Kirjoittaja Aihe: Turhamaisuus  (Luettu 9171 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #15 : 10.09.10 - klo:10:42 »
 Keräävätkö nuo pitkät kynnet "isänmaata ja basiliskoja" alleen.

 Vasara on myös hyvin turhamainen yksilö hänen jalkojaan hoidetaan usein Virossa, lopuksi varpaan kynnet värjätään punaisella lakalla.  Sitten kun väri on hävinnyt pitää lähteä viimeistään viemään humanitäärikuormaa ko. seudulle....

Kaksi kuukautta sandaaleissa ja ilman sukkia, herätti kyllä hilpeyttä, jos kauhisteluakin????      MIksiköhän????? :icon_rolleyes: :icon_lol:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #16 : 10.09.10 - klo:11:19 »
Keräävätkö nuo pitkät kynnet "isänmaata ja basiliskoja" alleen.

Kyllä, eikä niitä suvaittukaan kuin psyk pkl:lla eikä sitten sielläkään kun tuli sikainfluepäilyt ja käsidesejä joka kamanaan. Jukra, vaikka olin Meikussa joks tajuton niin kyllä desinfioin kädet mennen tullen jos yritin käytävälle - siellä on self service eli hae itse puhdas pyjama, jne. ellet pysty makaa likaisessa - yksi mies tuli vastaan ja sanoi että kävi pieni tulppa ja nyt venähti käsi kun kurotin kaapista pyjamaa! 
Ovensuussa oli että sairaalabakteeria talossa, putsatkaa kädet...  muttei saanut kylläkään edes pesulappuja... ja kun kävi wc:ssa niitä ei ollut ja siis sairaalabakteeria talossa. Eikä pysynyt jaloillaan pesualtaalle asti.   Se on vaarallinen paikka, älkää menkö sinne, kuolkaa kotona.

Varmaan arkunnaulaajallekin vielä huikkaan että kai olet käyttänyt käsidesiä...kuuluisat viimeiset sanat...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #17 : 10.09.10 - klo:11:21 »
Oho, poikkeaapa aiheesta.
Mutta jos siis loppuu elämä Meilahden sairaalaan niin päättyy turhamaisuuskin että sillai... tavallaan :-\
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #18 : 10.09.10 - klo:11:45 »
Mä aion laittaa poskipunaa.
 :-\

Äh, kunhan vitsailen,.
Minusta rakennekynnet ovat ihan ok, kuten tekohampaat tai peruukki niitä tarvitseville.

Kaitpa tuonkin asian kanssa oi ennä liiallisuuksiin, mutta ihan ok, että ei olla kuin lestadiolaiset, kun kieltää hiusten värjäämisen ja muun meikkaamisen.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #19 : 10.09.10 - klo:12:02 »
Mokkulaako meinaat? Minul oli, mutta yhteys pätki pahoin. Huono kenttä -- voiko olla? Nyt on WLAN, koska en ikävöi lisää johtorykelmiä lattialle keräämään pölyä. Mutta kynsiin en ole aatellut... kutittaa jos ne on yhtään milliä pitkät, uh, karmii. Johtuu tottumisesta. Soittaessa ei voinut ja noin. Mutta todella... miksi ei... kiintoisaa. Ei tartte sitten kaivaa edes kännykkää ja ei kun nettiin, no, tietty loppukama toisen käden kynsiin, näppäimistö ja muut... kovalevy ja mitä tarttetaan.

No..siis mollukka ja 3G on paha yhdistelmä. Kun verkko kuormittuu puheluista, niin mollukka siirtyy GPRS:lle.
Acta, non verba.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #20 : 10.09.10 - klo:19:15 »
No..siis mollukka ja 3G on paha yhdistelmä. Kun verkko kuormittuu puheluista, niin mollukka siirtyy GPRS:lle.
Onko se oikeasti MOLLUKKA?  Minulla oli MOKKULA, mutta seuraavaksi ostan siis mollukan. Se vaikuttaa toimivalta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #21 : 10.09.10 - klo:21:36 »
Turhamaisuus on suhteellinen käsite. Muistan lapsuudenkodistani, kun tiukasta rahatilanteesta huolimatta äiti halusi piristää itseään ja meitä muita uusilla verhoilla, tapeteilla, huonekalujen päällystämisellä, huonekalujen järjestyksen vaihtamisella, maalamisella j.n.e. Isä ei koskaan vastustanut niitä, mutta veljeni arvosteli, että rahat menevät niissä hukkaan.

Itse olen sitä mieltä, että ihminen (ainakin nais-sellainen) tarvitsee ympärilleen kauneutta. No, miehet sitten naiskauneutta jos ei muuta. Ihailin äitiäni, että hän osasi sisustaa niin vähällä rahalla ostaen alennusmyynnistä ja tehden itse melkein kaikkea mahdollista. Ajattelen näin, että niistä tuli paljon iloa ja eipähän tarvinnut lähteä terapeutille itkemään elämän ankeutta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #22 : 15.09.10 - klo:23:53 »
Florence Griffith-Joynerilta onnistui sekä treenaus että kilpaileminen vieläkin pidemmillä kynsillä, en tähän hätään löytänyt pitkäkyntisempää kuvaa.
http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/Nails.jpg
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #23 : 18.09.10 - klo:12:03 »
Kyllä tuollaisilla kaverin selkää jo kummasti raaputttaisi, jos syhyää. :icon_rolleyes: Miten käy koti-askareet????

Kuvassa olevat kynnet eivät mun mielestä ees ole pitkät vaan ihan tavalliset. Ja hyvin käy vastaavanlaisilla kaikki askareet sekä töissä että kotona  :)

Sellaset töpökynnet on 'rumat', mut jokainen tykkää mistä tykkää, niinhän se menee.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #24 : 18.09.10 - klo:14:05 »
Kävin hiusleikkurissa ja tarkoitus oli ettei ihan rangaistusvangin näköistä tehdä,  mutta kampaajalla taisi olla kiire ja vetäisi rutiinilla. No, tällä pärjättiin jouluun, vaan on tämä silti vähän  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #25 : 18.09.10 - klo:14:11 »
Kuvassa olevat kynnet eivät mun mielestä ees ole pitkät vaan ihan tavalliset.

Tarkoitan siis ketjun alkupuolella ollutta kuvaa, jota vasara kommentoi. Griffith-Joynerin kynsissä alkaa jo olla pituutta.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #26 : 18.09.10 - klo:22:33 »
Kävin hiusleikkurissa ja tarkoitus oli ettei ihan rangaistusvangin näköistä tehdä,  mutta kampaajalla taisi olla kiire ja vetäisi rutiinilla. No, tällä pärjättiin jouluun, vaan on tämä silti vähän  >:(

Minunkin pitäisi käydä kampaajalla, kun alan muistuttaa hiusten puolesta Jukolan Jussia. Vaan ensin pitäisi tilata aika, siinäpä se.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33830
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #27 : 19.09.10 - klo:08:02 »
Tukka on nyt suht´koht´ja kello kultakello , saatu pankilta 50-vuotislahjaksi. Mutta vaatteet kirkkoon! Yölläkin mietin että mustaa vai ruskeaa vai sinistäkö. Vai sinistä ja mustaa, körttiseuroihin. Hartiahuivi vai ilman, mikä laukku, mitkä kengät.
Onko tällainen sopivaa ? :icon_rolleyes: :018: :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #28 : 19.09.10 - klo:08:13 »
Tukka on nyt suht´koht´ja kello kultakello , saatu pankilta 50-vuotislahjaksi. Mutta vaatteet kirkkoon! Yölläkin mietin että mustaa vai ruskeaa vai sinistäkö. Vai sinistä ja mustaa, körttiseuroihin. Hartiahuivi vai ilman, mikä laukku, mitkä kengät.
Onko tällainen sopivaa ? :icon_rolleyes: :018: :039:
No tiedähäntä... miksi ei...
Minul on huolena: Mitä päälle kun viimevuotiset vaatteet putoaa päältä kun paino on vähän pudonnut, eikä ole viel jaksanut niitä pienennellä. On jotakin hyvin typeränvärisiä jotka pysyy päällä kannattelematta...

kotiväeltä saa aina kuulla että olisi ihan hyvä katsoa vähän mitä kiskoo päälleen, eikä tyytyä ensimmäiseen käteen  osuvaan, että sillai, minä tarvitsisin yhden sinun taipumuksistasi
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #29 : 19.09.10 - klo:19:01 »
Tukka on nyt suht´koht´ja kello kultakello , saatu pankilta 50-vuotislahjaksi. Mutta vaatteet kirkkoon! Yölläkin mietin että mustaa vai ruskeaa vai sinistäkö. Vai sinistä ja mustaa, körttiseuroihin. Hartiahuivi vai ilman, mikä laukku, mitkä kengät.
Onko tällainen sopivaa ? :icon_rolleyes: :018: :039:

Kyllä, se on oikein sopivaa. Se ei todellakaan vie sinua yhtään kauemmaksi Jumalasta.

Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.