Aamupäivällä kun kävin Narikkatorin kappelissa eli siis Kampin kappelissa.
Tuli mietiskeltyä miten ja mitä olisi minun hyvä tuoda esille körttifoorumin rekisteröitynä jäsenenä.
En voi kieltää sitä ettei körttifoorumi olisi antanut minulle paljon pohdittavaa, kasvatusta, vuorovaikutus oppia sosiaalisessa mediassa.
Mutta keskustelualueen aiheet eivät aina ole ehkä sitä mitä itse totuuden mukaisesti kaipaisin. Sitäkään en kiellä että itse tulee kyllä nostettua aika ihmeellisiä asioita esille.
Niin kuin olen monta kertaa todennut Teille ja itselleni, että uskonto, politiikka ja urheilu. Ovat aiheita jotka voivat aiheuttaa suuriakin mielipide eroja keskenämme ja hyvin usein tämä voi johtaa provosoitumiseen keskenämme.
Mietiskelyn lopputuloksen, päädyin siihen että nyt on aika panostaa laatuun omalta kohdaltani.
Mutta myös antaa ”kaikkien kukkien kukkia” körttifoorumilla eikä alkaa niittämään niitä nurin.
Itse voisin alkaa pohtia YouTuben ja jalkapallon sekä ”diipa, daapa” aiheiden vähentämistä
Katsotaan miten ukon käy.
Omasta mielestäni körttifoorumia, kaikella kunnioituksella Teitä keskustelualueelle osallistujia kohtaan. Katsoessani foorumin aiheita, on politiikalla ja ”diipa, daapa”(sää, huomenta, tänään, tämä vai tämä ja jne.) aika merkittävillä osuuksilla keskustelualueella.
Jotta en aiheuttaisi kenellekään pahaa mieltä, mietiskelyssäni. Totean lopuksi itselleni.
”Anna kaikkien kukkien kukkia”