Kirjoittaja Aihe: Inkerin kirkko Lähetysjuhlilla.  (Luettu 3323 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Inkerin kirkko Lähetysjuhlilla.
« : 01.06.12 - klo:20:31 »
 Kirkkokirvesmiesten ja putkihurskaiden keskuudessa pyöri tänään kutsu Haminassa Lähetysjuhlien lauantaina 9.6.   15.30 Kadettikerhoko tuo paikka oli?   Kerrotaan Inkerin Kirkon nuorisotyöstä ja Kazanin kirkon rakennusprojektista... Tervemenoa kuulemaan myös paikalla olevat naiset.

Vasara taitaa jäädä hieman lähemmäksi Sanansaattajiin tutustumaan Forssassa.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Inkerin kirkko Lähetysjuhlilla.
« Vastaus #1 : 08.06.12 - klo:22:39 »
Huomenna olen menossa Haminaan. Sieltä Pyryharakan voi aamulla bongata H-Y:n myyntipöydän takaa SLS:n vuosikokouksen aikana. Jos joku tämän viestin lukija sinne tulee, niin paiskataan kättä. Minusta on mukava tutustua kaikkiin täällä foorumilla hengaileviin.  :039:

Tavallisesti Lähetysjuhlilla on aina siioninvirsiseurat. Mitenhän Haminassa? En ole saanut niin laajaa ohjelmaa käsiini, missä kaikki oheistapahtumat olisivat. Otan kuitenkin virret mukaan, kaiken varalta.
Pyryharakka

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22035
Vs: Inkerin kirkko Lähetysjuhlilla.
« Vastaus #2 : 08.06.12 - klo:23:58 »
Onhan siellä seurat, mutta minä lupauduin pitämään sitä H-Y:n tiskiä pystyssä niiden ajan, joten en pääse veisaamaan. Älä jätä sitä kovin sekavaan tilaan, pliis!

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Inkerin kirkko Lähetysjuhlilla.
« Vastaus #3 : 10.06.12 - klo:00:03 »
 Vasaraa kiinnostaa oliko Inkerin kirkon infossa ketään foorumilaista??? Monikertaisia työtovereitani varmaan oli paikalla, vaan eivät kirjoittele körttifoorumissa kokemuksistaan... Taidamme olla kaikki niin vanhoja, etteivät muut vietä aikaansa netissä roikkumiseen... Vasara kun ei oikein muuhuin enää pysty, kuin monen median seuraamiseen ja joihinkin osallistumaan.... :018:

Viime vuonna palloilin minäkin H-Y:n ja uusheräyksen pöytien tuntumassa lähetysjuhlilla. Moempien takana ja edessä tapasi tutttuja tai tutustui toisiin vasaroineisiin..... :039: :039:
SanSan juhlissa oli ainakin yhden Inkerin kirkon rakentamisen valvonut ystävä..... Mordvan Velmenan.... :icon_lol:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22035
Vs: Inkerin kirkko Lähetysjuhlilla.
« Vastaus #4 : 11.06.12 - klo:14:50 »
Onhan siellä seurat, mutta minä lupauduin pitämään sitä H-Y:n tiskiä pystyssä niiden ajan, joten en pääse veisaamaan. Älä jätä sitä kovin sekavaan tilaan, pliis!

Herättäjä-Yhdistys taisi selvitä kunnialla lähetysjuhlistakin - Pyryharakasta ja minustakin huolimatta. Emmehän me olleet se varsinainen ongelma, ratkaisuyritys pikemminkin.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Inkerin kirkko Lähetysjuhlilla.
« Vastaus #5 : 12.06.12 - klo:20:46 »
Mie olin hetken pieni ongelma. En saanut maksupäätettä toimimaan. Sen kanssa tuhrautui aikaa, niin että eräs paidoista kiinnostunut ei jaksanut odottaa.  :icon_sad:
Toivoakseni hän tuli paremmalla ajalla uudelleen tiskin ääreen.
Pyryharakka