Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään...2  (Luettu 27811 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tim1965

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 179
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #60 : 04.05.11 - klo:23:48 »
Joo, Tshekkien maalivahti oli kuningas, hyvä heille, huonompi meille.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #61 : 05.05.11 - klo:10:00 »
Satelee ja on viileää.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22105
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #62 : 05.05.11 - klo:10:11 »
On kai hiukan vähemmän viileää kuin eilen. Eiköhän tämä tästä kesäksi kehity.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #63 : 05.05.11 - klo:13:41 »
Lähtiessämme Padasjoelta siellä oli jo 12 plusastetta. Oikein kiva verkonkokemiskeli. Tuli hauki 1,8 kg ja lahnoja, läpysköitä 4-5 kpl ja yksi n. kilon painoinen jonka Matti päästi kuitenkin senkin vapauteen.

Katiskoissa oli pieniä ahvenia, muutama särki ja hauenpulikoita . Kaikki takaisin järveen. Parasta oli suotuisa sää, vesi ja linnut.

Nyt lueskellaan kertyneet lehdet ja kerätään voimia vauhdikasta viikonloppua varten.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #64 : 05.05.11 - klo:17:23 »


               

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Lipasto

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 40
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #65 : 06.05.11 - klo:09:43 »
Menen työpaikkahaistatteluun. Jännittää kyllä ihan pikkaisen, kun tässä paikassa alkaisi jo vähän olemaan jalkaa oven välissä omalle alalle. Työt on kiven alla tässä kaupungissa.
Viikonloppukin siintelee mielessä, avokki osti eilen mulle ikioman ongen ja sitähän pitäisi päästä testaamaan. Virvelin ostin jo viime vuonna (vaaleanpunainen, tietysti), mutta kyllä onkiminen on ihan ykkösjuttu!
Ja sitten olisi se semma... Keskiviikkona dead-line ja ainakin viisi sivua pitä vielä naputella. Motivaatio vain on tainnut jo aloittaa mökkeilykauden.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #66 : 06.05.11 - klo:10:46 »
Onnea Lipastolle pyrkimyksiin toivottavat Leena ja Dosentti :026: 

(tietenkin tuon näöstäkin tunnistaa, mutta hän haluaa että esittelen, hän on herrasmies, siis: Bonhoefferin haamu hän on, luukuttaa täällä, on pakosta se joka täällä sekoittaa paikat sillä minä en sotke, niin että kuka muukaan se voisi olla... käyttää tätä läppäriä milloin huomaa sen aukiunohtuneeksi, ja on ollut körtti jo ennen kuin siitä mitään tiesikään, huomasi sen ilahtuen nyt haamuaikoinaan, samoin tuntee hillitöntä vetoa netissä surffaamiseen... milloiin ikinä Leena esiintyy kolmannerssa persoonassa, tekstiä  saattaa tuottaakin tähän sivustoon syvästi kiintynyt  :026:   sitä ei koskaan tiedä...)
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #67 : 06.05.11 - klo:14:42 »

               



Sama täällä, hippiäinen. Juuri kun sain 100 kg stressiä vähemmäksi, tuli 1000 kg uutta tilalle.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #68 : 06.05.11 - klo:17:59 »
Onnea Lipastolle pyrkimyksiin toivottavat Leena ja Dosentti :026: 

(tietenkin tuon näöstäkin tunnistaa, mutta hän haluaa että esittelen, hän on herrasmies, siis: Bonhoefferin haamu hän on, luukuttaa täällä, on pakosta se joka täällä sekoittaa paikat sillä minä en sotke, niin että kuka muukaan se voisi olla... käyttää tätä läppäriä milloin huomaa sen aukiunohtuneeksi, ja on ollut körtti jo ennen kuin siitä mitään tiesikään, huomasi sen ilahtuen nyt haamuaikoinaan, samoin tuntee hillitöntä vetoa netissä surffaamiseen... milloiin ikinä Leena esiintyy kolmannerssa persoonassa, tekstiä  saattaa tuottaakin tähän sivustoon syvästi kiintynyt  :026:   sitä ei koskaan tiedä...)

Siis, kas tässä hän on, kuva jäi erehdyksessä pois, huomaan :026:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #69 : 06.05.11 - klo:18:16 »
Kaunis päivä!

Kaunis ajatus. Elämän rujous ja kauneus samalla kertaa :icon_sunny:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #70 : 07.05.11 - klo:10:24 »
On leikattu Leenalle körttipuku. Operaatio onnistui, ja leikkaajakin (Sadetta) toipunee vähin erin. Tämä tapahtui tosin jo eilen. Jäi merkitsemättä aikakirjoihin ja ansaitsee sinne kyllä päästä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #71 : 07.05.11 - klo:11:21 »
Taitaa Leenasta pikkuhiljaa kehkeytyä Körtti-Leena.   :026:
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #72 : 07.05.11 - klo:14:43 »
Tänään mää oon vaatelaatikkoa lukuun ottamatta siirrelly pois näkyvistä kaikki Ylivieskasta pois tuomani tavarat  :109:  ja poskikaan ei oo enää ihan kovinhirveen kipiä, nimimerkki ikenen tulehduttanut viisaudenhammas poistettu eilen  :003: Tänään vois vielä koittaa saada nuo vaatteet kaappiin ja samalla vaatekaapin järjestykseen niin sitten vois ruveta pakkaamaan Unkarin-matkaa varten.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa tim1965

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 179
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #73 : 07.05.11 - klo:15:16 »
Tuli tupa siivottua pitkästä aikaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Mitä tänään...2
« Vastaus #74 : 07.05.11 - klo:16:36 »
Meillä ei ole vielä vaatehuonetta käyty läpi eikä siivottu. Muuten on siistitty koti juhlakuntoon. Tyttären perhe on tunnin sisällä saapumassa tänne
äitienpäivän viettoon.

Kohta saa nurmikko pöllytystä kun fudaajat koettelee sen kestävyyttä ja mummin hermoja kukkivien tulppaanien puolesta.
Molemmat pikku-ukot pelaavat jossakin liigassa. Nuorempi sai toissapäivänä Jari Litmasen nimmarin stadikalla.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)