Kirjoittaja Aihe: Tuppikaupat  (Luettu 4680 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Tuppikaupat
« Vastaus #15 : 16.08.12 - klo:21:43 »
Joku tuommoinen kannettava musiikkisoitin, jolla voi niitä mp3-tiedostoja soitella. Kuvittelin että kuuntelisin työmatkoilla musiikkia, eipä ole toteutunut. Ehkä kuuntelen mieluummin omia ajatuksiani, jotka kyllä kulkevat yleensä samoja tuttuja latuja.

Mutta ei se ihan turha ollut, kuvasin sillä jonkun pikku filminpätkän kissoistani, myös siitä jota ei enää ole. Olisi sillä voinut ääntäkin tallentaa, harmittaa että se jäi tekemättä.

Vaateosastoa on paljon, ja aikaisemmin tuli myös osteltua ihan tarpeettomia kirjoja. Kankaita. Nyt onkin menossa tarpeettoman tavaran poistoprojekti.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tuppikaupat
« Vastaus #16 : 16.08.12 - klo:23:07 »
Olen ehkä vanhanaikainen kun ajattelen että tietokone, puhelin ja musiikkisoitin ovat eri laitteina,
en tiedä sitten olisiko parempi luopua näistä ja hankkia joku nykyajan hienous, jota en ehkä opi
hyödyntämään täydellä teholla.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tuppikaupat
« Vastaus #17 : 17.08.12 - klo:10:57 »
Olen ehkä vanhanaikainen kun ajattelen että tietokone, puhelin ja musiikkisoitin ovat eri laitteina,
en tiedä sitten olisiko parempi luopua näistä ja hankkia joku nykyajan hienous, jota en ehkä opi
hyödyntämään täydellä teholla.


Olet ilmeisen vanhanaikainen. Itseasiassa raja-aidat ovat kaatuneet laitteiden välillä. Toisekseen, että oppisi käyttämään tietokonetta täydellä teholla on utopiaa sen monipuolisuuden takia. Et koskaan tarvitse sen kaikkia ominaisuuksia. Puhelin eli Skype on loistojuttu. Meillä kun lapset asuvat milloin missäkin osassa maailmaa on kiva soitella kuvapuheluita vaikka Singaporeen. Erityisesti lastenlapsista on hauska nähdä isovanhempiaan ruudulla. Loistavat esitykset, vaikka Siionin Virsistä löytyy www.youtube.com ohjelmasta (suomenkielinen) vain kirjoittamalla hakuruutuun Siionin virsi jne. Youtubesta haetaan miljardi musiikkikappaletta vuorokaudessa aivan kaikenlaista, siis myös laatumusiikkia.

Kaikkea oppii tarpeellisessa määrässä käyttämään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi