Kirjoittaja Aihe: Kerro vitsi!  (Luettu 52565 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22047
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #105 : 15.09.10 - klo:07:14 »
Paavi Johannes XXIII:lta pieni poika kysyi, pitäisikö hänen tulla isona poliisiksi vai paaviksi. Paavi vastasi: - Rupea poliisiksi. Kuten näet, paaviksi pääsee kuka tahansa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #106 : 15.09.10 - klo:08:14 »
Kiitos taas aamu-hymyilytyksestä. Minä tykkään vitseistä, mutta unohdan ne heti. Vain pari tosituhmaa on jäänyt mieleeni, mutta ei niitä tohdi täällä...
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #107 : 15.09.10 - klo:22:57 »
Poikamiespappi sairastui. Kävi lääkärissä, sai reseptin ja meni apteekkiin. Apteekista lähdettyään tutki pappi saamaansa lääkettä ja sen kupeessa ollutta ohjetta. Hän lehati punaiseksi, kääntyi kannoillaan ja palasi apteekkiin.
- En minä mitenkään voi ottaa tätä lääkettä. Eikö teillä olisi mitään muuta tähän vaivaan.
Farmaseutti oli ihmeissään. Katsoi papin ojentamaa ohjetta ja huomasi siihen pujahtaneen kirjoitusvirheen:
Otetaan kolmasti päivässä, synnin jälkeen.
Pyryharakka

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #108 : 19.09.10 - klo:14:26 »
Burkha-ketjusta tuli mieleen äitini kertoma tarina sodan jälkeisestä pula-ajasta. Kaikesta oli puutetta, mm. kankaasta. Niinpä jopa vanhat jauhosäkit käytettiin. Vehnäjauhot olivat ennen vahvasta, hyvästä puuvillasta tehtyjä. Oli vain oma taiteenlajinsa saada niistä tekstit valkaistua. Kaikki eivät osanneet. Niinpä kerrottiin kylän vanhanpiian tehneen hameen, jonka etupuolella luki ekstra priima ja takapuolella Vaasan höyrymylly.
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #109 : 19.09.10 - klo:18:37 »
Burkha-ketjusta tuli mieleen äitini kertoma tarina sodan jälkeisestä pula-ajasta. Kaikesta oli puutetta, mm. kankaasta. Niinpä jopa vanhat jauhosäkit käytettiin. Vehnäjauhot olivat ennen vahvasta, hyvästä puuvillasta tehtyjä. Oli vain oma taiteenlajinsa saada niistä tekstit valkaistua. Kaikki eivät osanneet. Niinpä kerrottiin kylän vanhanpiian tehneen hameen, jonka etupuolella luki ekstra priima ja takapuolella Vaasan höyrymylly.

Haaa! Se on myös Pohjantähdessä.  Edessä oli nisupussi-Mantalla Ekstra Priima ja takana Herkku Kranular.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #110 : 19.09.10 - klo:18:38 »
Poikamiespappi sairastui. Kävi lääkärissä, sai reseptin ja meni apteekkiin. Apteekista lähdettyään tutki pappi saamaansa lääkettä ja sen kupeessa ollutta ohjetta. Hän lehati punaiseksi, kääntyi kannoillaan ja palasi apteekkiin.
- En minä mitenkään voi ottaa tätä lääkettä. Eikö teillä olisi mitään muuta tähän vaivaan.
Farmaseutti oli ihmeissään. Katsoi papin ojentamaa ohjetta ja huomasi siihen pujahtaneen kirjoitusvirheen:
Otetaan kolmasti päivässä, synnin jälkeen.

 :repee: :repee: :repee: :repee: :repee:  lähtee heti jakeluun
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vaivainen mato

  • Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
  • Viestejä: 297
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #111 : 30.09.10 - klo:22:09 »
Ja tapahtui niin, että John F  kuoli ja hän sai palkkioksi aviouskollisuudestaan vanhan plymouthin. Nikita S sai palkkioksi kuulakärki mossen. Molemmat sitten päiväilivät huonoa kilvoitteluaa. Yht' äkkiä Nikita S päästi römäkän narun. John F ihmetteli, mitenkä tämä tilanne noi naurattaa, molemmilla on asiat yhtä huonosti.
Nikita S sanoi:'kato Urho ajjaa mopolla.'

