Kirjoittaja Aihe: Muut vaalit 2012  (Luettu 7361 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #15 : 30.01.12 - klo:15:54 »
Saunateologien ennustan jakautuvan savusaunateologeihin sekä kerta- ja jatkuvalämmitteisiin saunateologeihin. Pieni vähemmistö saattaa muodostaa turkkilaisen saunateologilahkon tukeutuen Paavalin oikeaoppiseen seuraamiseen. Toivottavasti vältytään selkäsaunoilta!

myyrä

  • Vieras
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #16 : 30.01.12 - klo:17:57 »
Kun Paavo Ruotsalaiselta kysyttiin hänen jumaluusoppiaan niin hän työnsi piipun perskat suuhunsa ja sanoi, että tässä on minun jumaluusoppini.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #17 : 30.01.12 - klo:21:41 »
Saunateologien ennustan jakautuvan savusaunateologeihin sekä kerta- ja jatkuvalämmitteisiin saunateologeihin. Pieni vähemmistö saattaa muodostaa turkkilaisen saunateologilahkon tukeutuen Paavalin oikeaoppiseen seuraamiseen. Toivottavasti vältytään selkäsaunoilta!

Varsin ansiokas saunayhteisön jaottelu. Siihen voisi vielä lisätä erilaiset uuslöylyttelijät infrapunasaunoissaan - saunateologian tutkijoiden kesken vallitsee erimielisyys siitä, voidaanko näita lainkaan lukea saunojayhteisöön kuuluviksi. Ns. klassista saunomista edustavien ryhmien keskenkin on suuria erimielisyyksiä erilaisista dogmaattisista ("Tuloilmaputken sijaintia koskeva keskustelu huoltoasemien kahviloissa 2000-luvulla"), liturgisista ("Ei politiikkaa - saunakeskustelujen todelliset ja kuvitellut tabut") ja diakonisista ("Tarvihtevan valta lauteilla -paradigma lähimmäisenrakkauden näkökulmasta") kysymyksistä.

Mt

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #18 : 31.01.12 - klo:14:49 »
Ruokanen ja Jolkkonen toiselle kierrokselle.

Eipä pärjänneet Pohjois-Karjalan ehdokkaat hyvin, hännille jäivät.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #19 : 31.01.12 - klo:15:03 »
Tuo tuloilmaputki.
On varmaankin aika yleinen saunakeskustelu, varsinkin jos on käymässä kaverin saunassa eka kertaa rempan jälkeen tai on ihan uus sauna.
Onko palstalla yhtään miestä joka ei olis tuloilmanputkesta lauteilla väitelly ?   :kahvi:

myyrä

  • Vieras
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #20 : 31.01.12 - klo:15:18 »
Ruokanen ja Jolkkonen toiselle kierrokselle.

Eipä pärjänneet Pohjois-Karjalan ehdokkaat hyvin, hännille jäivät.

...mites se nyt silleen...?  :icon_eek: , mutta ei haittaa...

http://www.youtube.com/watch?v=VvNRONl-sTw

 :109:


Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #21 : 31.01.12 - klo:15:42 »
Olen keskustellut ja kysellyt saunan tuloputkesta, asentanutkin sellaisia. :-\

Infrapunasauna? Se vasta sauna on. Enemmän kuin mikroaaltouuni minusta.
Tallinnassa olen useasti käynyt. siellä suosittuja. Ne menevät ne infrapunasäteet ihon sisään ja sieltä sitten pienet ja isot mönkijät kuolevat.
Pikkasen pistelee sellaisessa javähän sen jälkeenkin, mutta sitten tuntuu kuin ihoa ei olisikaan.

Kaikkee ne keksii.

Siis mistä täällä keskusteltiinkaan?
Niin ne vaalit..En osaa ottaa kantaa, kun on jo ähky noista yksistä isoista.
Tik toc.

myyrä

  • Vieras
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #22 : 31.01.12 - klo:16:53 »
Jolkkonen

Jolkkonen on kotoisin Ilomantsista ja hänen vanhempansa Outokummusta ja Liperin Viinijärveltä. J. on ollut pappina mm. Ilomantsissa ja Kiihtelysvaarassa. Hän kuuluu Herättäjä-Yhdistykseen.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #23 : 05.02.12 - klo:11:06 »
Nyt kuuluu radiosta kirkonmenojen jälkeen Jari Jolkkosta  :kahvi:  ja kai myös kohta Ruokasta.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #24 : 14.02.12 - klo:18:01 »
Pöh. Muutan takaisin pääkaupunkiseudulle! Niin hyviä maallikkoehdokkaita kuin tuolla puolustuslistalla olisi täällä Tampereella ollutkin, eivät menneet läpi  >:( (listan nimestä en tosin tykännyt, mutta mitäs pienistä).

Kirkolliskokousvaalien tulokset

Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #25 : 14.02.12 - klo:18:26 »
^Eikun meni sentään yksi läpi, tämänhetkisen uutisen mukaan. Mutta olis voinut paremminkin mennä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #26 : 14.02.12 - klo:21:58 »

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #27 : 14.02.12 - klo:22:07 »
^Omituista. Kun napsautin tuolta valitukse tulleen Aulikki Mäkisen linkkiä, sain ilmoituksen 404 content not found, ja sitten aukesi samalle sivulle virsi 404, josta silmille sanat "Voittaja, suo voitto meille". Onkohan tämä jokin tarkoituksellinen jäynä?

Noista Kuopion listoista en meinannut kyllä saada mitään tolkkua.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

myyrä

  • Vieras
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #28 : 14.02.12 - klo:22:15 »
^Omituista. Kun napsautin tuolta valitukse tulleen Aulikki Mäkisen linkkiä, sain ilmoituksen 404 content not found, ja sitten aukesi samalle sivulle virsi 404, josta silmille sanat "Voittaja, suo voitto meille". Onkohan tämä jokin tarkoituksellinen jäynä?

Noista Kuopion listoista en meinannut kyllä saada mitään tolkkua.

No niinpä tulee, minulle aukeaa virsi suoraan. Taitaa listoilla olla porukat sekaisin vähän samalla tavalla kuin kirkon penkeissä  ;)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Muut vaalit 2012
« Vastaus #29 : 14.02.12 - klo:22:42 »
Kirkollisvaalien äänet on käyty laskemassa. Eivät ne yllätyksettömät olleet. Saa sitten nähdä miten kokous toimii?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi