Kirjoittaja Aihe: Yleinen urputustopic vol.3  (Luettu 52144 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #90 : 13.02.08 - klo:12:38 »
Ois kivaa, kun ei jännittäs aina esiintymisiä. Sitä sitten aina harmittaa, kun huolella valmistelee ja sitten kuitenkin huomaa, kuinka sanot tahmoo, kädet vapisee yms. kun aloittaa esityksen.  :cry:
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #91 : 13.02.08 - klo:22:19 »
Olisi se Johanneksen tapaan niin hyvä, että parkkiintuisit ammattimiehen tasaiseen selittämiseen. Mm. Hitler, Mussolini, arkkipiispat yleensä maailmassa jopa poliitikotkin... ramppikuumetta he esittivät arvokkaat ihmiset.  :wink: ja lämmikkeeksi pari naurahdusta yleisön piiristä... ja kyllä lähtee... ps. oksentelen kun minut määrätään kateederille
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa vaivainen mato

  • Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
  • Viestejä: 297
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #92 : 15.02.08 - klo:11:08 »
Voihan sitä menetellä niinkuin armeijan alemman palkkausluokan kersantti. Esittää asia tyhmyyden tuomalla epävarmuudella varmasti, ja tietenkin päin mäntyä.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #93 : 15.02.08 - klo:11:29 »
Siis näin: - Takaan ja alleviivaan, että asia on harvinaisen selvä!

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1561
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #94 : 19.02.08 - klo:15:36 »
Kiroolu Yles jatkuu..

Taloussanomat:
Yle yllätti työntekijät perkele-mukilla

Yleläiset saivat hakea perkele-mukinsa henkilökuntakaupastaan Yle Shopista.

15.2. 10:44 Yleisradio jakoi työntekijöilleen ystävänpäivänä "Ylestä perkele" -tekstillä varustetun kahvimukin. Yhtiön johdon mukaan perkele kuvaa loistavasti talon sisäistä työilmapiiriä ja arvoja.

Perkele-lahja on osa Yleisradion työntekijöiden innostamiseksi kehiteltyä henkistä muutosohjelmaa.

Mikähän tällääsellä on tarkootus? Sekö että Ylen lupamaksun joutaa irtisanoa?
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #95 : 19.02.08 - klo:16:24 »
Mörtti-57 puhuu asiaa.

   Ylen mukitempaus on ylettömän lapsellinen ja typerä. Niin kuin ei sielunvihollinen täällä pyörisi muutenkin, ilman "kaverinaureskelua".

   Muutenkin tuntuu Ylellä olevan monella tapaa pallo hukassa. Sivistystä tuohon perinnetaloon kaipaisin nykyistä enemmän. Mahdollisuuksia Ylellä toki yhä moneen hyvään on.

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #96 : 20.02.08 - klo:16:16 »
Lainaus käyttäjältä: "Mörtti-57"
Mikähän tällääsellä on tarkootus? Sekö että Ylen lupamaksun joutaa irtisanoa?
Itse en ole niin heikkoa hetkeä vielä kokenut, että olisin sortunut moisen luvan maksamista edes harkitsemaan... Ylen kanavilta kun en katso mitään, jääkiekon MM-kisat tulee tietysti katsottua mutta ei kotona vaan tuossa vastapäisessä ravintolassa isolta screeniltä. 200€ vuodessa noin turhasta ei kyllä kiinnosta, ennemmin ostaa kolme tankillista bensaa kun maksaa tv-kanavista joita ei edes katso...

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #97 : 21.02.08 - klo:08:56 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
ennemmin ostaa kolme tankillista bensaa kun maksaa tv-kanavista joita ei edes katso...


Jep, tai ajelee kahdeksan kuukautta Helsingin julkisilla. Onneksi ei ole telkkaria.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #98 : 28.02.08 - klo:10:54 »
Hajottaa pahasti nyt. Elämä.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #99 : 28.02.08 - klo:16:24 »
Kestä.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #100 : 13.03.08 - klo:13:44 »
Äh perskuta. Mää en muista laitoinko 1/x:n integraaliksi ln x + C vai ln |x| + C nimittäin kuulin että jos nuo itseisarvomerkit jäi niin siitä menee piste :(

Ja kun luulisin että jotain 58 pistettä saan ja kuitenki pisterajat nousee johonki että pitää saada 63 pistettä 60:stä jos meinaa ällää saada, oli niin tosi helppo tuo...

