Kirjoittaja Aihe: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-  (Luettu 40162 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kalevix

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 29
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #75 : 16.12.09 - klo:11:37 »
kyllä jeesus on ollut tänäänkin hyvä minulle :eusa_angel:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #76 : 17.12.09 - klo:19:31 »
Onnittelut Riitta-mummille ja sukunne kaikille viidelle polvelle miulta ja Tiitiäiseltä.  :eusa_clap:
Pyryharakka

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #77 : 17.12.09 - klo:22:50 »
kyllä jeesus on ollut tänäänkin hyvä minulle :eusa_angel:

Ja minulle  :)

Mietin päivällä kaupungilla kävellessäni että miten elämä onkaan ihanaa, saan olla just sellainen kuin olen, yksi pieni taapertaja täällä kaikkien muiden joukossa. Kaikki vaan tuntui tänään niin hyvältä, kaikki asiat eivät suinkaan menneet niinkuin ois toivonut niitten menevän mutta silti. Kaikki on hyvin, noin niinku kokonaisvaltaisesti. Ihana talvinen päivä, töissä ollut ylitöistä ja muista sattumuksista huolimatta tosi kiva viikko. Olen niiiin kiitolllinen niiiin monesta asiasta  :eusa_angel:  :eusa_pray:

Nyt kun vaan älyäis mennä nukkumaan  :icon_eek:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #78 : 17.12.09 - klo:22:58 »
Mietin päivällä kaupungilla kävellessäni että miten elämä onkaan ihanaa, saan olla just sellainen kuin olen, yksi pieni taapertaja täällä kaikkien muiden joukossa. Kaikki vaan tuntui tänään niin hyvältä, kaikki asiat eivät suinkaan menneet niinkuin ois toivonut niitten menevän mutta silti. Kaikki on hyvin, noin niinku kokonaisvaltaisesti....

Olen niiiin kiitolllinen niiiin monesta asiasta  :eusa_angel:  :eusa_pray:

Nyt kun vaan älyäis mennä nukkumaan  :icon_eek:
[/quote]

Sanoit sen, mitä en jaksanut kirjoittaa, eli ihan samat tunnelmat minulla  :icon_sunny:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #79 : 17.12.09 - klo:23:24 »
- Tajutonta, siellä sataa lunta.  :eusa_clap:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #80 : 18.12.09 - klo:21:00 »
-Turkasen kylmä. Ja tyttöjen lahjavantuista puuttuu vieläkin peukalot. Mutta mahdottoman kaunista.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #81 : 18.12.09 - klo:23:52 »
Kävin urheiluliikkeessä, ihan luontevasti :icon_biggrin:  Ostin itselleni urheiluvälineen. Nuoren myyjän ilmekään ei värähtänyt, vaikka sanoin että itselleni ostan.   :003:
Ajattelin että onpa hyvinkasvatettu ja ammattitaitoien nuori nainen.
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22039
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #82 : 19.12.09 - klo:08:45 »
Minun ilmeeni varmaan värähtelevät hyvin huonosti kasvatetusti, kun uteliaana mietin, millaisesta härvelistä mahtaa olla kysymys. Veikkaan nyrkkeilyhansikkaita.

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #83 : 20.12.09 - klo:00:27 »
:003: :003: Hyvä idea! Seuraavaksi laajennan varmaankin nyrkkeilyyn.
Mutta tämän välineen (tai kaksi niitä sitten loppujen lopuksi on) nimi on Power grip.  :109:
Huomasin nimittäin, että maitopurkkien ja erityisesti kahvipakettien avaaminen alkaa olla
kömpelöä ja työlästä. Päättelin, että sormivoimia pitää kasvattaa.
No, menin urheiluliikkeeseen kyselemään sellaiseen tarkoitukseen sopivia kapineita, ja
neitonen kysyi, että minkätasoiselle bodarille nää tulee.  Sanoin, että minulle. (Minua olisi
naurattanut siinä vaiheessa ihan tosissaan, mutta pidättelin.)
Neitosen ilme oli täysin asiallinen, kun hän suositteli sitten mediumia, kun olikose nyt hard vai strong
voi olla liian haasteellinen.  :icon_lol:
Näillä saattaa kuulemma olla muutakin elähdyttävää vaikutusta, mikä ei tietenkään haittaisi. Mutta eniten
huolestuttaa se kahvipakettien avaaminen.
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22039
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #84 : 20.12.09 - klo:08:55 »
Olipa hyvä, että kysyin. Power grip kahvipakettiien avaamiseen sai minut hyvälle mielelle heti aamusta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #85 : 20.12.09 - klo:10:20 »
Minulla avaaja on merkkiä Matti-väkevämies. Jos olen sen kadottanut, käytän saksia kahvipaketin avaamiseen , kurkku- ym.purkkeihin ruuvimeisseliä vääntävipuna. Ja säilyketölkkejä pitää kuulema ensin koputella kanteen. :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #86 : 20.12.09 - klo:17:55 »
Tänään mietin että miten lähellä kiitollisuutta ja kaipausta on sellainen haikeus ja ikävä, josta meinaa väkisinkin tulla surulliseksi ja alakuloiseksi...

"Joittenkin ihmisten ilo
pulpahtelee pintaan asti.
Minun iloni on sekoittunut suruun
ja on syvällä kuin pohjavesi.
Kun elämä ravistelee minua
ja sisällä läikkyy niin
että kyynelkanavat täyttyvät,
ei aina tiedä,
ilon vaiko surun kyyneleet
sieltä esille pyrkivät."

-Erkki Leminen-

 :eusa_think:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22039
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #87 : 20.12.09 - klo:20:20 »
Minä väännän haarukalla tms lasitölkkeihin kannen reunan alta ilmaa. 'Pft.' Niissä on yleensä alipainetta.

Poissa amanda

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 515
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #88 : 21.12.09 - klo:00:57 »
Minulla on sellainen muovinen väline, jolla voi raottaa purkin kantta juuri sen verran, että alipaine poistuu.  Sitten kansi aukeaa aika hyvin. Sain sen kapistuksen joiltakin messuilta, ja olen käyttänyt paljon.
Oi rakas Jeesus, suloinen

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Joulukalenteri! -[mitäajattelintänään]-
« Vastaus #89 : 21.12.09 - klo:18:13 »
- Itte olen saanu tölit auki kun olen lämmittäny kansia kuumavesihanan alla. Hypoteesi: ne laajenee. En tie väittämästä mutta toimii.  Ajattelin tänään hirmuisuuksia vr:n hinnoista. Parempi etten kerro lähemmin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.