Kirjoittaja Aihe: Tänään 44  (Luettu 28895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 44
« Vastaus #15 : 01.11.15 - klo:22:38 »
Sisso, en saanut tänään aikaiseksi mitä suunnittelin.
Hiihtokisoja tuli katseltua ja tuubista kuunneltua musiikkia.
Risukasakin on vielä polttamatta, jospa alkavalla viikolla.
 :039:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 44
« Vastaus #16 : 02.11.15 - klo:09:55 »
Kotona taas
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 44
« Vastaus #17 : 02.11.15 - klo:10:06 »
Hyvä, tervetuloa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Tänään 44
« Vastaus #18 : 02.11.15 - klo:10:25 »
On hyvä olla kotona. Lisäksi saamme kahvivieraita joukkoomme klo 14. :kahvi:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 44
« Vastaus #19 : 02.11.15 - klo:22:45 »
Saanut jotenkin ahkeruuteni säädöt kohdalleen mikä saattaa johtua siitä että hieman vähensin itseni kiusaamista heprealla. Askartelin illalla vielä kassia pakolaislapselle joskaan en viitsi jyrisyttää ompelukonetta. Kun aikansa katseli valokuvia toisten tuotoksista sai ajatuksia ja ensimmäisestä tuli vallan hauska, vain mallia katsottuani.

Siililapanen edistyy.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 44
« Vastaus #20 : 03.11.15 - klo:00:06 »
Oli jälleen uimahallipäivä, siis nyt jo eilisestä puhun...
Aikaisempi vakio-ohjelmani oli 30 min vesijuoksua + 30 min rintauintia.
Nyt on jalkakipujen takia muuttunut pelkäksi vesijuoksuksi, pyrin 40 minuuttiin.
Neljä vuotta sitten pyrin lykkäämään leikkaukseen menoa, nyt pyrin kiirehtimään.
Niin maailma muuttuu...

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 44
« Vastaus #21 : 03.11.15 - klo:05:09 »
Ei nukuta, vaan rytmi on vielä sekaisin ja siksi tulin hetkeksi koneelle.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 44
« Vastaus #22 : 03.11.15 - klo:09:06 »
Ei nukuta, vaan rytmi on vielä sekaisin ja siksi tulin hetkeksi koneelle.

Tervetuloa vaikka jo saatoit mennä. Tervetuloa myös kotiin. Mukavaa että pysyit matkalla täällä sillä minä koetin ajatella trooppisia lämpötiloja ja sateita.

Tänään jälleen hammaslääkärini ilahtuu kuullessaan viime uutiset siilirintamalta. Hän kysyy, en minä tyrkytä, hänestä siili kuulostaa kiintoisalta monin tavoin.

Jos kohta ei saavu viimeisen tentin tulos niin minä en tiedä mitä tehdä. Siitä on jo pitkästi aikaa. Dietricus Docens jota en suinkaan syrjäytä siilillisissä toimissani tarvitsee tutkimusta ja on vähän paha mennä sinne sanomaan että tein minä kaiken, yhdestä tentistä en vain tiedä tuon taivaallista.

Minut puudutetaan hammaslääkärissä aina niin että rupeaa torkuttamaan:  No niin Leena herääs taas ja koeta saada suu auki....   :icon_cool:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Tänään 44
« Vastaus #23 : 03.11.15 - klo:10:54 »
Tein hankintoja Pelastusarmeijan kirpparilta. Vain tarpeellisia varavetimiä pienille. Matille norjalainen villapaita. Hän on valkoisessa parrassaan siinä kuin viikinki.
Itselle kahdet uudet villasukat a´7 euroa. Missiokaupassa hinta oli 20 e/ pari. Lisäksi ihastuttava retro-huopa ja pellavaiset tyynynpääliset. Kaikki yht 37 e.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 44
« Vastaus #24 : 03.11.15 - klo:12:05 »
Ajelimme Oulussa käymään, kun sain netin kautta ostetuksi Hymeriin käytetyt vanteet varastettuja korvaamaan. Vuosi meni, mutta hyvä näin. Kävin myös asemalla ostamassa junaliput veljestapaamiseen Helsinkiin.
Tapanani on ostaa yhdestä paikasta kuuman grillimakkaran ja litleesti sinappia. Myyjä on minua nuorempi mies, mutta hänellä on älykäs olomuoto, joten juttelemme.
Hyvä mieleni vähän latistui liikennevaloissa, kun myöhästyin lähdössä sen ajan, että sylkeni nielaisin, niin kaveri jo soitti torveaan.
Kaariina käy Lidlissä. Odottelemme iltapäivälle, että nuoriväki alkaisi kotiutua kouluistaan, poika ja pojanpoika.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 44
« Vastaus #25 : 04.11.15 - klo:09:28 »
Ihanaa, ei muita menoja kuin käydä apteekista hammaslääkärin määrätty tahna, sain reseptin joka tuntui juhlalliselta. Saan kun ienpakoa on, hammaskauloihin pikku reikiä joiden viereen kehittyy pikku reikiä ja hyökkäämme erikoistahnalla. En jaksanut eilen mikä tuntuu nyt sangen typerältä mutta kun en saanut vielä harjata kaikkien niiden erikoisfluorien jälkeen. En tiedä sainko syödä mutta tuli nälkä iltaa kohden.


Ihanaa niinikään, nyt on hampaat hoidettu lasku maksettu ja pääsen budjettikuriin.  :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 44
« Vastaus #26 : 04.11.15 - klo:12:18 »
Rapakaaren korjaus jää kesken huomiseen. Suunnitelmani on toteuttamiskelpoinen, mutta kunto loppui. :017:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 44
« Vastaus #27 : 05.11.15 - klo:00:30 »
Toimelias onnellinen päivä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 44
« Vastaus #28 : 05.11.15 - klo:08:33 »
Lähden ulos hommiini. Pikkupuolen hellaan virittelen tulen, sitten tarkastelen eilen korjaamani rapakaaren "muotoa". Pop-niittitekniikka oli helppo toteuttaa, koska minulla on sellaista mustaa sitkeää muovilevyä käytettäväksi myös. Rapakaari meni halki monesta kohtaa, mutta ei ihan "tuhannen päreiksi", että korjata kannatti.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 44
« Vastaus #29 : 05.11.15 - klo:12:36 »
Ahkeroituani joka minuutin eilen minua nukuttaa nyt vietävästi. Pelastin tarinahenkilön, ja sammutin koneen. On pakko nukahtaa pikkuisen. Merkillistä, ellei sitten jälleen hiiviskelee outo tauti >:(

Olisi mukavaa pysyä kaiken aikaa niin toimeliaana. mutta kun nyt vain on olo nukkumamyönteinen tai jotain.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.