Keskustelu > Yleinen keskustelu

Politiikkaa, osa 15

<< < (2/38) > >>

Riitta-mummi:
Lännessä on Lokarit ja idässä Idän ihmeet. Onhan lännessä Lokalahti ja idässä on SaiPa, Idän ihme.  :icon_lol:

1944:
Olen pahoillani, että kirjoitukseni poiki noin kovia mielipiteitä  :003:

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 11.09.20 - klo:10:47 ---Lännessä on Lokarit.

--- Lainaus päättyy ---

Lännen lokari taisi olla paljon kauempana lännessä kuin Lokalahti. Kävi muun muassa Piuttissa, Lousissa, Kratulaatissa ja Miamissa. Lokari tarkoitti tukkilaista, englanniksi 'logger'.

luterilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: öppiäinen - 11.09.20 - klo:09:39 ---^Katsoo nyt... Minä luulen, että Saarikko puhuu muille kuin keskustalaisille. Liikkuvalle vaalikarjalle, eli niille, jotka äänestävät milloin mitäkin puoluetta. Tai ainakin osalle heistä. Keskustalaisten piirissä etenkin pohjoisemmassa sen sijaan saattaa olla niitä, jotka ovat Kulmunin kohtelusta niin sydämistyneitä, etteivät juuri nyt halua sanoa kannattavansa koko puolueta. Mutta ehkä kunnallisvaaleihin mennessä ääni kellossa muuttuu. Siinä pääsee sentään valitsemaan valtuustoon oman pitäjän isäntiä ja emäntiä, etelän vetelien sijaan.

--- Lainaus päättyy ---
Minusta Katri Kulmuni olisi ollut linjakkaampi, mutta lihavan maatilan puutarhassa kuokkinan emännän oloinen Annika Saarikko on uskottavampi kepun puheenjohtajaksi.

donpate:
Kepu on kusessa, todellinen uskottava johtaja puuttuu. Saarikko ei ole habituksensa puolesta media seksikäs, mitä tänä päivänä vaaditaan. No ei ollut Kulmunikaan, mutta eniten mua ihmetyttää nää Kepun broilerit jotka lakoo kuka minnekin. Antti Kaikkonen väistelee vastuuta ja laskelmoi kohta itsensä pihalle, Kimmo Tiilikainen yrittää tarttua johonkin oljenkorteen mikä toisi hyvän ansion. Nää on puolueen kasvatteja, missä on menty pieleen? Mielestäni ehkä ainoa todellinen yllättäjä on Matti Vanhanen, kaverissahan on jopa presidentti ainesta, alun haparoinnin jälkeen. En olisi vielä jokunen vuosi sitten ajatellut suitsuttavani häntä mutta miehessä on särmää, siinä että hän uskaltaa olla erimieltä silloin kun näkee sen aiheellisiksi. Hänestä on varttunut Valtiomies.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta