Keskustelu > Yleinen keskustelu

Hengellinen koti...

<< < (2/7) > >>

llwyd:
Välillä tulee surulliseksi siitä tarmosta, millä niin monet kristilliset yhteisöt torjuvat ihmisiä luotaan, sanomansa, radikaalin vapautuksen ja armon sanoman, luota. Hitaasti kristinusko täällä maan päällä kristillistyy: mutta yhä enemmän on paikkoja, joihin on tervetullut riippumatta sukupuolisesta suuntauksestaan, joissa ei pyritä murentamaan persoonallisuuden perustuksia primitiivisiin ennakkoluuloihin perustuen. Huonoja seuraajia me kyllä olemme, pitkäksi on nasaretilaisen etumatka päässyt... Varmasti on ympäristön paineissa väliin todella vaikeaa mutta toivottavasti jaksat ymmärtämättömyyttä, paljon löytyy myös ystävyyttä ja ymmärrystä maailmasta, toivoa. Sitä suurinta toivon tuojaa me tässä kaikki yritämme puutteellisilla tavoillamme seurata.

TeppoV:

--- Lainaus käyttäjältä: "Katar" ---Mä oon joskus itkenyt sitä kun oon joutunut tuomituksi suuntautumiseni takia ja pelännyt oikeasti joutuvani helvettiin sen takia että tykkään tytöistä. Oon itse suvaitsevainen mutta ympäristöltä on tullut negatiivista palautetta
--- Lainaus päättyy ---


Ainakin voit olla varma, ettei helluntaiherätyksen piirissä hyväksytä homoseksuaalisuutta. Siksi taitaa olla parempi sinun pysytellä sieltä pois. Tai ainakin joudut pysymään kaapissa...

Itse en halua tuomita homoseksuaalista ihmistä, sillä olen varma siitä, että seksuaalinen suuntautuminen ei ole ihmisen oma valinta vaan jonkinlainen synnynnäinen ominaisuus.

juhani:
huonoina me kiivetään tai noudetaan taivaan kotiin. 8) Kiipeämistä en haluaisi.

tosikkoko:

--- Lainaus käyttäjältä: "juhani" ---huonoina me kiivetään tai noudetaan taivaan kotiin. 8) Kiipeämistä en haluaisi.
--- Lainaus päättyy ---

Ja jos kiipeämällä pääsisikin vähän matkaa yksin ylöspäin niin aina tulee portti vastaan, aivan kuten Vammalan/Sastamalan/Tyrvään uusivanhan kirkon jyrkkien parviportaiden yläpäässä:
http://farm1.static.flickr.com/66/230345913_5ad4fc38e7.jpg?v=0
Niinpä tarvitaan portinavaajaa ja vielä mieluummin alhaalta asti noutavaa  :wink:

juhani:
joo-mies tosikolle - yes!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta