Kirjoittaja Aihe: Mitä teet elääksesi?  (Luettu 57598 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #75 : 09.11.05 - klo:15:06 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Ja nyt mää oon lukiossa.

Samoin minä.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #76 : 09.11.05 - klo:18:00 »
mää HENGITÄN. sillä pärjää kuulkaa aika hyvin.
-tottelematon ja paha-

Poissa Mikko

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #77 : 09.11.05 - klo:22:33 »
En voi sanoa olevani "töissä" koska olen oma työnantajani.  MMutta muutoin olen´puuseppä, mielestäni viimeisiä kunniallisia ammatteja...

 
Mikko
Hähä!

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #78 : 10.11.05 - klo:15:06 »
Jatketaan samalla koulukunnalla.

Työharjoittelijana taidemetalliseppänä.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #79 : 10.11.05 - klo:15:29 »
Minä olen nykyisin (toisin kuin edellisen viestini kirjoittamisen aikaan) opiskelija.

Se on ainakin tyystin epärehellistä.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Duffeli

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 30
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #80 : 19.11.05 - klo:01:18 »
Opintopisteitä keräilen Tampereella.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22061
Mitä teet työksesi?
« Vastaus #81 : 22.11.05 - klo:19:26 »
Olen opettaja peruskoulussa ja yläasteella. Joitakin veemäisiä kollegoja tunnen - eikä se tee heistä huonoja kasvattajia, usein päinvastoin - mutta työ ei ole sellaista, vaann yksi kiinnostavimmista ja haasteellisimmista. Joka vuosi saadaan todeta, miten tahna-aivoisista tolvanoista tulee kuin tuleekin toinen toistaan upeampia isänmaantoivoja. Jos joku hankala jätkä vielä kevätjuhlassa lykkää salaa kimpun nyrkissä nuhjaantuneita orvokkeja: "noi on sulle", saa pyyhkiä kosteita poskiaan vielä puolen tunnin päästä.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #82 : 30.11.05 - klo:17:14 »
Minä opiskelen kudonnan artesaaniksi. Kun noita aiempia kirjoituksia luki tuli kyllä montakin asiaa mieleen, mut eräs tärkiä asia mulla olis: Kuunnelkaa sydämenne ääntä! Naiivia ehkä, mutta itse muutamat mutkat omaa paikkaa etsiessäni tehneenä voin sanoa, että vaikka se tässä maailman melussa voi olla vaikeaakin ottakaa selvää mikä teitä itseä kiinnostaa ja suunnatkaa sitä kohti! Esim. lukioon meno ei mun mielestä ole mikään itseisarvo jos ei ole "lukuihmisiä"(itse oon lukion käynyt ja kyllähän se toki hyvän pohjan antaa).
 Joo ja onhan meitä täällä "amiksessa" hyvin monenkirjavaa porukkaa ja itselläni kun on kummastakin kokemusta voin sen sanoa ne lukiolaiset ole yhtään sen kummempia kuin "amiksetkaan"(amis lainausmerkeissä koska sanalla on mielestäni ikävän negatiivinen kaiku). Toivonkin ettei kukaan joutavien ennakkoluulojen takia missaisi omaa alaansa.
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #83 : 30.11.05 - klo:20:46 »
pitäiskö alottaa uusi ketju: mitä elät tehdäksesi?

Poissa llwyd

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 766
    • http://stockholmslender.blogspot.com/
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #84 : 01.12.05 - klo:10:59 »
Samaa kysyn useinkin itseltäni. En ainakaan yhtään mitään hyödyllistä - humanisti IT-alalla. Jäätävät tuulet puhaltaa, mutta rahallinen korvaus on suhteeton. (Vaimo opiskelee lähihoitajaksi ja tulee saamaan ihmisten auttamisesta paljon vähemmän palkkaa. Kovin terve tämä yhteiskunta ei ole.)
Opeta tälläisena luoksesi tulemaan

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #85 : 01.12.05 - klo:13:34 »
Lainaus käyttäjältä: "llwyd"
(Vaimo opiskelee lähihoitajaksi ja tulee saamaan ihmisten auttamisesta paljon vähemmän palkkaa. Kovin terve tämä yhteiskunta ei ole.)


Hei nyt meni skeemat ihan sekaisin! Olen aina kuvitellut, että llwyd on naispuolinen ihminen! (Ellen sitten tee tätä periolettamuksellista virhettä, että tässä tapauksessa vaimostaan puhuisi vain miespuolinen :))

Poissa llwyd

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 766
    • http://stockholmslender.blogspot.com/
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #86 : 01.12.05 - klo:16:25 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "llwyd"
(Vaimo opiskelee lähihoitajaksi ja tulee saamaan ihmisten auttamisesta paljon vähemmän palkkaa. Kovin terve tämä yhteiskunta ei ole.)


Hei nyt meni skeemat ihan sekaisin! Olen aina kuvitellut, että llwyd on naispuolinen ihminen! (Ellen sitten tee tätä periolettamuksellista virhettä, että tässä tapauksessa vaimostaan puhuisi vain miespuolinen :))


Notta, joo, olet kyllä ollut väärässä - miespuolinen olen!
Opeta tälläisena luoksesi tulemaan

Poissa minttu

  • Kuulee ehdotuksen "Viimeisen laulun..."
  • Viestejä: 197
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #87 : 01.12.05 - klo:23:00 »
Täysin offtopic, mutta pidin myös nyttemmin vaimolliseksi mieheksi osoittautunutta nimimerkkiä naisena. Johtunee siitä, että kirjoitat kuin nainen, Ilwyd. (Ja tämä on sitten _suuri_ kohteliaisuus.)  :D

Poissa llwyd

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 766
    • http://stockholmslender.blogspot.com/
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #88 : 02.12.05 - klo:07:54 »
Lainaus käyttäjältä: "minttu"
Täysin offtopic, mutta pidin myös nyttemmin vaimolliseksi mieheksi osoittautunutta nimimerkkiä naisena. Johtunee siitä, että kirjoitat kuin nainen, Ilwyd. (Ja tämä on sitten _suuri_ kohteliaisuus.)  :D


Punaverisyyttä on kyllä epäilty aiemminkin, outoa kyllä, ehkä... Läheisistä ystävistänikin on melkoinen osa naisia eikä ole juuri ollut näitä myyttisiä kommunikaatio- tai ymmärtämisvaikeuksia. Tässähän pitää pian huolestua identiteetistään!
Opeta tälläisena luoksesi tulemaan

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22061
Mitä teet elääksesi?
« Vastaus #89 : 09.12.05 - klo:16:15 »
Huolestuminen on turhaa. Minusta on huolestuttavaa, että jotkut ovat niin huolissaan miehisestä tai naisellisesta identiteetistään, että kadottavat itsensä. Kovien karjujen ja hössöttävien kanaemojen välimaastossa on ihmisen hyvä olla.