Kirjoittaja Aihe: Positiivisten asioiden ketju, vol.2  (Luettu 88071 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #195 : 20.07.07 - klo:20:38 »
Pääsinpäs uskontotiedettä lukemaan, jee!

Teologiseen nyt pääsee kuka tahansa.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #196 : 20.07.07 - klo:21:31 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Pääsinpäs uskontotiedettä lukemaan, jee!

Teologiseen nyt pääsee kuka tahansa.


Siispä onnea siitäkin.
Oli mukava löytää jokunen muukin tuttu körttinimi teologisen listoilta. Tosin harmi niiden tuttujen osalta, joilla ei nyt tärpännyt. Että ei sinne nyt ihan niin helppo ole päästä... Älä nyt vaan lannista tuolla...
Viime aikoina on alkanut tuntua, että körttejä on kohta jopa lääkiksessäkin enemmän kuin teologisessa. Ihan kuin olis viime vuosina huomattavasti harventunut jälkimmäisten määrä, kun taas lääkikseen körttinuorisoa on päätynyt vuosi vuodelta jo useita. (No toki nyt vielä oikeasti kyllä teologisessa enemmän.)

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #197 : 20.07.07 - klo:22:14 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Pääsinpäs uskontotiedettä lukemaan, jee!


Joo, bongasin nimesi kun kävin katsomassa listoja yliopiston ovella tänään. Onnea molemmista paikoista! Kumman meinaat vastaanottaa?

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #198 : 20.07.07 - klo:22:26 »
Joo onnea vaan minunkin puolestani! Se on hieno tunne, kun pääsee sisään.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #199 : 23.07.07 - klo:05:08 »
Lomaa vielä kaksi viikkoa.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #200 : 23.07.07 - klo:11:34 »
Sain vihdoin järjestettyä kahden vuoden paperipinon. Aah.

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #201 : 23.07.07 - klo:22:57 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Kumman meinaat vastaanottaa?


Olisi ollut niin paljon ihan oikeita syitä mennä teologiseen, että valitsin humanistisen: minä saan päättää mitä teen elämälläni.

En ole koskaan kokenut, että se, mitä opiskelee, olisi mitenkään johtamassa siihen, mitä "isona" tekee: molemmat vanhempani ovat alkuperäiseltä koulutukseltaan lastentarhanopettajia, äiti työskentelee nykyään Suomen Akatemiassa ja isä kirjoittaa kirjoja ja tuottaa nykysirkusta.

Opiskelu on minusta sitä, että minä saan tehdä ihan itse omat virheeni ja ehkä tajutakin jotain niistä - ja imeä samalla itseeni kaiken sen tiedon, minkä yliopisto voi minulle antaa itse valitsemistani alueista. Nuoruus ja hulluus kestävät vain lyhyen aikaa, ja sen ajan aion käyttää täysillä hyväksi.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #202 : 24.07.07 - klo:08:58 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
En ole koskaan kokenut, että se, mitä opiskelee, olisi mitenkään johtamassa siihen, mitä "isona" tekee.


Onhan se usein niin, ettei tiedä, mihin ammatillinen ura johtaa. Itse olen pitänyt päämääränä sitä, että olen yhdessä työtehtävässä korkeintaan 5 vuotta. Näin joutuu jatkuvasti oppimaan uutta ja työ pysyy haasteellisena.

Korkeakoulututkinto ei ole mikään tae hyvästä työpaikasta. Työpaikan saanti riippuu enemmän persoonasta kuin tutkinnosta. Uudessa työpaikassa työtehtävien hoito on kuitenkin opittava. Lisäksi työuraa aloittavan nuoren on syytä valmistautua siihen, että  joutuu menemään monta kertaa uudestaan koulun penkille oppiakseen lisää.
Acta, non verba.

hm

  • Vieras
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #203 : 26.07.07 - klo:18:20 »
Sain digi-TV:stä satasen alennusta :D

t.digikörtti

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #204 : 26.07.07 - klo:20:19 »
Sain katon paani paalle ensi vuodeksi \:D/
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #205 : 28.07.07 - klo:18:00 »
Tässä pitäis pikkuhiljaa pakkailla kamoja, muutto olis edessä ens viikolla... Telekkarin kävin ostamassa, jukeli kun oli kallis 749€ 32" panasonikki vaan onhan se toisaalta hyväkin. Tai varaamassa kävin, huomenna hakea kotiin... Ens tilistä jos kaapeliboksin ja pari kanavapakettia niin ompahan mistä valita, parillakympillä kuukaudessa alkaa näkymään viitisenkymmentä kanavaa. Työhaastatteluun pitäis ens viikolla mennä ja jos ei tärppää niin pari paikkaa on heti mihin soittaa...

hm

  • Vieras
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #206 : 29.07.07 - klo:14:11 »
Viikonloppuna oli Nilsiän Louhosareenalla ollut arvovaltainen ryhmä seuraamassa oopperaa Viimeiset kiusaukset : Viron presidentti Toomas Hendrik Ilves kahden tyttärensä kanssa, europarlamentaarikko Lasse Lehtinen ja ex pääministeri ja puhemies Paavo Ruotsalaisenkaima Lipponen.

Poissa Tupuliina

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 4
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #207 : 30.07.07 - klo:07:31 »
Menin muutama viikko sitten naimisiin maailman ihanimman ihmisen kanssa, erittäin onnellinen rouva täällä siis  :)

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #208 : 30.07.07 - klo:11:39 »
Uu, Onnittelut Tupuliina!

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #209 : 31.07.07 - klo:14:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Laura"
Uu, Onnittelut Tupuliina!



Are countrygirls somehow uglier than citygirls question mark :-?
Acta, non verba.