Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?  (Luettu 41380 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #90 : 03.05.18 - klo:17:23 »
Herättäjä-Yhdistyksen paikallisosastojen neuvottelupäivillä (maaliskuun puolivälissä Aholansaaressa ja kuun lopulla Wanhassa Karhumäessä) näkyy aiheena olevan Herättäjä-Yhdistys ja keskustelun teemana muun muassa, pitäisikö herännäisyyden / Herättäjä-Yhdistyksen ”profiilia” nostaa. Toivoakseni en astahda kenenkään varpaille, jos heitän saman aiheen tänne palstalle pohdittavaksi.

Siis olisiko herännäisyyden ja/tai yhdistyksen tarpeellista astua nykyistä enemmän esiin, ja jos, niin millä tavalla ja missä asioissa? Kärjistäen: Herättääkö Herättäjä-Yhdistys tänä päivänä ketään? Pitäisikö?
Näin aloitettiin keskustelu. Seuraava kirjoittaja toivoi enemmän nuoria esiin körttiläisyyteen. Ja sehän foorumilla tapahtuikin.
Juhlilla nuorilla on omat juttunsa, mutta päivätapahtumissa kyllä ollaan yhdessä vauvasta vaariin. Että se siitä...

Veli-venheitolle foorumi on ollut suuressa merkityksessä, ja niin arvaan olevan muillakin. Millä tavoin mitenkin , taustoistammehan emme kaikkea tiedä.

Yhteisöllisyys, johonkin ryhmään kuuluminen vaikkapa nimellisesti voi olla hyväksi.
Olemme kuin 'pienoisparlamentti', tuuletamme ja sanomme joskus 'painavastikin'. Ja niin pitääkin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #91 : 03.05.18 - klo:17:35 »
Mä en osaa ajatella herännäisyyden profiilin noston kannalta....
Mutta omalta osaltani olen täällä naputellut omana itsenäni omalla paikallani...
välillä järkevästi, välillä tunteillen, välillä murehtien, välillä iloiten...muuta en osaa....
enkä ehkä aio opetellakaan...

 :109: :eusa_angel: :039:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #92 : 09.05.18 - klo:17:49 »
Mä en osaa ajatella herännäisyyden profiilin noston kannalta....
Mutta omalta osaltani olen täällä naputellut omana itsenäni omalla paikallani...
välillä järkevästi, välillä tunteillen, välillä murehtien, välillä iloiten...muuta en osaa....
enkä ehkä aio opetellakaan...

 :109: :eusa_angel: :039:

Mulle riittänyt ja ollut enempikin ja anteeksi, kun loukkasin sua.

Ei ollut tarkoitus.
Tik toc.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Pitäisikö herännäisyyden profiilia nostaa?
« Vastaus #93 : 09.05.18 - klo:23:13 »
 :eusa_angel: :039: