Kirjoittaja Aihe: ASKEL ETEENPÄIN  (Luettu 1624 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa erakko-erkki

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 57
  • Seuraan tätä tietä.
ASKEL ETEENPÄIN
« : 11.12.09 - klo:11:13 »
Olkaatten tervehdityt!

"erakko-erkki ylpeänä esittää"! Vaihdoin valokuvaa profiilissani. Hyvä kuva kertoo... Tässä tapauksessa se kertoo etenemisestäni uskon polulla. Kuvan patsas (vasemmalla)  :icon_xmascool: kuvaa "hengellistä identiteettiäni", sivupersoonaani. Samalla se kuvaa körttiläisyyttä, kaikkia teitä, ja ehkä peräti Ukko-Paavoa.
Odottelen patsaan kanssa apu ylhäältä.

Nyt olen päässyt näin lähelle. Tuntuu tosi hyvältä. Kiitos, kaikille yhdessä ja jokaiselle erikseen.
"Jos et taija rukoilla, niin ikävöi, jos ett taija ikävöijä, niin sairasta Herrallen, vaikka et mitään vastausta tuntisi moneen aikaan."

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: ASKEL ETEENPÄIN
« Vastaus #1 : 11.12.09 - klo:14:31 »
Terve erkki!

Kun tarkkaan tiirailen "sivupersoonaasi", näen hänessä todella Paavon niskan asennon ja Juice Leskisen hahmokin pilkoittaa. Toinen teistä katselee, toinen kuuntelee.
Yhdessä on hyvä kulkea. Taivaalle näytte tähyävän. Kohta siellä Joulun tähti tietämme valaisee ja opastaa. :icon_sunny:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa erakko-erkki

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 57
  • Seuraan tätä tietä.
Vs: ASKEL ETEENPÄIN
« Vastaus #2 : 11.12.09 - klo:19:20 »
"Elämä on aina oikeassa."

First things first. Kiitos Riitalle myötäelämisestä.

Laitoin pelin avauksen sitaatteihin, vaikka en tiedä lähdettä. Niin viisaalta se kuitenkin vaikuttaa, että jostain minun on täytynyt se kuulla. En ole voinut tuon tason viisautta mitenkään itse keksiä.

Elämä osaa myös yllättää, uudelleen ja uudelleen. Taidan olla eksyksissä - itseltäni. Tuo keskusteluketjun avauspuheenvuoroni tuntui lähes 'elämää suuremmalta'; mahtava, hengellinen yhteyden kokemus! Odottelin, suurin piirtein, että "temppelin esirippu repeää".

Olisinko viisas ja fiksu, vai olisinko rehellinen? Valitsen jälkimmäisen.

(Subjektiivinen) Kokemukseni, josta pelin avauksessa kerroin, oli (minulle) niin huikean tärkeä, että arvelin kaikkien Körttifoorumilla asioivien yhtyvän ilooni "harpuin, huiluin psalttarein".

"Tää on elämää, ei sen enempää..."


"Jos et taija rukoilla, niin ikävöi, jos ett taija ikävöijä, niin sairasta Herrallen, vaikka et mitään vastausta tuntisi moneen aikaan."