Nautin sydämeni pohjasta tapaamisesta. Ja kastuin nahkaani myöten siinä räystään alla seisoskellessamme. Lähes kaikki jotka olin jo Seinäjoella tavannut olivat paikalla ja uusina mm. sadetta(nimi on enne) ja Leena ja Martta(?) joka murehti kun ainoaan kirjoitukseensa ei kukaan ollut vastannut. Martta, en muista tilannetta enkä aihetta. Tätä tapahtuu, tule vain uudelleen keskustelemaan. Kyllä kannattaa!
Vaivainen matokin oli vaivaisenakin matanut juhulille eikä näyttänyt lainkaan kipiältä. Ei se aina päälle näy, näin on usein miullakin.
Sain suloisen pitkän halauksen Sannelilta, Tiitiäiseltä, Pyrtsiltä ja Leenalta. Ainakin. Ja itse halasin lähes kaikki miehet. Vanhimman oikeudella ja rohkeudella.
Perheväeltä porukka tuntui. Laitan kuvat kamerastani vain omaan perhe-albumiin. Niissä on jokunen aika hyväkin, etenkin juhanista uusine hienoine hiuksineen ja Hölkäsestä neonvärisine liiveineen.
Valitan että lähdin niin äkisti kun olin läpimärkä. Monta juttua jäi juttelematta. Jatketaan foorumilla.