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #112 : 30.09.10 - klo:23:02 »
Nuan vaan Lapualta vitsikiriasta: Oli räätälimestari Iisakki Vallin 70-vuatisseurat. Rovasti Lumme puhui leikillisesti, miten tämä vanha mestari on elämänsä mittahan neulonu ympäri Suomea oleville ystäville körttivästejä, niin että hän tällä tavalla on teheny enemmän körttiläisiä kuin itse Vilhelmi Malmivaara. Seurain jälkeen istuttihin penkeissä ja pirettihin yllä kamarikeskustelua. Hermanni hiippaali paikaltaan rovasti Lumpeen lua ja tokaasi:
   -Kyllä se oli turhaa puhetta! Kyllä Vilhelmi oli sentään Vilhelmi. Pitää siinä västis olla foorikin! - Sanoi ja käveli tuvasta ulos.
Hänelle, Vilhelmin pitkäaikaiselle rengille ei mahtunu leikkiajatuskaan, että joku olis paree ku Vilhelmi.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #113 : 09.10.10 - klo:21:25 »
kun lukee oheista "suomennosta", niin väkisin naurattaa!

http://www.maxthon.com/win-europe/finnish/

kaikkivaltias selainta...

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22047
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #114 : 09.10.10 - klo:21:33 »
'Monikielinen tuke' on rautaa!

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #115 : 10.10.10 - klo:12:04 »
Nuan vaan Lapualta vitsikiriasta: Oli räätälimestari Iisakki Vallin 70-vuatisseurat. Rovasti Lumme puhui leikillisesti, miten tämä vanha mestari on elämänsä mittahan neulonu ympäri Suomea oleville ystäville körttivästejä, niin että hän tällä tavalla on teheny enemmän körttiläisiä kuin itse Vilhelmi Malmivaara. Seurain jälkeen istuttihin penkeissä ja pirettihin yllä kamarikeskustelua. Hermanni hiippaali paikaltaan rovasti Lumpeen lua ja tokaasi:
   -Kyllä se oli turhaa puhetta! Kyllä Vilhelmi oli sentään Vilhelmi. Pitää siinä västis olla foorikin! - Sanoi ja käveli tuvasta ulos.
Hänelle, Vilhelmin pitkäaikaiselle rengille ei mahtunu leikkiajatuskaan, että joku olis paree ku Vilhelmi.

  Tottahan tuo Hermanni puhui, sisältöä pitää olla esimerkiksi puheissa ja virsissä kuin myös vaikkapa lehdissä. Joskus pätevä ja näkemyksellinen sisältö lämmittää kuin vuori takissa. :kahvi:

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #116 : 08.11.10 - klo:16:57 »

Tänään kaupassa:

Minä (kun en pidä kardemummasta):  Onko noissa reikämunkeissa kardemummaa?

Leipomon konsulentti:  On ja noissa täytemunkeissa on soijajauhoa.

Minä:  :017:  :icon_question:  :017:


Munkki jäi ostamatta.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #117 : 08.11.10 - klo:17:00 »

Älä välitä jos et ymmärtänyt, en minäkään  :repee:

Sen sijaan jos ymmärsit, niin selitä minulle.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #118 : 11.11.10 - klo:12:19 »
Kopsasin tämän ystävältäsi saamasta sähköpostista:

Ystävyys

Naisystävykset käyvät joukolla syömässä silloin tällöin.
40-vuotiaina he päättivät mennä Oceans View ravintolaan. Siellä on komeat tiukkahousuiset miestarjoilijatjat ja niillä on upeat takamukset.

50-vuotiaina he suunnistivat samaan paikkaan koska siellä on hyvä ruoka ja fantastiset viinit.

60-vuotiaina taas samaan paikkaan koska siellä sai syödä rauhassa ja oli upea merimaisema.

70-vuotiaina valittiin edelleen Oceans View,  pyörätuoliystävällinen , hissillä varustettu paikka.

80-vuotiaat leidit menivät Oceans Viewhun, sillä siellä he eivät olleet aiemmin käyneet.
...
Nostakaamme malja sille että he yhä muistivat olevansa ystäviä.                                         :052: :052: :052:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Kerro vitsi!
« Vastaus #119 : 11.11.10 - klo:12:28 »
Olipa kerran, muttei ole enää. Sen pituinen se.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024