Kirjoittaja Aihe: Säätiedotus 25  (Luettu 28554 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #135 : 15.06.15 - klo:12:09 »
En siitä juhannuksesta nyt niin, mutta tosi on, että aurinkoa kaipaan. Sai minut voimaan terveemmin ja virkeämmin. Tosi on, että väsyttää vatsakurkkutauti jatkaa ja pitäisi perehtyä johonkin joka on Microsoft ja uusivat sen.

Ja laskut pitäisi jaksaa maksaa. Olen niin toten kurkkua myöten täynnä kosteaa ja koleaa kun sitä on nyt jatkunut kaksi vuotta, että muutan muualle jos se mitenkään onnistuu. Tosi on. Tahdon johonkin jossa ei yskitä, on helppoa hengittää enkä palele koko ajan. En välitä pakkasesta, siinähän koko hupsuus on, eli lunta ja kylmää saa mielellään olla muttei kosteaa koko ajan.  :icon_sad:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #136 : 15.06.15 - klo:12:11 »
Ja harmaa väri väsyttää jo. Alan hyvin ymmärtää vankeja.  :icon_sad: :icon_sad: :icon_sad:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #137 : 15.06.15 - klo:12:25 »
Sää on poutaantumaan päin. Se on hyvä meidän mattopyykeille. Tuulikin tekee osuutensa ja aurinko tulee tämäntästä lämmittämään.

Vaihtelu virkistää. Pelkästä paahteesta en pidä.   :icon_sunny:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #138 : 15.06.15 - klo:12:36 »
Ja niin tuli aurinko esiin, hyvä tavaton. 

Tämä alkaa mennä Hellaakosken malliin

"Joskus luulen
äänesi kaikkialta kuulen" aivan todella minulle!

Jauhaisin loput rypäleet ja omenat ja muutin maalle.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #139 : 15.06.15 - klo:12:39 »
Eihän tämä sää nyt hääviä ole mittumaarin alusviikolla. Lämpöä 9.6 astetta, toki plussaa, tuuliviiri luoteessa. Tuntuu kuin nenässäni olisi Atlantin kalojen hajua. Kaariina sanoi, että pitäisikö meidän tehdä nopea viikon retki aurinkoon. Ei täältä nyt niin vain lähdetä. Jos sitten syksyllä pääsisi talveksi Iberian niemelle.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #140 : 15.06.15 - klo:12:42 »
Pilveen meni mutta kiitos niistä kolmesta säteestä nyt kuitenkin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #141 : 15.06.15 - klo:20:21 »
Kaunis ilta-aurinko, koleaa

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #142 : 15.06.15 - klo:22:47 »
Toivottavasti meteorologit ovat väärässä, muuten tulee karun kylmä juhannus. Miten me pikkuisen viritettäisiin niitä lämpimiä virtauksia meille päin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #143 : 15.06.15 - klo:22:57 »
Toivottavasti meteorologit ovat väärässä, muuten tulee karun kylmä juhannus. Miten me pikkuisen viritettäisiin niitä lämpimiä virtauksia meille päin.

Sen kun tietäisi. Sisar vielä tilasi kaikki instrumentit mukaan jotta voidaan jammailla, ja koskin viuluun viimeksi kai toissa juhannuksena. Ja siis, silloin hän pyysi ensimmäisrn kerran. Nyt se pyyntö tuli jo paremmin määräyksenä. Samoin en nyt osaa kummalkakaan nokkahuilulla kuin joululauluja, joten...  >:(

Kuvittelin että ollaan ulkona ja ajellaan golfkärryllä ympäri Anttolanhovia. Jokajuhannuksen juttu. Eikä kai menty meloskelemaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Säätiedotus 25
« Vastaus #144 : 16.06.15 - klo:09:17 »
Toivottavasti on parempaa tiedotettavaa uudessa ketjussa numero 26.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi