Kirjoittaja Aihe: Mitä tänään...3  (Luettu 32083 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #75 : 28.05.11 - klo:08:57 »
Kissa Körtti-Mörtti   :P viihtyy hyvin ja lähettää terveisiä.  Neuvottelimme Dosentin    :026: ja Kissan   kanssa ja hommasimme uudet verhot. Kissa, hän  näyttää vieläkin tyylikkäämmältä niitä vasten.  Myivät UFFissa lähes ilman.  

  Mutta tahtovat   :kahvi:   juodakseen, Leena keittää.  Pressopannussa on jotakin vikaa. Seppos taisikin sen huomata...   Porojen pitää mennä oikeassa pressopannussa pohjaan, tulevatkin pintaan. Korjasin sen kyllä kun se oli vielä pahemmin hajalla, mutta lopputulos oli siis tämä.  Ei hyvä  >:(  

Tai olivat pintapuolisia poroja.

Haikua, Pena:


Jäivät kellumaan
porot kahvissani niin
pintapuoliset.
« Viimeksi muokattu: 28.05.11 - klo:09:05 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #76 : 28.05.11 - klo:11:39 »
Tuulee ja vihmoo sadepisaroita. Ihan kuin syksyllä.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22065
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #77 : 28.05.11 - klo:11:40 »
Minun ymmärtääkseni pressopannussa porojen kuuluukin jäädä pintaan, josta ne sitten painetaan viiralla pohjaan. Siiloin niistä irtoaa maku kuumaan veteen.

Kahvinporotkin
oppivat kovan läksyn:
alentumisen.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #78 : 28.05.11 - klo:11:45 »
Pyöräilen puolen päivän maissa täältä Kallion seudulta Espooseen Matinkylään
poikaystäväni luokse n. 15km. Toivuin eilisen illan risteilyherkuista, karaokesta ( jossa lauloin
jännityspelossa Maija Vilkkumaan Ei-biisiä n. 100 ihmisen tuijottaessa perus kuoro äänellä ) ja
muista huolehtimisesta ( katson parin kuntoutujan perään, joilla ei meinannut rahan käyttö onnistua että
saisivat viimeisenä iltana ja viimeisenä aamuna ruokaa, joten omistaan oli jaettava hytissä..)
Suunnittelen jo syksyistä Tukholmassa käyntiä.
Syökääpäs risteilyllä mahanne kipeäksi herkuista buffeessa:)
Elämä on kemiaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #79 : 28.05.11 - klo:12:42 »

Syökääpäs risteilyllä mahanne kipeäksi herkuista buffeessa:)

Onnistuu varsin hyvin myös muualla herkkuja notkuvien pöytien äärellä  :icon_eek:

Voisi luulla että olen raskaana; sanontahan on että silloin syödään kahden edestä. Sen mukaan minä voisin kyllä odottaa vaikka viitosia  :eusa_sick:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #80 : 28.05.11 - klo:13:15 »
Hirvi paloi poroksi.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #81 : 28.05.11 - klo:13:24 »
Minun ymmärtääkseni pressopannussa porojen kuuluukin jäädä pintaan, josta ne sitten painetaan viiralla pohjaan. Siiloin niistä irtoaa maku kuumaan veteen.

Kahvinporotkin
oppivat kovan läksyn:
alentumisen.

Näistä täytyy tehdä kahvihaikukirja, Pena...   Minä painan ja ne ponnahtavat pintaan nykyisin kun viira on "korjattu".

Jatkuvasti vaan
ylpeyteen lankeaa
kahvipannukin.   >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22065
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #82 : 28.05.11 - klo:13:54 »
Viiran läpikö?

Pohjoinen kansa
keitti etelän pavuista
pysyvän paheen.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #83 : 28.05.11 - klo:19:21 »

Kissa Körtti-Mörtti   :P viihtyy hyvin ja lähettää terveisiä.

hippiäinen kiittää ja terkuttaa takaisin koska kokee ettei tämä kissa ole vaaraksi :039:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #84 : 29.05.11 - klo:08:38 »
hippiäinen kiittää ja terkuttaa takaisin koska kokee ettei tämä kissa ole vaaraksi :039:



Körtti-Mörtti kiittää  :P  ja kutsuu Hippiäisen toteamaan itse asian todeksi. Se on hieno, hyvinkäyttäytyvä ja kunnolla kasvatettu Kissa.

Viiran läpikin
ponnahtavat pinnalle
pyrkyriporot.
....................................

Vaikka kaiketi
jotain vähän kummaa teen
kahvinkeitossa
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22065
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #85 : 29.05.11 - klo:08:47 »
Kahvinjuontia
eräät kutsuvat jopa
sakramentiksi.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #86 : 29.05.11 - klo:09:01 »
Ainakin se on
erityisen tärkeää
kahvinjuonti siis.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #87 : 29.05.11 - klo:09:35 »
Kahvi on hermomyrkkyä, lotto uhkapeliä, tanssi syntiä ja hissi puuceen tuotteesta.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22065
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #88 : 29.05.11 - klo:10:09 »
Elämä on uhkapeliä sonnasta tehdyllä syntisellä hermomyrkyllä.

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
Vs: Mitä tänään...3
« Vastaus #89 : 29.05.11 - klo:14:18 »
Tänään muutetaan esikoinen Körttikodilta takaisin kotiin kesälomalle. Syksylle on haussa asunto Otaniemen kampukselta. Katsotaan miten yhteiselo alkaa tästä rullata, saadaanko poika takaisin normiasumisen pariin.  :003:
Lyö särö väärään varmuuteeni.