Kirjoittaja Aihe: Positiivisten asioiden ketju, vol.2  (Luettu 88964 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #150 : 04.05.07 - klo:12:02 »
Netti toimii! Jee! Tosin nyt olen hieman hämmentynyt, kun huolto on tilattu maanantaille, että mitä sitä tässä nyt tekisi :/

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #151 : 15.05.07 - klo:17:23 »
Kiva olo, kun on vain aikaa selata foorumia, kun ei muuta keksi.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #152 : 23.05.07 - klo:20:36 »
Olen periaatteessa* valmis luokanopettaja, sain juuri viimeisen esseen valmiiksi! Juhla!

* Periaatteessa = Suoritin ns. luokanopettajan monialaiset opinnot (35 ov, 60 op), jotka antavat luokanopettajan pätevyyden aineenopettajan tutkinnon ohella (mikä mulla tulee olemaan musiikin maisterin tutkinto). Eli vuosi-pari vielä viralliseen valmistumiseen, jolloin olen sekä musiikin- ja luokanope. Ja myös opetushallinnon tutkinto tuli kevättalvella valmiiksi, joten olen sitten myös pätevä rehtoriksi.

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #153 : 27.05.07 - klo:22:12 »
Meidän bändi sai kansanmusiikin SM-kilpailussa kolmannen sijan ja tittelin "mestaripelimanniyhtye". Jo on reteetä!

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #154 : 28.05.07 - klo:18:01 »
Koulu loppuu!! Buahahhaa!!

Keskiarvo saatta nousta yli, no, yli edellisen vuoden kaeskiarvon, mikä nyt on, no melko hyvä juttu. Olis kannattanut ottaa rennommin...

Huomenna ysien soutu Taipale-joella, toivottavasti ei sada ihan kaatamalla.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #155 : 03.06.07 - klo:19:52 »
Siskon ylppärit ohi. Nyt on ihan rätti olo, kun on pari päivää kaikkien kanssa jutellut ja yli 100 henkeä kätellyt ja jututtanut.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22063
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #156 : 03.06.07 - klo:20:51 »
On jaettu peruskoulun päättötodistuksia ja ylioppilaslakkeja sekä vihitty pappeja. Sitä on hieno katsella vaikkapa sen kummemmin seremonioihin osallistumatta.

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #157 : 05.06.07 - klo:08:55 »
Peruskoulu kunnialla läpi, keskiavoksi hulppeat 9,8 lukuaineista ja kaikista jotain vähän sen alle...

Olipa tuota samalla luokalla vielä kaikkien aikojen paraskin keskiarvo meidän koulusta, pyöreä kymppi, onnea vaan asianomaiselle, jos vaikk asattuisi tätä lukemaan.

Itse tuli kahmaistua kaksi stipendiä ja oppilaskunnan leikkimielinen "Vuoden 2007 Kävelevä Google" - diplomi.

On se keäsloma ihanaa!
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #158 : 05.06.07 - klo:18:32 »
Lainaus käyttäjältä: "mies valaan vatsasta"
Peruskoulu kunnialla läpi, keskiavoksi hulppeat 9,8 lukuaineista ja kaikista jotain vähän sen alle...


Onneksi olkoon vaan! Ja nyt sitten varmaan lukioon jonnekin vai?

Itsellä meni koulu samansuuntaisesti. Lukuaineet oli aina vahvoja, mutta käytännön aineet ei. Liikunnassa opettaja aina moitti (koko luokkaa koskien) kuinka nykyajan koululaiset on niin laiskoja. Kun hän aloitti 1960-70 -luvun vaihteessa niin jokainen jaksoi nostaa leukaa parikymmentä kertaa jne. Käsityö-tunnit oli painajaisia, kun "pelkäsin" niitä isoja koneita. Ala-asteella oli ihan ok tehdä itse käsin kaikkea. Musiikista en ole vieläkään oppinut yhtään nuottia, mutta opettajia mielistelemällä ja musiikin historian avulla sain sen kasin pidettyä todistuksessa, jossain vaiheessa jopa ysi, kun oli sijainen määräämässä numeroa ja muistin itse entistä kohteliaampi olla häntä kohtaan ja ovea avaamassa. Soittaa en koskaan osannut, mitä nyt ukko-nooan opettelin, että missä järjestyksessä niitä nappeja painellaan. Siinä vaan piti osata, mistä aloittaa, koska se meni niin, että laskin koko ajan, montako piti siirtyä oikealle ja monta vasemmalle. Nuottirivistä en mitään oppinut, kunhan vain joku sanoi, että missä järjestyksessä painetaan. Kuvaamataito ja kotitalous olivat käytännön aineista minun lemppareita. Niistä tykkäsin ja olin jopa "hyvä".
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #159 : 07.06.07 - klo:12:58 »
Enää muutama viikko Herättäjäjuhliin. Odotan mielenkiinolla 0707070707 tapahtumaa. Nimet lupaa hyvää.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22063
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #160 : 07.06.07 - klo:15:45 »
Nimettömät, jotka eivät lupaa mitään, voivat antaa vielä enemmän. Sitäkin on hyvä odottaa.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #161 : 07.06.07 - klo:18:49 »
Tänään käynnistyi kolmas vuosikymmen Mikko Kälviän elämää, joka edelleenkin on yhtä juhlaa \:D/

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #162 : 07.06.07 - klo:19:57 »
^Onnittelut :)

Kyllä se on kiva ajella autolla ihan luvan kanssa :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #163 : 07.06.07 - klo:22:36 »
Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni"
^Onnittelut :)

Kyllä se on kiva ajella autolla ihan luvan kanssa :D
Johan sitä on pari vuotta ajeltu... Aina kyllä innolla laskettelee etenkin pitempää matkaa, nyt jo oottelen ku lauantaina kaakkoissuomeen mummolle ja maanantaina kotkan kautta kotia. Tulee tolla reissulla Kadettilla 250.000 kilsaa täyteen, pitänee juhlistaa jotenkin!

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #164 : 07.06.07 - klo:22:54 »
Onnittelut ja tervetuloa samalle vuosikymmenelle. Mulla rikkoutuu elokuussa 21. pyykki. Sullahan on muuten synttärit lähekkäin tyttökaverisi kanssa...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."