Kirjoittaja Aihe: Anteeksipyyntö  (Luettu 4157 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Anteeksipyyntö
« : 26.09.08 - klo:13:52 »
Olen foorumiaikanani loukannut teksteilläni useita henkilöitä.
Liisaa olen loukannut ehkä enemmän, kuin ketään muuta.

Pyydän anteeksi Liisalta sitä, että olen häntä loukannut.
Pyydän myös teiltä kaikilta muilta anteeksi, että teitä olen loukannut teitä teksteilläni.

Pyrin ottamaan eri ketjuissa saamani palautteen huomioon ja kehittyä tältä osin ihmisenä.

Mitään nopeaa muutosta en voi luvata, mutta pidemmällä tähtäimellä ennuste minun kohdallani voi hyvinkin olla parempaan suuntaan.

jUHOMA4

  • Vieras
Anteeksipyyntö
« Vastaus #1 : 26.09.08 - klo:14:25 »
Noinko helppoon arvelet menevämme    :D

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22091
Anteeksipyyntö
« Vastaus #2 : 26.09.08 - klo:17:18 »
Minä ainakin antaisin anteeksi vaikka pitäisin sinua taatusti toivottomana tapauksena. Onkohan anteeksi pyytäminen helppoa muille kuin tunteettomille psykopaateille?

jUHOMA4

  • Vieras
Anteeksipyyntö
« Vastaus #3 : 26.09.08 - klo:17:39 »
Jos olisin ylläpitäjä, antaisin Kyöstille kilpailu-ei kun kirjoituskiellon vuoden loppuun saakka.  Epäilen vähän,että Kyösti on käyttänyt "kiellettyjä aineita"  Kielto olisi voimassa ainakin niin kauan, kun saadaan B näyte.   :shock:

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Anteeksipyyntö
« Vastaus #4 : 28.09.08 - klo:11:09 »
Mitä on ollut toiminta anteeksipyynnön jälkeen? Minusta näyttää sama vanha jatkuneen.
Anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty omalta osaltani, mutta olisin odottanut, että sikäli kun se oli vilpitön, olisi sen jälkeen toiminta rakentavampaa. En näe olleen.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Anteeksipyyntö
« Vastaus #5 : 28.09.08 - klo:11:41 »
Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Olen foorumiaikanani loukannut teksteilläni useita henkilöitä.Pyydän myös teiltä kaikilta muilta anteeksi, että teitä olen loukannut teitä teksteilläni.


Minua et ole päässyt loukkaaman, joten eipä tarvitse pyytää anteeksikaan. Sanotaan, että sanasta miestä sarvista härkää. Jäämme seuraamaan, kuinka kyöstin ilmaisu muuttuu.
Acta, non verba.

jUHOMA4

  • Vieras
Anteeksipyyntö
« Vastaus #6 : 28.09.08 - klo:14:18 »
Kyösti:
Käväisin äskettäin kotisivuillasi ja katselin valokuvaasi. Ulkonäön mukaan voisit olla vaikka ministeri AK:n poika, mutta kirjoituksesi ei viittaa siihen suuntaan.
Hän oli ainoastaan yhden asian mies.     :D

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Anteeksipyyntö
« Vastaus #7 : 29.09.08 - klo:05:59 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
Mitä on ollut toiminta anteeksipyynnön jälkeen? Minusta näyttää sama vanha jatkuneen.
Anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty omalta osaltani, mutta olisin odottanut, että sikäli kun se oli vilpitön, olisi sen jälkeen toiminta rakentavampaa. En näe olleen.


Yritän uudestaan tehdä parannuksen.
Ylpeyttä vai mitä lie,
kun arvelen nyt onnistuvani vähän paremmin.

Poissa llwyd

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 766
    • http://stockholmslender.blogspot.com/
Anteeksipyyntö
« Vastaus #8 : 30.09.08 - klo:11:30 »
Tunnustan että suhtaudun vähän kaikkeen netti-keskusteluun suhteellisen kevyesti. Toki tulee niitä aihepiirejä, joista itse hikeennyn heti - lähinnä yhdistän ne inhimilliseen kovuuteen ja heikkojen lyömiseen, ja kiivaasti välillä ehkä syystä, usein syyttä käyn sitten eturintamaan puolustamaan. Mutta en oikein osaa ottaa keskustelua henkilökohtaisesti: en netissä osaa nähdä henkilöitä vaan vain mielipiteiitä, tekstejä. Harvoin edes mietin todellista henkilöä mielipiteen taustalla. Sellainen etäisyys on omasta mielestäni terveellistä. Näitä pohdin jo tuolla UR:ssa taistellessani loppukesästä - siitä jäi jotensakin mukava tunne tällä kertaa vaikka silti tulikin sakkoja ja bänniä (omalaatuisesti kyllä ehtoollisen vastustamisesta). Siellä oli paljon hyvä ajatuksia ja paljon valkeni kristillis-konservatiivisesta maailmankuvasta. Se oli hedelmällistä keskustelua vaikka kiivasta. Voi sanoa kovasti mutta ei henkilökohtaisesti. Ja jos on leimallisesti toisinajattelijana jollakin foorumilla niin olisi ehkä järkevää olla johtamatta valtavasti keskustelua - on ikään kuin vieraana: toki voi vilkkaasti replikoida ja kiivaastikin väitellä, mutta lähinnä sellaisissa (mieluiten muutamissa) ketjuissa, jotka on selkeästi väittelyä varten avattu. Tietty matala profiili on näissä tilanteissa hyväksi.
Opeta tälläisena luoksesi tulemaan

Töölöläinen

  • Vieras
Vs: Anteeksipyyntö
« Vastaus #9 : 04.04.13 - klo:08:21 »
Kun vielä on mahdollisuus.

Pyydän anteeksi erityisesti Jampelta ja juhanilta ja monelta, monelta muultakin keskustelualueen ihmiseltä.

Olen loukannut monta kertaa tietoisesti ja tiedostamatta viesteilläni Teitä.

Minun on aina välillä vaikeata käsittää ihmisen eriävät mielipiteet,näkemykset ja ilmaisutavat asioista, mahtipontisena ja särmikäänä pojan kloppina.

ps.
Mitä on ollut toiminta anteeksipyynnön jälkeen? Minusta näyttää sama vanha jatkuneen.
ja toivon vilpittömästi itseltäni että näin ei käy.
« Viimeksi muokattu: 04.04.13 - klo:08:31 kirjoittanut Töölöläinen »

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Anteeksipyyntö
« Vastaus #10 : 04.04.13 - klo:13:33 »
Ei ole mitään anteeksipyydettävää tölikan ystävältä.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: Anteeksipyyntö
« Vastaus #11 : 04.04.13 - klo:16:47 »
Ei kai me ihan lasista olla. Kyllä tässä voi käsitellä asioita pikkasen tiukemminkin ja vaikka loukaten vähän.
Ei tarvi ihan silkkikäsineillä näperrellä.

sepposhan sitten palauttaa jos liian kovalla kädellä, mutta eiks tää ole ihan leppoisa foorumi. Leppoisa eikö olekkin.

Olipa kiva toi alku osa tässä ketjussa. karjalaisenkyösti kiemurteli kuin mato koukossa.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33825
Vs: Anteeksipyyntö
« Vastaus #12 : 04.04.13 - klo:17:04 »
On leppoisa, on. Enimmäkseen.  :icon_biggrin:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Anteeksipyyntö
« Vastaus #13 : 04.04.13 - klo:17:31 »
Kun vielä on mahdollisuus.

Pyydän anteeksi erityisesti Jampelta ja juhanilta ja monelta, monelta muultakin keskustelualueen ihmiseltä.

Olen loukannut monta kertaa tietoisesti ja tiedostamatta viesteilläni Teitä.

Minun on aina välillä vaikeata käsittää ihmisen eriävät mielipiteet,näkemykset ja ilmaisutavat asioista, mahtipontisena ja särmikäänä pojan kloppina.

ps.  ja toivon vilpittömästi itseltäni että näin ei käy.


Meinasi jäädä lukematta tämä...   

Olen samaa mieltä muiden kanssa että ei tarvitse turhaan pyydellä (minultakaan)  anteeksi, mutta kun nyt kerran ehdit jo pyytää niin pidetään asia sovittuna!  :023:

Olisinhan minäkin voinut vähän hillitä kirpeitä sanojani joten kai se on minunkin sitten anteeksi pyydettävä omasta puolestani.

Muutoin en ole kovin herkkä loukkaantumaan vaan minulle saa sanoa vastaan, terävästikin (monikin täällä sanoo). Pahoittelen jos olen antanut itsestäni sellaisen kuvan että olen halukas tuomitsemaan. Ei ole ollut tarkoitus, mutta tuo ulosanti on mitä on...
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Anteeksipyyntö
« Vastaus #14 : 04.04.13 - klo:22:12 »
Kun vielä on mahdollisuus.

Pyydän anteeksi erityisesti Jampelta ja juhanilta ja monelta, monelta muultakin keskustelualueen ihmiseltä.

Olen loukannut monta kertaa tietoisesti ja tiedostamatta viesteilläni Teitä.

Minun on aina välillä vaikeata käsittää ihmisen eriävät mielipiteet,näkemykset ja ilmaisutavat asioista, mahtipontisena ja särmikäänä pojan kloppina.

ps.  ja toivon vilpittömästi itseltäni että näin ei käy.


Mie tuolta muista ketjuista katselin tätä uutta (tai muistini mukaan vanhaa) kuvaa. Nyt kun tämän luin, niin voin vain todeta, että ompa osuva kuva tähän tekstiin.
Pyryharakka