Ja huomenna on enkku ja kuuntelu meni pyllylleen niin nyt pitää onnistua tossa tosi hyvin jos meinaan magnan saada... :-?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #101 : 19.03.08 - klo:17:14 »
Herään monta kertaa yössä ja silmät revähtävät auki: olen taas muistanut työprojekteistani jonkin pienen yksityiskohdan, jota kukaan ei ole tullut ajatelleeksi. Yritän pitää sen mielessäni aamuun asti. Juu juu, tiedän, yöpöydällä pitäisi olla kynä ja paperia tällaisia tilanteita varten, mutta jos sytytän valon, niin vieruskaveri herää ja minäkin herään vain entistä virkummaksi, enkä nuku koko loppuyönä. Muutenkin olen ylikierroksilla, enkä pysty kotona vain "oleilemaan".

Töissä on juuri ollut YT-neuvottelukierros, ja LK (Luojan Kiitos) se ei tällä kertaa osunut minuun.

Nämä ovat vähän ristiriitaisia urputuskohteita. Liikaa töitä, jotka meinaavat mennä alta.  :smt017
Lyö särö väärään varmuuteeni.

Poissa apellikka

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 108
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #102 : 19.03.08 - klo:18:07 »
Otan osaa ristiriitaisiin tunteisiin!

En olisi nuorempana uskonut, miten pahalle tuulelle tulen liian vähän unen takia. Itseni herättää ja pitää hereillä viime tipassa olevat asiat. (Ja miksi ne ovat viime tipassa - oma syy!) Välillä myös lasten tai omat painajaiset. Kurjinta on, jos aamulla on "tärkeitä" töitä. Neljän aikaan alkaa miettiä, joko keittäisi kahvin ja onko lehti tullut. 20 vuotta sitten ei ollut mikään ongelma, jos tuli kämpille lehdenjaon aikaan...mutta päiväsaikaan jotkut asiat ahdistivat nuorena enemmän. Elämästä selviää, vaikkei olekaan niin fiksu kuin luuli.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Mami tuli paikalle
« Vastaus #103 : 19.03.08 - klo:18:14 »
Lainaus käyttäjältä: "mami"
Herään monta kertaa yössä ja silmät revähtävät auki: olen taas muistanut työprojekteistani jonkin pienen yksityiskohdan, jota kukaan ei ole tullut ajatelleeksi. Yritän pitää sen mielessäni aamuun asti. Juu juu, tiedän, yöpöydällä pitäisi olla kynä ja paperia tällaisia tilanteita varten, mutta jos sytytän valon, niin vieruskaveri herää ja minäkin herään vain entistä virkummaksi, enkä nuku koko loppuyönä. Muutenkin olen ylikierroksilla, enkä pysty kotona vain "oleilemaan".

Töissä on juuri ollut YT-neuvottelukierros, ja LK (Luojan Kiitos) se ei tällä kertaa osunut minuun.

Nämä ovat vähän ristiriitaisia urputuskohteita. Liikaa töitä, jotka meinaavat mennä alta.  :smt017


Tiets Mami. Mua siunaa eniten tollaset kirjoitukset suoraan elämästä. Kuten yytee neuvottelut työpaikalla ja stressaa.

Mä en tajuu ku aina joku valittaa. Olen lähetystyössä ja kansat sitä ja tätä... Auttakaa..Ja jotain.
Musta on aina kivempia sellaset asiat kuten, Meen töihin uuteen paikkaan pelottaa.
Tai kuten Elizza taas tuli vastattua kokeeseen c vaik piti ö tai jotain.

Koita kestää Mammi isommissa käsissä kaikki on ja hän tekee meitin parhaaksi kaiken.

Saakohan körteille kirjoittaa?:

"Mami Jeesus Rakastaa sinua!"
Tik toc.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Yleinen urputustopic vol.3
« Vastaus #104 : 19.03.08 - klo:21:57 »
Kymmenen vuotta sitten olin ihmeissäni, että silmät rävähtävät auki ja sitten kun nousen virkeänä jouttisonsarina kello neljän aamulla. Kysyin appiukolta, että mikä mulla on. Appiukko sanoi, että minä tiedän. Sä olet vanhentunut. Se on kai sitten se ominaisuus. Mietin sitä, että tämä ei ole pelkästään fysiologinen piirre vaan on täydellinen ihmisen piirre. Kun me vanhenemme niin meille tulee paljon enemmän huolia ja murheita lähimmäistemme elosta. Ja toisaalta vähemmin itseni elosta vaikka modernin nyky-yhteiskunnan mukaisesti narsismia pidetään hienoimpana asiana. Iloa elosta körttifoorumin lukijoille.
wilhelmi niskasen jäljillä