Kirjoittaja Aihe: Tänään 41  (Luettu 25699 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 41
« Vastaus #30 : 18.08.15 - klo:12:14 »
Minä en raada lastenlasteni eteen. Veri on vettä sakeampaa. Kaikella lailla ajattelen "omieni" eteen. Kansa kaikkivaltias verottaa minua muiden eteen.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 41
« Vastaus #31 : 18.08.15 - klo:20:00 »
No minä raadan jonkin verran, tylleröille tarkoitus viedä mustikoita ja vadelmia
kolmen viikon päästä reissulla.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 41
« Vastaus #32 : 18.08.15 - klo:20:53 »
Ymmärryksemme meni väärin. Edellä puhuttiin raatamisesta. Minä en koe sellaista tekeväni. Tykkään puuhata, todella.

Olemme Kankaalassa. Hymer ladataan aamulla alkavaa Narvikin kiertoa varten. Vedet, akun varaukset, eväät, makuukset jne. Sen verran usein olemme lähteneet, että kumpikin hommansa tietää. 4-Gmokkulaa en voi ottaa, siinä on ulkomaan esto ja tulisi tyyriiksi minun hinnoillani 150 megatavua maksaa. Ajelemme Haaparantaan, Arvidsjauriin, Arjeplogiin, Fauskeen Norjassa, Narvikiin ja sitten Abiskoon Ruotsissa ja kotia kohden. Muutama päivä, koska on lupeessa hyvät säät, kaikkiaan karvan alle 2 tuhatta kilometriä.
Sauna ennen sänkyyn menoa, muutama kuivattu luumu iltapalaksi, iltarukous ja unimaille.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 41
« Vastaus #33 : 18.08.15 - klo:21:04 »
Hyvää matkaa!
Joskus vuosikymmeniä sitten noita samoja reittejä olen ajellut.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 41
« Vastaus #34 : 18.08.15 - klo:21:06 »
Kiitos. Missähän lienen kuleksinut, kun olen näin myöhässä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 41
« Vastaus #35 : 19.08.15 - klo:01:21 »
Hirmuinen hulina mutta kaikki löytyy onnellisuusosiosta.  :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 41
« Vastaus #36 : 19.08.15 - klo:10:00 »
Katsotaan ut:n tehtävää työparin kanssa ja suunnitellaan powerpointit. Tarkastus, käytiinkin siilipesässä tosissaan pyöriskelemässä, ainakin jokin lehti on retuutettu eteiseen. Siili ei halua kielonlehteä  näämmä.  :icon_eek:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 41
« Vastaus #37 : 19.08.15 - klo:16:53 »
Nyt lähdetään kotiseuroihin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 41
« Vastaus #38 : 19.08.15 - klo:20:51 »
Eipä katsottu powerpointeja kun tapaaminen on huomenna.  :-\.  Mutta tavaton mikä hulinapäivä jälleen. Rauhan ja ystävyyden sovintoprosessi oravayhteisössä ei etene, mutta opiskelen heidän kieltään ja ilmaisuaan.

Kun asiat nyt ovat näin eikä niistä enää neuvotella orava haukahtaa. Se aivan todella muistuttaa hyvin pienen koiran hyvin pientä haukahdusta, muttei ollenkaan vinkaisevaista. Orava sanoo Houh! Tai Hauh!

Ne kiitävät siihen malliin pitkin pihaa että höperehtivä luontoon liuennut ihmispolo miettii sydän kauhusta puserruksissa liikenteen vaaroja. Rauhallistahan tässä on mutta kaikkea saattaa tapahtua!

Minä totean muistuttavani sisartani ja tyrmistyn seikasta.

Horrostuspesä on nyt soveliaan täynnä siilin erityisesti suosimaa kookasta vaahteranlehteä. Ryöstin iltakävelyllä lähiniityn vaahteran piiloon jäävät oksat.

............

Ai tämä ei ollutkaan eläinketju   :icon_eek: 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 41
« Vastaus #39 : 19.08.15 - klo:21:08 »
Tänään sain ryhdytyksi hankkeisiin syksyn varalle. Kreikan tekstikurssi hiukka harmillisesti onkin keväällä eli kaikki unohtuu. Mutta paikataan sitten. Hepreaa rupean etänä taas opettelemaan ja olivat Itä-Suomen yliopistossa ilahtuneita   :icon_exclaim: kun joku tahtoo...  Vähän toista kuin täällä että kenenköhän  juttua tämä nyt ja ei tämä minun tehtäväni ole  ja  kyllä tämä pitää jonkun toisen hoitaa minä en tiedä kenen muttei ainakaan minun

Otin sitten sen himoittemani yleisen historian perusopit. Etänä Turkuun, oli kiinnostavin valikko.

Pitäis ruveta vähin erin opiskelemaan sitä ut:n tenttiä, mutta kun ne kirjat on paraastaan huuhaata. Wigga tuli läpiluvulla tietyksi,  suomalaiseen shamanismiin en vain jaksa syttyä, Petri Lehikoinen musiikkiterapiasta oli siihen ihan lumoutunut, se näemmä joitakin vie toisia ei. Välimeren maiden uskonnot on jotenkin sittenkin tanakampaa asiaa.

Jos saisimme ne powerpointit ja tehtävämme palautettua kunnialla! 

Neljättä työtä eli portfoliota kirjoitin loppupäivän kunnes hälytyin, siiliateriavatien täyttö! Kohta nämä on selkäpiissäni. Mitäs, kun täällä torkkui täysihoidossa neljä sen kylmimmän ajan. Aika yllättävää oikeastaan.

Niin ja sitten ne piti rovessoreille saattaa tietyiksi ne Docensia   :026:  koskevat hankkeet. Minä ilmeisesti kuvittelen olevani varsin nuori ja jaksavani enemmän kuin siis nuorena.
« Viimeksi muokattu: 19.08.15 - klo:21:12 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Tänään 41
« Vastaus #40 : 20.08.15 - klo:11:02 »
Tänään on taas "hulinapäivä" kun on taiteiden yö, vai onko se "hulinayö"? Hällä väliä mutta pyörivät tässä meidän nurkilla ja aina se on kuluja aiheuttanut taloyhtiölle.
 Miksi se siivosti eläminen on niin vaikeaa?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 41
« Vastaus #41 : 20.08.15 - klo:13:36 »
Tänään on taas "hulinapäivä" kun on taiteiden yö, vai onko se "hulinayö"? Hällä väliä mutta pyörivät tässä meidän nurkilla ja aina se on kuluja aiheuttanut taloyhtiölle.
 Miksi se siivosti eläminen on niin vaikeaa?

Tänään on ilo, että asuu Tuusulassa, jossa taiteiden yö oli viikko sitten
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 41
« Vastaus #42 : 20.08.15 - klo:15:19 »
Kouvolassa oli kivoja taiteiden öitä etenkin asuessani torinvarren talossa eli pääseväni livistämään kotiin sillä sekunnilla jona meno alkoi käydä äänekkääksi. Liikuttiin ensin kimpassa ja sitten, etenkin Lasten vartuttua teinivuosiin saatettiin hajaantua.

On kilttejäkin kolmetoistavuotiaita totesin kun Kaksi istui seurassamme pihakahviossa. Itse siinä iässä en ihan kertonut enää, että parille kaverille tehtiin abortti tai mitähän kun pitäis lähteä pöllimään ja siinä jotenkin menee minulla merkillinen raja etten vaan voi en voi.  Viinit oli koettu ja satamassa makasiinien takana vedettiin ensimmäiset savut.... Joista sairastuin niin että äiti oli jo ambulanssia soittamassa vaikka haistoihan hän .... 

Vuoden kuluttua meno oli itelkeni sen verran rauhatonta että etsin levollisenpaa seuraa.

No niin, tämä juo limukkaa ja mietiskelevästi toteaa siideristä tulevan vähän erikoisen olon vaikka se on ihan kuin limukkaa.... Kun siinä on sitä humalaa  :055: .
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 41
« Vastaus #43 : 21.08.15 - klo:21:12 »
Olemme taas Suomen puolella. Matka sujui hyvin, elämyksiä tuli muisteltaviksi. Sää suosi, nukkumapaikat löydettiin hienosti osin sisäpiiritietojeni ansiosta. Kartan kanssa on tutkittava retki uudelleen.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tänään 41
« Vastaus #44 : 21.08.15 - klo:21:54 »
Tänään oli aikamoinen eeskahtaalle-päivä. Aamusta ruokakauppaan, sitten kampaamoon ja sieltä tapaamaan vanhempaa ystävää, kiiruusti kotiin, jotta ehdin ostaa junalipun Nuorisokokouksen menijälle ja sitten viemään yksi rautatieasemalle, hakemaan toinen lentokentältä ja kolmas linja-autoasemalta. Siinä rautatieaseman ja lentokentän välissä käväisin kotona tekemässä ruoan pataan hautumaan, koska oli vielä tulossa vieraita. Onneksi se neljäs kulki matkansa itse polkupyörällä.