https://www.youtube.com/watch?v=4z2DtNW79sQ&ab_channel=BruceSpringsteenVEVODet var en gang.
Eli laulu muinaisuudesta kun oli tauti nimeltä AIDS.
Ei tarkoita aina ilman daami seuraa, vaikka sanottiin, että oli hoimojen tauti.
Siis laulu kertoo kaverista kun sai aidsin, nykyään kai korona sinne päin.
Joku filmikin tosta laulusta tehty.
Mulla alkaa olla pena opettajan vikaa, et selittelen miksi ja miten ja historian ja pikku detaljit.
Ööö no kun asuin Tanskassa, niin äitini kun on empaattinen ja sosiaalinen, itse en jaksa ihmisiä kun ne on tyhmiä ja outoja ja niistä minä olen tyhmä ja outo.
No joka tapauksessa vieraillessani jollain olikohan vapaatas jullujenhuoneesta tai mikä aika, no en ole ollut, vaikka kai syytä mut ois ollu sulkea sinne. En muista mistä tulin veljeni silloiselle talolle Sjellannin Frederisvearkettiin.
Siis Frederikin teos kaupunkiin.
Siellä siten äitini mulle, että Make koiria ei saa päästää naapuriin, kun siellä verenvuotoa ja tauti voi tulla ja mä et mitä nyt taas.
No naapurin iespariskunta jotenkin ja toisella aids ja mutsini kovasti suruissaan heistä.
Itte en olisi välittänyt, mutta mukavia sympaattisia ne naapurit kyllä oli toinen jo toinen jalka haudassa ja toinenkin yli puolet.
Miljoona kertomusta Tanskasta mulla olisi.
Vaikka ne oli sekasta ja itestään vapaita ja roliganeja, niin jotain enempi niillä oli mehin tiukkiksiin varratessa, vaikka en niin körtti olisi, etten varoittaisi liiasta irroittelusta ja ilonpidosta.
Norjalaisistakin olisi muutama havainnointi, mutta ketä kiinnoostaa, mua ei ainakaan.
Sanon kuin muiainen vanhatestamentin mies, että kuoli elämäänsä kyllästyneenä, olikohan Ukko Nooa kun sanoi, mutta jostain Raamatustta, kuitenkin meille on annettu tämä vaikea elämä eletteväksi, niin eletään nyt se loppuun.