Kirjoittaja Aihe: Turhamaisuus  (Luettu 9162 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Turhamaisuus
« : 09.09.10 - klo:20:55 »
Olen menossa huomenna laitattamaan rakennekynnet   :icon_rolleyes:

Joudunko paholaisen pannuun paistumaan?
Herra armahda.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #1 : 09.09.10 - klo:21:15 »
Yhtä varmasti kuin kaikki hiuksiaan värjäävät ja meikkaavat naiset :002: Itse en voisi soittamisen vuoksi rakennekynsiä laittaa, mutta jotkut niistä on todella kauniita. Liian pitkät ja liian huomiotaherättävät eivät ole minun mieleeni.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #2 : 09.09.10 - klo:22:55 »
No tämähän kiinnostaa tekniikan miestä. Jos miehille olisi tarjolla rakennekynsiä, niin
* Alan lehdissä esiteltäisiin uutuuksia (Ponusonicin uusissa kynsimalleissa wlan ja värinäyttö)
* Ennen kynsikauppoja luettaisiin testejä (Kannattaako maksaa: kiinalainen vastaan saksalainen)
* Eri harrastuslajeille olisi omat kynsityyppinsä (Irtoaako talja: rakennekynsillä jänisjahtiin)
* Tee-se-itse-miehetkin muistettaisiin (Juurakko ja puukko - Petri teki perinnekynnet)

Odotamme raporttia.

Mt

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #3 : 10.09.10 - klo:01:55 »
WLAN kynsissä?  :icon_eek: :icon_exclaim:
Leena tahtoo  >:(
Vertaillaan niitä sitten rikinkatkussa :026:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #4 : 10.09.10 - klo:07:36 »
"suurin osa körttiläisistä menee tuonne alempaan paikkaan"... sanoo Viljo Porkola ja nauraa juhanille
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #5 : 10.09.10 - klo:08:59 »
WLAN kynsissä?  :icon_eek: :icon_exclaim:
Leena tahtoo  >:(
Vertaillaan niitä sitten rikinkatkussa :026:

Mun rakennekynsissä on hyvää saksalaista työtä oleva mollukka. :003: Ei mitään kiinalaisia wlaneja puhumattakaan korealaisista ADSL- kynsistä.  :icon_lol:
Acta, non verba.

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #6 : 10.09.10 - klo:09:34 »
Mikä on WLAN? :107:
Herra armahda.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #7 : 10.09.10 - klo:09:39 »
"WLAN (Wireless Local Area Network) on tarkoitettu datan siirtämiseen kuten normaali lähiverkkokin, mutta kuten nimestäkin voi arvata, siirrettävä tieto kulkee ilman kaapeleita ..." (Google)
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #8 : 10.09.10 - klo:09:42 »
Olen menossa huomenna laitattamaan rakennekynnet   :icon_rolleyes:

Joudunko paholaisen pannuun paistumaan?

Et ainakaan niiden kynsien perusteella.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #9 : 10.09.10 - klo:10:08 »
 Hiuksista, korvarenkaista ja meikeistä käydään jatkuvaa keskustelua vl- uskontoa käsittelevillä palstoilla....

 Monille on osoitettu tietä ulos yhteisöstä, kynsistä erikseen eivät ole paljon maininneet,  ei taida olla raamatussakaan selvää ohjetta kynsien hoidosta....
 Pidättäydyn ottamasta kantaa, enintään ihmettelen, voiko pitkäkyntinen tehdä mitään oikeaa työtä käsillään.????

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #10 : 10.09.10 - klo:10:15 »
Suomen Pitkäkyntiset ry ajaa varkaiden etuja  :icon_cool:


Lainaus
ihmettelen, voiko pitkäkyntinen tehdä mitään oikeaa työtä käsillään.?

- vaikea on vaikka kirjoittaa tietokoneella jos on piiiitkät kynnet,
mutta rakennekynnet eivät VÄLTTÄMÄTTÄ ole pitkät



Herra armahda.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #11 : 10.09.10 - klo:10:23 »
Suomen Pitkäkyntiset ry ajaa varkaiden etuja  :icon_cool:


- vaikea on vaikka kirjoittaa tietokoneella jos on piiiitkät kynnet,
mutta rakennekynnet eivät VÄLTTÄMÄTTÄ ole pitkät





Jep. Noihin sopii hyvin wlan-lähetin.
Acta, non verba.

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #12 : 10.09.10 - klo:10:27 »
 Kyllä tuollaisilla kaverin selkää jo kummasti raaputttaisi, jos syhyää. :icon_rolleyes: Miten käy koti-askareet????

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #13 : 10.09.10 - klo:10:29 »
Mun rakennekynsissä on hyvää saksalaista työtä oleva mollukka. :003: Ei mitään kiinalaisia wlaneja puhumattakaan korealaisista ADSL- kynsistä.  :icon_lol:
Mokkulaako meinaat? Minul oli, mutta yhteys pätki pahoin. Huono kenttä -- voiko olla? Nyt on WLAN, koska en ikävöi lisää johtorykelmiä lattialle keräämään pölyä. Mutta kynsiin en ole aatellut... kutittaa jos ne on yhtään milliä pitkät, uh, karmii. Johtuu tottumisesta. Soittaessa ei voinut ja noin. Mutta todella... miksi ei... kiintoisaa. Ei tartte sitten kaivaa edes kännykkää ja ei kun nettiin, no, tietty loppukama toisen käden kynsiin, näppäimistö ja muut... kovalevy ja mitä tarttetaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Turhamaisuus
« Vastaus #14 : 10.09.10 - klo:10:31 »
Kyllä tuollaisilla kaverin selkää jo kummasti raaputttaisi, jos syhyää. :icon_rolleyes: Miten käy koti-askareet????
Kunnon kumihanskat. Yhellä ent työkaverilla oli, huisin pitkät ja huisin värjätyt, niin hän teki.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.