Kirjoittaja Aihe: Positiivisten asioiden ketju, vol.2  (Luettu 87959 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #180 : 24.06.07 - klo:10:45 »
Lukiopaikka tuli, vieläpä samaan ryhmään kaverin kanssa.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #181 : 24.06.07 - klo:11:15 »
Lainaus käyttäjältä: "mies valaan vatsasta"
Lukiopaikka tuli, vieläpä samaan ryhmään kaverin kanssa.


Hieno juttu, onneksi olkoon!
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #182 : 06.07.07 - klo:00:22 »
Huomenna mennään Korkeasaareen... ei vaan herättäjäjuhlille Lahteen!

Poissa Tina Yvonne

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
positiivisten asioiden ketju
« Vastaus #183 : 06.07.07 - klo:21:52 »
Ystävälliset ihmiset, hyvä seurakuntayhteys, hyvät välit sukulaisiin ja materiaalisella puolella : omillaan toimeen tulemisen tunne.
  Hyvät kesäsäät ,ja se ettei vielä ole sinilevää rannassa.
  Hyvin nukuttu yö ja herääminen virkistyneenä lintujen lauluun.
Olen lammas pienoinen, karitsainen Jeesuksen !

Poissa mmaarrit_

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 3
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #184 : 09.07.07 - klo:09:26 »
Uusi koulu, uusi paikkakunta, kokonaan uudet tuulet! JESS! :D

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #185 : 17.07.07 - klo:22:43 »
Tulin puolitoista tuntia sitten kotiin mökkireissulta. Koneelle istuttuani oli melkein tunniksi foorumilla luettavaa, 90 uutta viestiä sitten lauantaisen lähtöni. Aika hurja määrä. Mukavaa!

Koitan pitää pari viikkoa lomaa, ainakin osittain. Mökkeily oli sille mainio alku; oopperaa ja lörtsyjä Savonlinnassa ja ennen kaikkea lasten kanssa oleilu mökillä jalkapalloineen ja muine pelailuineen, veneilyineen, onkikisoineen, valokuvauksineen, marjastuksineen, uinteineen jne.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #186 : 17.07.07 - klo:23:32 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
oopperaa ja lörtsyjä Savonlinnassa


Mitä, olitkos sinäkin siellä? Ei törmätty, tai sitten ei oltu samaan aikaan. Itse olin viime viikon alussa ja kävin katsomassa viisi (!) oopperaa; Koirien Kalevalan, Hui kauhistuksen, Isän tytön, Macbethin (kenraali) ja Lucia di Lammermoorin. Hienoja kaikki, erityisen vaikutuksen kyllä teki Isän tyttö ja Lucia di Lammermoorin huikea sopraanosolisti. Siinä kylliksi positiivisia asioita : ) Ja on ne lörtsyt kyllä hyviä ja niin hurjan terveellisiä ;) Itse söin liha-, omena- ja lakkalörtsyt. Ja lippakioskilta ison pehmiksen. Nam.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #187 : 18.07.07 - klo:10:31 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
oopperaa ja lörtsyjä Savonlinnassa


Mitä, olitkos sinäkin siellä? Ei törmätty, tai sitten ei oltu samaan aikaan. Itse olin viime viikon alussa ja kävin katsomassa viisi (!) oopperaa; Koirien Kalevalan, Hui kauhistuksen, Isän tytön, Macbethin (kenraali) ja Lucia di Lammermoorin. Hienoja kaikki, erityisen vaikutuksen kyllä teki Isän tyttö ja Lucia di Lammermoorin huikea sopraanosolisti. Siinä kylliksi positiivisia asioita : ) Ja on ne lörtsyt kyllä hyviä ja niin hurjan terveellisiä ;) Itse söin liha-, omena- ja lakkalörtsyt. Ja lippakioskilta ison pehmiksen. Nam.


No joo, tällä kertaa oli ohjelmassa Kunnaksen Hui kauhistus lastenoopperana, kun siskon lasten kanssa mentiin. Viime lauantaina oli se. Ei varmaan samana päivänä oltu, olis siellä ollut aika hyvä todennäköisyys muuten törmätä?

Minä kokeilin tällä kertaa vadelmalörtsyä. Ehkä suosikki on kuitenkin perinteinen lihalörtsy. Savonlinna on alle tunnin matkan päässä meidän mökiltä ja sukujuuriakin kun siellä on, niin tulee yleensä vähintään kerran kesässä käytyä.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #188 : 18.07.07 - klo:22:13 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
No joo, tällä kertaa oli ohjelmassa Kunnaksen Hui kauhistus lastenoopperana, kun siskon lasten kanssa mentiin. Viime lauantaina oli se. Ei varmaan samana päivänä oltu, olis siellä ollut aika hyvä todennäköisyys muuten törmätä?


Joo, mä lähdin sieltä jo to-aamuna pois. Mutta hauska kuulla, että olit katsomassa Hui kauhistuksen, mun poikaystäväni nimittäin lauloi siinä kuorossa :) Itse tykkään Jukka Linkolan musiikista kovastikin, ja esim. Jukka Perkon Kaanaanmaa-levyllä Linkolan sovitukset ovat parhaita (Sinuhun turvaan Jumala ja Mua siipeis suojaan kätke). Sen vuoksi tykkäsin kovasti Hui kauhistuksen musiikista ja jäi kyllä pyörimään se teemalaulu pitkäksikin aikaa päähän "Yön selkään en käydä pelkää..."

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #189 : 18.07.07 - klo:22:46 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
No joo, tällä kertaa oli ohjelmassa Kunnaksen Hui kauhistus lastenoopperana, kun siskon lasten kanssa mentiin. Viime lauantaina oli se. Ei varmaan samana päivänä oltu, olis siellä ollut aika hyvä todennäköisyys muuten törmätä?


Joo, mä lähdin sieltä jo to-aamuna pois. Mutta hauska kuulla, että olit katsomassa Hui kauhistuksen, mun poikaystäväni nimittäin lauloi siinä kuorossa :) Itse tykkään Jukka Linkolan musiikista kovastikin, ja esim. Jukka Perkon Kaanaanmaa-levyllä Linkolan sovitukset ovat parhaita (Sinuhun turvaan Jumala ja Mua siipeis suojaan kätke). Sen vuoksi tykkäsin kovasti Hui kauhistuksen musiikista ja jäi kyllä pyörimään se teemalaulu pitkäksikin aikaa päähän "Yön selkään en käydä pelkää..."


Kappas, olispa ollut kiva bongata ihan tietoisestikin. Meidän kuusivuotiaskin tykkäsi oopperasta. Tosin totesi kyllä, ettei ehkä oopperaan kuitenkaan uudestaan ensi kesänä lähde.. Oli kuitenkin kovasti tohkeissaan, kun sai Herra Hakkaraisen nimikirjoituksen, vaikkei samaan valokuvaan uskaltanutkaan.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #190 : 19.07.07 - klo:11:32 »
Niin tulvii Hawash! :smt020
Jaro on niin kiva, se lahjoi mut tuolla levyllä.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #191 : 19.07.07 - klo:12:00 »
Ostakaa körttipastilleja
kahdella eurolla jo pussin saa

Ostakaa körttipastilleja
salmiakkii, anista ja piparminttua

Heh, meidän mahtava myyntilaulu, päästiin ihan körttiradioon esittämään  :smt035
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #192 : 19.07.07 - klo:22:04 »
Alko loma tässä, tiistaina takasin töihin... Huomenna Opelin nokka kohti Helsinkiä, sunnuntaina mummolaan ja maanantaina kotia takas. Eiköhän tuossa ehdi pikkuisen irtautumaan työhommista kun pari päivää pois sieltä ja ennenkaikkea muualla kuin kotona 8)

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #193 : 20.07.07 - klo:10:19 »
Yliopistolta irtosi paikka  :D

Ainakin teologiseen pääsy ( /joutuminen?) on varma, uskontotiedettä ei vielä netissä kerrota, enkä pääse kotiin kuin vasta töiden jälkeen. Ach, odottelun tuskaa!

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #194 : 20.07.07 - klo:10:34 »
^ Onnittelut!