmuuteeni.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Vs: Mobiiliversio
« Vastaus #4 : 04.08.09 - klo:00:42 »
Okei, mielenkiintoista! Mulla on Nokia 6121 classic (tukee GPRS, EGPRS, 3G ja HSDPA), yleensä itse käytän 3G-yhteyttä, jolloin käytössä on UMTS-pakettidata. Pitääpä kokeilla tuota, että valitsenkin toisen yhteystavan. Kiitos tiedosta, mami!

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Vs: Mobiiliversio
« Vastaus #5 : 04.08.09 - klo:00:56 »
testi

Hö.